[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 3 noiembrie 2008

Femeia de serviciu si criza mondiala

Femeia de serviciu mi-a vorbit astazi despre criza mondiala in termeni simpli si exacti:

- Haide domnu' Tudor dati-mi si mie banii ca mi-a crescut astia ratele. Ca am luat si io una-alta pe rate si astia de la Piraeus Bank mi-a crescut rata de la un milion douasute la un milion saptesute domnu' Tudor.

- Pai daca nu ai luat cu dobanda fixa..

- Fixa era domnu' Tudor, fixa, da mi-au marit-o astia!

26 de comentarii:

  1. scena are o tenta anecdotica...desi e realitate

    RăspundețiȘtergere
  2. simplu: asta e realitatea ...privita din orice punct de vedere...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. hello:* sambata seara am avut placerea sa-ti vad ochii live, la mai putin de 2 m in fata mea:d (la supermarket-ul non-stop din zona Pietei Romane)hmmm placuta senzatie,imaginea e mult mai frumoasa in realitate decat la Tv!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici la cumparaturi nu scapi de admiratoare domnu' Tudor ?

    Femeia de serviciu si-a primit banii ?

    RăspundețiȘtergere
  7. aşa înţeleg romînii criza.
    aşa că mai bine, domnu' Tudor, dă-i banii femeii...şi măreşte-i şi salariu...

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiu ca nu are legatura cu ce se scrie aici..dar..treaba sta cam asa: Sunt studenta la Jurnalism, in Timisoara si trebuie sa scriu 1 articol despre Documfest, Festivalul de film documentar la care participi cu filmul ,,Blocul Mociornita''. Te-as ruga sa imi dai o adresa de mail, unde te-as putea gasii. Mi-as dorii sa imi raspunzi online la cateva intrebari si nalamuriri.Mi-ar fi de mare ajutor. Thanks!
    numele meu este Alexandra,iar adresa mea de mail este: alexandrafrujina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. alexa 20: este vorba despre regizorul Tudor Chirila.este o confuzie de nume. eu nu am facut nici un documentar. Inca:))

    RăspundețiȘtergere
  10. tudore..ai vazut chestie..citeam intr-un ziar cand eram la munca...un iesean..sau nu mai stiu de unde era..nu e important asta..a dat in judecata..banca.
    si a castigat....ciudat..dar a castigat..nu stiu cum dracu..era imposibil tinand cont mizeria de la noi..si acum protectia consumatorului..isi face reclama pe chestia asta...

    RăspundețiȘtergere
  11. @razjudec - nu era din iasi, era un profesor universitar de la facultatea de drept din cluj.
    hotararea nu e inca definitiva, dar e apreciabil ca s-a recunoscut oficial ca bancile sunt perverse si profita de lipsa de informare a cetatenilor.
    pe de alta parte, nu e de mirare, caci si judecatorii au, la randul lor, credite.

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa e ,s-au marit dobanzile, asa aiurea,am auzit ca cineva a dat si in judecata banca pe chestia asta. Deci da-i femeii banii:))

    RăspundețiȘtergere
  13. ce bn suna domnu'tudor....mrrr...esti foarte tare...vezi poae mai dai ji u pe la bacau...stiu ca niste idioate au fc faze la plecare da mai sunt ji niste retardate...dakle dreq...sau poate cn stie ne mai vedem pe la vama;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Pai si i-ai data draga banii la femee?:)))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. De multe ori realitatea e redata cel mai bine in putine cuvinte de un om simplu ca aceasta femeie de serviciu...

    RăspundețiȘtergere
  16. Termeni mult prea simpli pentru o problema foarte complicata.

    RăspundețiȘtergere
  17. alexa20, oi fi tu studenta la jurnalism dar invata sa scri romaneste corect

    dorii

    gasii

    RăspundețiȘtergere
  18. salut tudor.
    te rugam sa accepti un link exchange cu http://critica-muzicala.blogspot.com/ ?
    multumim.
    Critica Muzicala

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. He he, nu stiam de ce imi aminteste faza asta! De cartea lui Mihai Gainusa! "Fara cap si fara coada". Acolo, intr-o povestire tragi-comica din pacate inspirata din realitate( si care merita citita tocmai pentru motivul asta), regasim prototipul femeii de serviciu-inarmata-cu-pilde.

    RăspundețiȘtergere
  21. Silv: pana una..alta.. "sa scrii" se scrie cu 2 i :))

    RăspundețiȘtergere
  22. plateste ba femeia si lasa teoriile de agatat brokerite!

    RăspundețiȘtergere