[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 19 noiembrie 2008

Genial!!!

Sunt la un internet cafe in Iancului. In fata mea un arab il roaga pe responsabilul de sala sa ii activeze Google. El crede ca Google este un program in calculator nicidecum un motor de cautare:)))) Tare nu? Va dati seama cat a investit Bin-Laden in training-uri on-line?:)))

20 de comentarii:

  1. http://anutza1985.blogspot.com/

    Te-am adaugat aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai sunt oameni care nu`s la curent cu tehnologia..

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))...mi-l si imaginez " ma vrate agtiveaza ji tu google..in numele lui Allah za gaut si eu geva "

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate voia sa il caute pe Google pe...Bin Laden!

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca omul stia ce vroia, sa caute ceva insa probabil pentru el nu e nici o diferenta intre un program si un motor de cautare :)nu mai fii rautacios...erai mai dragut cu porcu-n brate:)
    nu-ti merge netul? :-P

    RăspundețiȘtergere
  6. eu ma inteleg bine cu arabii.jumate din colegii mei de an sunt arabi si uimitor sunt la o facultate din romania.ceea ce e si mai uimitor e ca unii o duc mai rau decat noi la ei acasa si sunt mult in urma noastra in ceea ce priveste tehnologia.dar daca vrem sa fim realisti cati dintre mioriticii nostri de la tara stiu ce e ala google?

    RăspundețiȘtergere
  7. ce sa zic..fiecare neam isi are prostii :))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))asa eram si eu acu' un an, si am 22 de ani, asta viata, asta tehnologie:))Cred ca era mult mai bine inainte cand n-aveam calculator, si pierdeam timpul pe terenul de baschet..

    RăspundețiȘtergere
  9. ha ha, esti simpatic! pare un banc intamplarea ta, asa ca sa lasam de o parte faptul ca nu toata lumea e familiara cu "inalta" tehnologie, ca nu intreg mapamondul e tinta glumei si nu asta e ideea (pentru cine ii ia apararea omului).

    RăspundețiȘtergere
  10. chiar ca era mai bine inainte de era calculatoarelor...eram naivi si poate mai fericiti,eram departe de dependenta asta de net..

    RăspundețiȘtergere
  11. dream adicct - poate ca da, poate ca nu. (orice in exces strica.) eu am cunoscut o doamna la vreo 60 de ani, iar regretul vietii ei este ca nu are langa ea iubitul din tinerete-jumatatea ei, ci are pe un altul-tatal copiilor ei acum crescuti mari. cam trist, nu? a ridicat din umeri resemnata, si a zis, asta e, atunci erau numai scrisori, iar pe ei ii desparteau cateva mii de mile si un ocean...asa ca internetul are si parti bune si parti rele.desigur putem sa iesim din casa si sa jucam baschet, si atunci nu mai sunt decat parti bune. yes we can, cum spune obama.noi facem si binele si raul:)

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) de fapt cred ca a facut asta ca sa nu activeze el produse americane restul e praf si pulbere fina :D
    and btw : long live the pig! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. f funny :)) cum sa crezi ca e un program google? =)) of of. Si eu te-am pus la "to read" :D http://ankkutza.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  14. Poate era vorba despre iGoogle (care permite personalizare)..?
    Felicitari pentru blog !..:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Il cauta pe Allah pe google ca doar daca isi da viata pentru el primeste 70 de virgine :))))

    RăspundețiȘtergere
  16. corect orice in exces strica..dar cum scap de aceasta nevoie de exces?imi vine destul de greu sa folosesc netul doar pt ce e strict necesar..

    RăspundețiȘtergere
  17. ha! speram sa nu intrebi asta, ca nu stiu ce sa raspund :). pana gasim o solutie, prefa-te ca totul e necesar :))

    RăspundețiȘtergere
  18. ştii, eu merg rar la moschee. dar pot să-ţi spun că în unele ţări arabe sunt închise anumite porturi pe net de regimul islamic. sunt oameni care nu au acces la wikipedia, de exemplu, de google nu ştiu sigur. Šta če biti sa nama?

    RăspundețiȘtergere