[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 19 noiembrie 2008

A vota sau a nu vota?

Cred ca trebuie sa mergem la vot. Trebuie sa-l votam pe Lica pe vamamusic.ro dar cu siguranta trebuie sa mergem la votul Oamenilor. Va trebui totusi sa cautam cel mai mic rau si sa votam.Pentru ca daca iese cel mai mic rau avem sansa ca in patru ani de acum incolo sa apara un rau si mai mic.Si tot asa pana cand s-ar putea sa avem si bine. Apoi cand vom avea bine il vom sustine.Si eu am sa va rog sa-l votati.Pana atunci insa mai este cale lunga. Dar de mers la vot trebuie sa mergem.

Am un prieten bun. Se numeste Ionut Vulpescu. Este doctor in teologie si doctor in filozofie.As indrazni sa spun ca este un tanar intelectual rasat. M-a rugat sa scriu cateva cuvinte despre el intr-un fluturas de campanie. I-am spus ca nu pot. Candideaza din partea PSD-ului lucru pe care nu am sa-l inteleg niciodata. I-am spus ca daca ar fi intrat independent l-as fi sustinut. Mi-a spus ca i-ar fi fost mult mai greu asa.Dincolo de asta sunt niste oameni in partid in care crede. In partidul ala?????esti nebun Ioane???Chiar nu te inteleg. I-am spus ca singurul lucru pe care il pot face pentru el e sa ii iau un interviu incomod cu intrebari dure legate de asocierea lui cu hotii aia si ca il pot publica pe blog. Ma intreb daca va intereseaza sa cunoasteti o ciudatenie a naturii:un intelectual doctor in doua specializari elitiste, un tip moral care candideaza pe listele unui partid de hoti si imbuibati. ce ziceti? va intereseaza ce are de spus? ii dam sansa unei explicatii fara prejudecati?

Va rog sa nu indrazniti sa comentati ca asta e campanie mascata: nu l-as vota pe acest om pentru ca este girat de hoti. Iar asta i-am spus-o si lui. Dar ma intriga his part of the story.

30 de comentarii:

  1. Tudore nu vreau sa fiu rau si nici nu vreau sa plec cu prejudecati dar textele politichiei sunt cunoscute. Intuiesc si intrebari si raspunsuri. Chiar vreau sa ma insel!!!! Imi plac oamenii cu ideluri care cred cu adevarat in ceva ( cazul nostru doctrina social-democrata), dar refuz sa cred ca unul care se implica in politica poate fi " one of them"
    Cat despre a merge la vot si a vot cel mai mic rau asta am facut cu totii din '90 pana in prezent si cel mai mic rau votat atunci s-a dovedit la fel de rau ca oricare altul.Sincer eu nu mai cred in asta si in concluzie nu ma duc.E o opinie proprie si nu un indemn

    RăspundețiȘtergere
  2. Nope, eu nu-i dau nici o sansa unuia ce candideaza la PSD. Putea gasi alt partid unde "sa aiba sanse". Fara comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am hotarat sa votez omul, nu partidul. pt ca daca e sa aleg partidul atunci sigur nu m-as duce la vot. Poate pe undeva ma mint, pt ca totusi in spatele acelui om se afla un partid plin de hoti (ca toti sunt...oriunde te-ai uita), insa cred c-ar trebui sa le dau macar o sansa unor oameni despre care nu stim nimic.poate totusi ne conving cu ceva. Deci sa vedem interviu...

    RăspundețiȘtergere
  4. POVESTEA UNEI CARIERE POLITICE RATATE
    In 2003, inaintea alegerilor la care candida cu glorie Adrian Nastase din partea PSD, am fost "agatata" de cei din partid. Nu pot sa zic unde, in ce judet, etc. Eram o tanara care promitea si ei voiau sa ma ocup nici mai mult nici mai putin decat de partea de imagine, care era in mare voga pentru ei atunci. M-a "agatat" un tip in care aveam incredere, un tip destept, etc. Am zis hai s-o fac si pe-asta, ca si asa, ca vajnic intelectual, din 3 joburi nu castigam mai nimic. Am cunoscut oameni la nivel inalt, pentru ca mi s-a dat instantaneu o functie, doar la recomandarea acelui tip destept, care voia cu orice pret upgradarea neuronala a tinerilor PSD-isti. Zicea ca potentialul meu va fi foarte util partidului, imaginea mea in sine, studiile mele, etc, si ca sunt genul de om foarte persuasiv atunci cand vrea...Hmmm...poate oi fi eu toate astea sau poate ca nu, insa clar nu le-am servit interesele. Acolo la TSD (Tineretul Social Democrat) era un soi de camin de nefamilisti, un soi de orfelinat. Cei de acolo erau:
    - copiii bogatanilor sau afaceristilor din judet din cercul de interese al partidului
    - tineri intelectuali fara pata, frustrati de sistemul social, meniti sa aduca glorie intelectuala, sa purifice imaginea partidului, sa ii serveasca cu naivitate interesele
    - tineri saraci si fara perspectiva, fara studii, fara nimic, care se bucurau de pomenile partidului, gasisera un refugiu, o casa, si erau gata sa linga orice pentru partid visand la o cariera glorioasa
    - mai era si categoria de "fetite", tinerele PSD-iste "studiau" majoritatea la facultati cu plata pe banii partidului si jinduiau la un porc cat mai gras care sa le ia in cocina lui (satule sa tot stea la cate un porc mai micut sau la toti porcii pe la chermezele lor).
    Dl deputat m-a invitat la Bucuresti impreuna cu dumnealui, fireste, singuri singurei, cica sa il cunosc pe Marele Nastase in persoana si sa fac training la nivel inalt. Nici pana in ziua de azi nush ce fel de training ca am refuzat sa ma duc. Am intrebat naiva: "Dar nu mai am zile libere de la servici...cum sa merg?" Dl. deputat a ras copios si mi-a zis ca rezolva el si ca nu exista insitutie etc in acel judet pe care sa nu o controleze Partidul. Nu i-a interesat nici de faptul ca nu am platit nicio cotizatie, mi se parea stupid din partea mea sa imi irosesc banii - putini - ca sa cotizez la idiocratia lor.
    Am descoperit cu uimire ca prietenul meu de atunci, absolut din intamplare, lucra intr-una din firmele under cover ale d-lui deputat. Dl deputat a fost foarte incantat, era multumit de angajatul sau, era gata sa ne ridice pe amandoi pe culmile sefiei. Se bubintelegea ca prietenul trebuia sa taca si eu sa prestez. Mi-a povestit prietenul meu, oripilat, ca asistase fara sa vrea la unul din chefurile monstruoase ale dlui deputat, care bea de stingea si se pare ca ii placeau mai multe fetite odata si arunca cu prezervative folosite in jur.Dl deputat era un barbat bine, cu studii, arata foarte serios si profesional atunci cand aparea in public.
    Am primit sfaturi bine intentionate, training de specialitate de la "greii" partidului, fostii comunisti, care mi-au indicat cum sa taci si sa faci, cum sa sapi zambind, cum sa profiti, cum sa inseli si sa minti, cum sa iti speli urmele, cum sa dai bine la public. "Corb la corb nu-si scoate niciodata ochii" mi-au zis ei ca motto, "tine minte aceasta vorba!!!".
    M-am umplut de scarba. M-am dus la tipul care ma bagase in partid sa il intreb DE CE? Cum de face asta, cum rezista, e ORB? A zambit un pic amar. Mi-a povestit ca postul pe care lucrase el se desfiintase, ca era lipsit de orice perspectiva, ca nu crede o iota din "doctrina" partidului. ca o face din pur interes si stie sa se protejeze, sa inchida ochii, sa nu auda, sa isi urmareasca doar propriul interes. "Asta e cheia", mi-a zis "da-i dracului si baga-i-as ... si sa ma...pe ei de PSD-isti, fosti comunisti si idioti, insa la ei e deschisa poarta pentru oricine. M-au primit cand mi-era mai greu, m-au ajutat cand eram un amarat de intelectual parlit. Zic ca ei si fac ca mine."
    "Serios? i-am replicat. Si ce ne facem daca eu nu accept astfel de compromisuri?" "Atunci o sa mori de foame in Romania, daca nu inveti sa faci compromisuri. Tre' sa inveti sa te dai cu cel mai tare si aici in judet ei au fost dintotdeauna si vor fi la putere."
    Am crezut ca scap de ei mutandu-ma in alt judet. Dar nu...Am dat un interviu pentru un post de jurnalist si am fost acceptata. De unde sa stiu unde nimerisem...Seful acelui post media era - culmea - nascut in judetul de unde tocmai fugisem si - surpriza - inalt, foarte inalt membru PSD din noul judet, chiar membru fondator!!! Cand a inceput sa imi ceara interviuri la comanda, sa improsc cu noroi adversarii politici, sa mint si sa rastalmacesc fapte...eiii...atunci am zis ca nu vreau sa fac politica in calitate de jurnalist. Eu voiam sa ma ocup de cultura. "Ce cultura, da-o-n ma-sa! Mori de foame cu cultura! Ai talent, fetito, asa ca ori politica ori nimic! Aici eu sunt sef si toti fac ce zic io!" Fireste, mi-am dat demisia si am dat cu piciorul, iar, la toate posturile de sefie oferite.
    Intre timp tipul din primul judet, cel care ma bagase la partid, si-a facut vila si si-a deschis afaceri si ii merge traznet.
    Fostul meu sef din media s-a certat cu colegii de partid, ca nu le mai ajungea halca, a plecat batzos batandu-se cu caramida in piept ca el e suficient de puternic sa reuseasca fiind independent. Isi facuse postul de media tocmai pentru a face manevre politice. In final s-a decis: s-a inscris la concurenta: acum se agita ca PNL-ist!!! :)))
    Observatie: cat m-am invartit prin cercurile lor politice am vazut cu uimire un fapt ciudat. Pe cat se scuipa adversarii politici in public, pe atat traiesc in concubinaj in particular. Participa infocati la chefuri si orgii, isi impart fief-urile si afacerile, dupa cum zice alt pretios dicton de-al lor: "Fa-te frate cu dracul pana treci puntea!"
    Dixit

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate scriu prostii, dar multi politicieni au cel putin 2-3 partide la activ si cam toti se trag din partidul comunist (sau sunt copiii unora care-au fost pe val atunci); lupu-si schimba parul, dar naravul ba.
    Merita totusi o sansa asa ca astept interviul ...
    PS: e greu rau sa schimbi ceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,sa votam cel mai mic rau! Sunt de acord cu tine,numai ca ,odata votat va ajunge un MARE RAU!

    RăspundețiȘtergere
  7. k-cel, remarcabil !!
    ai spus absolut tot ce se poate spune despre politica din Romania.
    felicitari.

    intr-o zi privindu-te in oglinda - aia de care nu scapam niciodata - , vei realiza ce minunata e viata ta, ce comori nebanuite ai in sufletul tau.

    restul e vocabular si atat !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur daca v-a "placut" povestea mea. Cele mai interesante povesti sunt cele reale, ca sa spun truisme :)
    Tudore, putem sa ii adresam si noi intrebari domnului Ionut Vulpescu? Eu as fi curioasa cum a ajuns sa fie membru PSD, in ce circumstante, daca dumnealui cunoaste doctrina si politica partidului din care face parte, ce isi propune ca membru PSD, cat de bine isi cunoaste colegii de partid si in ce relatii este cu dumnealor. Prin ce mijloace a reusit PSD sa "cumpere" creierul unui doctor in teologie si filosofie. Care nu are Dumnezeu aici? Sau cum se impaca Dumnezeu si Socrate cu hotia, porcia, minciuna, demagogia, etc? Sa ne faca sa intelegem cum va reusi sa ramana un om moral si integru in sanul PSD. Dumnealui, daca este doctor in filosofie, l-ar vedea pe Liiceanu membru PSD? Nici macar fostul meu coleg Luis Lazarus nu a aderat la politica, si este mult mai sincer cand se autodenunta ca nefiind usa de biserica.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa "spuie" omul ce`are de spus. Pe mine ma intriga mai mult pasiunea pentru politica lui 2008 dupa atatia ani de filozofie si teologie. Il "ascultam".

    RăspundețiȘtergere
  10. Jumatatile de masura nu sunt bune. Ori crezi in prietenul tau si il sustii, asa cum probabil are nevoie, ori daca nu, promovezi doar Porcu. Desi, cam cele doua "sustineri" nu sunt bine programate temporal. Ar fi trebuit sa ai o ordine a prioritatilor: Ionut Vulpescu sau Lica. In locul tau, as fi mizat pe domnul Ionut Vulpescu, pe care nu il cunosc, dar care probabil s-ar fi bucurat de mai multa notorietate, cu un PRIETEN ca tine. Iar apropo de PSD si afilierea la acest partid sau oricare altul, si lumea in care traim e una "carnivora" dar asta nu inseamna ca nu exista si "vegetarieni", metaforic vorbind.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hm, dupa atatia ani de stat cu ochii in soare asteptand o schimbare as fi tentata sa stau deoparte, dar ce sa fac daca in colegiul nostru candideaza Marele Paranoic, cel care voia sa-l arunce pe Liiceanu de la balcon, ca tot i s-a pomenit numele aici? Credeti ca e cazul sa-mi ascult impulsul de a sta acasa? Doar in 2000 o multime de oameni au ales raul cel mai mic tocmai ca sa nu fie ales INSUSI EL.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai am o intrebare: de TREBUIE sa intre prietenul tau in politica?

    RăspundețiȘtergere
  13. viorica: pai asta o sa aflam (sper) in interviu.

    RăspundețiȘtergere
  14. @k-cel; povestea ta ar valora inmiit daca ne dai nume. Altminteri este doar literatura.

    RăspundețiȘtergere
  15. :))) Tudore, mie imi place literatura...Persoanele mentionate sunt persoane publice, care inca activeaza in politica. Daca voiam sa valoreze ceva "literatura" mea nu o povesteam pe un blog, ci era pe paginile ziarelor cu nume, adrese, si detalii gen cat poarta oamenii aia la pantofi.
    Cu dovezi clare, cu documente, nu le face DNA-ul nimic si tot apar pe lista de vot...crezi ca povestea mea va schimba ceva?
    Daca vreodata s-ar ivi ocazia sa pot face ceva sau sa urmez pe cineva care sa poata face ceva, atunci nu voi sta pe ganduri. Blogul tau e sursa pentru ziaristii copy-paste, nu vreau sa alimentez nicio "bomba" mediatica. :) Insa tot ce am povestit este real si trait de mine.
    In rest...hotii vor fura pretutindeni, mincinosii vor minti, curvele vor presta, nu ii va putea opri nimeni.
    The show must go on!

    RăspundețiȘtergere
  16. k-cel spunea... si spunea bine. Felicitari. Daca mai sunt care au avut experiente similare sa le povesteasca. Poate odata si odata ne vom trezi si noi ceilalti. Felicitari pentru k-cel ca nu s-a bagat in troaca si laturile porcilor. Pina la urma sfârşea prin a fi mâncată.

    RăspundețiȘtergere
  17. da, ia-i interviul

    poate omul a privit politica in esenta ei
    stanga sau dreapta

    si lui placandu-i stanga
    a ales ce era de ales acolo
    sperand ca raul va fi tot mia mic in timp

    RăspundețiȘtergere
  18. ai dreptate ca psd e un partid de hoti si ticalosi,dar toate partidele sunt la fel,nu crezi?
    oameni ca prietenul tau mai sunt si in psd si in celelalte partide,ideea este ca nu vor fi lasati niciodata sa faca ce si-au propus indiferent ce "platforma" vor imbratisa si vor ajunge sa fie la fel ca toti ceilalti daca vor sa stea in politica.
    Asta este partea proasta a lucrurilor dupa parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  19. Cred ca ar trebui sa faci interviul cu Ioan Vulpescu.... De ce? Pentru ca l-am cunoscut si cred ca are multe de spus.. Doar ca s-ar putea sa nu-l lase lupii din partid sa faca ceva! Oricum sunt curioasa ce intrebari o sa-i pui si ce-o sa raspunda el!!!
    Astept interviul cu nerabdare..:D

    RăspundețiȘtergere
  20. Stii ce este interesant? S-a spus ca acum, cu noul stil de vot, gata, votam omul si nu partidul. Cunosc si eu cativa pe care pe bune ca i-as vota dar nu pot pt ca sunt in PSD. Chiar m-ar interesa un astfel de interviu, poate ma lamuresc de ce dracu' stau in partidu ala.

    RăspundețiȘtergere
  21. Toate partidele acestea mari acapareaza tot! Nu va exista niciodata un candidat perfect si independent..intotdeauna exista ceva pe fundal. Metodele lor sunt cele mai simple si totodata foarte greu de combatut. Faptul ca sunt mana-n-mana cu toti ceilalti si cu toate institutiile iti face viata un calvar.Un om precum prietenul tau ar trebui sa vada si sa stie ca PSD a furat ca in codru,ca a pagubit tara asta la maxim si nu a facut nimic bun si totusi s-a dus la ei..de cE? Cum justifica treaba astA? El chiar crede ca dupa alegeri lucrurile se vor schimba? Cum? Solutii exista bineinteles dar nu sunt puse in practica..
    Treaba cu "Corb la corb nu-si scoate niciodata ochii!" este cat se poate de adevarata,am intrat si eu in contact cu oameni politici si am vazut ce aranjamente fac,cat de nenorociti si parsivi sunt..
    Atata timp cat o procuroare/deputat/senator poate sa se urce beat crita la volan si sa nu pateasca nimic eu nu cred in nici un partid/institutie/persoana!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. privind toate lucrurile facute in legatura cu alegerile,ma bucur ca votul nu e obligatoriu si ma mai bucur ca sunt minora

    RăspundețiȘtergere