[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 27 noiembrie 2008

Intrebare.

Cati dintre voi ati donat pentru Erika?

40 de comentarii:

  1. Habar n-am cati, o tzatza sigur. Online, cu transfer. Daca-ti foloseste receiptul la ceva gen evitarea unor greseli pe la banca, ti-l pun pe mail.

    Doamne ajuta!

    PS: io-nteleg de ce facem asta, intrebarea poate se pune, ma simt deja nashpa pt raspuns...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cui ajuta asta Tudor??? Mi se pare un echilibru atat de fragil intre a fi un donator anonim dar fericit cu ce a facut si un Gigi Becali la un teledon incat chiar nu vad rostul intrebarii.
    Fiecare in coltul lui ar trebui sa fie multumit ca a putut sa ajute si la final - cand Doamne ajuta ca suma necesare sa se stranga - sa aplaude de bucurie ca acelui copil ii incepe poate incepe o noua viata.

    RăspundețiȘtergere
  3. stii mara care e secretul?
    sa stii cand sa te opresti...

    poi, eu n-am donat si am si uitat, da intrebarea asta m-a facut sa ma inrosesc.
    am vazut ca multi care intra aici, intra pentru divertisment si cand e vorba de responsabilitati, nu le place...se fac ocupati si asteapta urmatorul pamflet...

    eu merg sa achit 100 lei azi :)

    daca ar spune toti cat au donat, s-ar putea face o suma si tare interesant ar fi...sa vezi cu cat echivaleaza bunatatea umana in bani.

    deci, cine cat a mai donat? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @satya

    Nu vreau sa mai scriu nimic la postul asta. O zi calda.

    P.S. un om sarac nu inseamna ca nu poate fi bun...poti fi chiar surpins/a...

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu era o intrebare. Poate doar o rugaminte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu de unde atata incrancenare. Citesc definitii si ma doare cati oameni sunt atat de nefericiti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si simt in dimineata asta de noiembrie ca fiecare om e o lacrima a lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  9. ah, de cate ori nu am auzit scuza omului sarac: "eu n-am, sa dea cei care au..."

    o doamne, de cate ori nu am auzit:
    " nu votez, ca si asa nu conteaza votul meu..."
    " nu ma bag, nu e treaba mea..."
    " nu am, de unde sa-i dau...?!"
    " mai bine tac decat sa supar pe..."

    si uite asa, cu scuzele in brate eviti sa privesti moartea din ochii lor...

    RăspundețiȘtergere
  10. e o ironie, dar doar privind moartea pretuiesti viata

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu stiu ce inseamna moarte, l-am vazut pe tatal meu fara viata si pe mama distrusa pt ca el i-a murit in brate, asta a distrus-o si pe ea si a murit intr-un an. Numai pt ca nu am bani sa donez nu inseamna ca nu pretuiesc viata. Si cand spun ca nu am bani ma refer ca tot ce am sunt 50 ron luati ca inprumut ca sa iau lapte fetitei mele de un an si 5 luni. Si nu sunt un trantor care nu lucreaza, sunt farmacista si sotul meu are 2 facultati si masterat, doar ca viata te pune in tot felul de situatii. Imi pare rau pt Erika, dar...

    RăspundețiȘtergere
  12. @sanda

    E atata adevar in ce spui tu acolo, incat ma inclin in fata demnitatii tale si ma simt mica-mica-mica.

    Am zis ca tac, n-am putut.

    Ti-as spune un banc, ti-as sterge praful acasa, ti-as lustrui vesela, doar zambeste-mi...:)

    Astia cred ca sunt oamenii pentru care imi place mie balcanismul.

    Sa-ti traiasca micuta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi pare foarte rau, Tudor, nu pot sa-mi dau chiar toti banii pe acte de caritate. Intrebarea ta m-a facut sa ma simt vinovata, dar eu la randul meu ajut, atat cat pot eu (ceva hainute, ceva mancare, ceva rechizite, poate si ceva bani de lemne), o mama cu o fiica de undeva din tara si nu le-am vazut in viata mea. Trebuie sa ma simt o nesimtita?

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu...zambesc Mara. Doar ca e frustrant sa vezi cat de limitate iti sunt optiunile uneori. Uite, imi vine o alta definitie pt concursul lui Tudor: Dumnezeu ne-a lasat lesa prea scurta.

    RăspundețiȘtergere
  15. @sanda

    Nu aprop pozitiv, ca sa zic asa. Dumnezeu asta e chiar misto.

    Ai sa-mi dai dreptate cand a' mica se va face o printesa, va lua primul zece la scoala si tu o sa lacrimezi ca fraiera, crezand ca numai tu ai parte pe lume de momente d'astea..

    (punctele de suspensie sunt toate chestiile misto pe care o sa le faca Dumnezeu asta pentru tine, absolut neconditionat)

    Azi sunt de-un optimism romantic, cred ca ma ia sinuzita si o sa ninga.

    As vrea sa vad numai oameni fericiti si copacii infloriti.

    Ma culc. Dorm. Ma bucur ca zambesti inca. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. ...si eu am donat. daca se doreste a se face un bilantpentru a se vedea suma, atunci voi spune si cat am donat.

    daca o vezi pe aceasta fetita sa ii transmiti si din partea mea tot binele din lume.

    RăspundețiȘtergere
  17. ...si eu am donat. daca se doreste a se face un bilantpentru a se vedea suma, atunci voi spune si cat am donat.

    daca o vezi pe aceasta fetita sa ii transmiti si din partea mea tot binele din lume.

    RăspundețiȘtergere
  18. Pt Mara: Nu sunt o razvratita, chiar ii multumesc Domnului pt tot ceea ce am, doar ca nu inteleg intotdeauna cu "functioneaza" EL. Sper ca Eliade sa aiba dreptate in ideea lui din "Intoarcerea din rai" si sa ne "luminam" la sfarsitul vietii. Si mai sper sa o ajute pe Erika.

    RăspundețiȘtergere
  19. intrebarea ta e foarte incisiva. poate ca asa ai simtit tu, pentru ca nimeni nu se misca, nimic nu se intampla.
    una dintre cunostintele mele are un fiu de aproape un an. ea are cancer in faza terminala. material n-am putut face nimic nici pentru ea. si nici pentru Erika.
    eu zic sa pui o alta intrebare: cati bani are lumea in portofel? cardul meu e gol, iar in portofel mai am 20 de lei si 2 bonuri de masa. pana pe 15. cool.
    nu stiu de ce am senzatia ca nu pe blogul tau vei gasi oameni cu bani.
    daca vrei sa organizezi o strangere de fonduri cu tam-tam, te pot ajuta si cred ca sunt multi dintre cei de aici care ar pune umarul. am mai facut asta cu ani in urma pt copiii bolnavi de SIDA.

    RăspundețiȘtergere
  20. dragii mei, tot citesc si citesc aceste comentarii si sincer sunt intr-o dilema.

    De la mine se vede asa: a fost lansat un apel de ajutor pentru o fetita care traieste o mare drama. A fost solicitat ajutorul oamenilor care au posibilitati si vor sa ajute. Dupa care a venit intrebarea: care dintre cei care citesc acest blog au contribuit cu ceva.

    De ce ne lansam in asemenea discutii existentiale: incepand cu sensul vietii si continuand cu justificari de ce dam, de ce nu dam, pana la avem sau nu banii necesari pentru a da.

    Va propun o alta abordare un pic mai pozitiva si mai incarcata de energie pozitiva: cei care au dat, foarte bine ca au dat. cei care vor sa spuna ca au dat - foarte bine sa spuna. cei care nu vor, nu e nimic, e ok si asa. iar in rest hai sa transmitem cateva ganduri frumoase pentru fetita asta si pentru familia ei....si atat. Toate energia noastra pozitiva poate sa ii fie Erikai de un mare ajutor.

    Va pup si astept sa citesc ganduri frumoase din inima.

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. Moniq, ai dreptate 135,7%.

    Observ tendita "a zambit regele". Sa zambim toate, ca vacile la pascut. Si sa uitam ca era vorba de ceva extrem de serios (cazul Erikai), chiar daca poate naste controverse gen cine ofera si de ce. Ca si cum asta ar conta!

    Cata vreme e de bun simt nivelul discutiei, fara etichete, stampile sau apostile aplicate cu usurinta, ieftin, superior si dupa 5 pahare, ma bag. Nu e cazul, observ.

    Motiv pentru care ma limitez la blogaiala cu prietenii, nu fac fata generatiei optjpe ani.

    Cristi draga, cum ziceam...daca ar fi sa fii o culoare, ai fi roz. Daca ar fi sa fii un anotimp, ai fi vara, daca te-as vrea o bautura, ai fi dulce, daca te-as vrea alaturi, mi-ai ramane peste timp cel mai bun prieten.

    Iar daca as fi sa nu mai fiu, te-as lasa in locul meu.

    Ma bucur ca te-am regasit aici si de oriunde.

    RăspundețiȘtergere
  24. Tudor, baneaz-o pe Mara te rog!!! Devine exasperanta.
    Sugestie pentru strangerea de fonduri: cred ca ar dona mult mai multi pentru Erika daca s-ar putea dona si prin sms. Nu toata lumea foloseste internet banking.
    Mara, TACI!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. daca nu ma insel nu banii conteaza ci gestul...si din cate vad...pt cei ce nu au posibilitati exista donarea de sange(care la ce boala are ea este mai mult decat binevenita)....dar ma rog...nu ma bag....credeam ca voi, astia mari sunteti mai cu capu pe umeri ca sa nu va certati pe motiv ca: eu am dat, tu nu...sau eu am dat mai mult

    RăspundețiȘtergere
  26. Mi-a placut mult ceea ce a spus SCHILNDER ca "fiecare om este o lacrima a lui Dumnezeu". Cred ca este cea mai adevarata definitie a....fiintei umane.

    RăspundețiȘtergere
  27. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  28. Lumea “Mondena” VS Lumea Copiilor Care Sufera. - Reactualizare

    http://aprozarnet.com/?p=530

    RăspundețiȘtergere
  29. eu nu am donat pentru erika.
    mie nu-mi spune nimic erika in plus fata de alti copii care sunt bolnavi si nu au norocul sa fie asa mediatizati.

    RăspundețiȘtergere
  30. Stii ca si simplul fapt ca vii marti, 2 dec, in fabrica e un mod indirect de a dona, nuh? app. Vama de ce nu canta la event?

    RăspundețiȘtergere
  31. Sunt absolut fascinata de comunitatea celor care intra pe blogul tau si comenteaza. Sigur exista motivatii stiintifice atat la baza comportamentului lor si al meu de participant-spectator-actant la blogul tau, cat si a comportamentului tau in calitate de initiator.

    Sunt fascinata de puterea pe care cineva o poate avea asupra unor oameni daca printr-un simplu enunt, fie el si interogativ, a putut crea sentimente de vinovatie si a nascut controverse.

    Sunt fascinata de numarul mare al celor care si-au dorit sa participe la concursul lansat de tine. Nu e doar sansa lor de a avea cele 15 minute de celebritate, ci este feedback la adresa "persoanei tale publice" si mai ales a trasaturilor tale de personalitate pe care oamenii sunt convinsi ca le regasesc in cantecele tale, pe blog, etc.

    Sunt fascinata de jocul psihologic mai mult sau mai putin fin dintre tine si cititorii tai. Probabil de aceea mi-a fost greu sa nu intervin. Din prea multa fascinatie

    RăspundețiȘtergere
  32. Tudor, nu stiu cine e Mara asta, dar cred ca te mai trimite la scoala o data. Un barbat care jigneste o femeie care scrie ceva cu umor pe un site...Gaseste tu o definitie. Oricum, blogu ei mi se pare mult mai ok decat al tau, vi-l recomand. Pentru faza asta, renunt sa te mai citesc.

    RăspundețiȘtergere
  33. si totusi nu cred ca ii folosesc cuiva scuzele voastre pt. ca nu donati nimic. In locul vostru m-as face mica,m-as ascunde si m-as ruga pentru fetita.

    RăspundețiȘtergere
  34. Diana, intr-un fel ai dreptate. Dar ar fi pacat ca Erika sa nu aiba norocul de a fi ajutata doar pentru ca, dupa cum ai pus problema, a fi mediatizat inseamna, de fapt, ghinion. Daca toti s-ar gandi ca altii nu sunt mediatizati si ar trage a priori concluzia ca ei au parte de mai putin ajutor din partea celorlalti.. rezulta ca a fi mediatizat e de fapt, ghinion.

    RăspundețiȘtergere
  35. In seara asta este concertul, frumos ar fi sa fie full Fabrica.

    Si, pentru cei care nu au timp sa se duca la banca, pentru cei care nu sunt in Bucuresti si nu vor ajunge in seara asta... pot pune mana pe telefon. 5 sau 7 euro cred ca isi permite fiecare pentru un copil care are nevoie de ajutor.

    0900 900 245 --- 5 euro/apel
    0900 900 247 --- 7 euro/apel

    RăspundețiȘtergere
  36. Am sunat de mai multe ori, multumesc. Sper sa se stranga suma necesara. Propun o reluare a postului in care sa se specifice si numerele. Nu stiu cati mai intra la un post mai vechi sa le vada.

    RăspundețiȘtergere
  37. cred ca numerele sunt valabile doar pentru reteaua romtelecom, apropo.

    in alta... dezordine de idei... a fost full Fabrica. :D

    RăspundețiȘtergere
  38. Bai Tudor da' tu ai fost in Fabrica aseara?

    RăspundețiȘtergere