[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 12 noiembrie 2008

balul de aseara

Aseara am cantat la balul geologiei, geofizicii si biologiei. Desi a fost balul care mi-a declansat o viroza pacatoasa:) am avut parte de cel mai bun public de pana acum. O mentiune speciala si pentru cei de la medicina. A fost o cantare inchegata si un public foarte foarte tare:) care a si ascultat nu doar a auzit. Dumnezeu nu apare la stiri a fost foarte bine primita si la Porcu' s-a dezlantuit lumea. Studentii nu se dezmint si raman partea cea mai focoasa a publicului nostru:) Raul(clape) a dat o mostra de jazz la Nu am chef azi care a transpus parca lumea intr-un american fancy piano bar. Cartitza ramane unul din cele mai energetice cantece.

PS. sa stiti ca am fi bisat dar nu ati fost prea convingatori si noi nu ne bagam in sufletul omului:)

29 de comentarii:

  1. a fost o atmosfera foarte primitoare aseara...cu toate ca ma gandeam ca ...pe scena aia mica, nu vei putea sa te desfasori asa cum iti place tie...dar ...a fost frumos...si as mai veni la inca 1000 de concerte de-a le voastre, cel putin. a si inca ceva..ai o curea foarte tare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. la ce baluri ati mai fost invitati sa cantati? ast rasp..pls

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-am amintit de balul de anul trecut de la poli..era ziua mea..am ascultat super muzica..am trait super atmosfera si am primit raspuns afirmativ la intrebarea : "tudore...facem o poza?" :)
    ce amintiri...

    RăspundețiȘtergere
  4. m-am suparat....o colega de-a mea a fost la concertul de la medicina...si..cat mi-as fi dorit sa fiu acolo...:-<

    RăspundețiȘtergere
  5. da,a fost divin,intr-adevar.desi nu sunt la medicina,am fost sa va vad.se cerea.inca mai sunt in starea aia euforica:X

    RăspundețiȘtergere
  6. hei, nu-i corect !
    tot timpul spui ca ai avut cel mai bun public...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmm ..Vama suna fabulos si prin telefon .

    RăspundețiȘtergere
  8. super...am fost si eu in maxx, la medicina. dar mi`a placut mai mult la Becker, la concert...atmosfera de acolo.
    Mai cantati la baluri, pana la concertul de pe 9 dec?_04

    RăspundețiȘtergere
  9. Ati fi bisat !! ahh.. am tipat de ma dureau maselele. ce sa-i fac acu' daca nu mi-am luat portavocea.

    RăspundețiȘtergere
  10. da...o atmosfera de vis,muzik buna si o manifestatie pe masura...ati facut un show pe cinste (ca de fiecare data,de altfel:)) p.s.:se vede ca traiesti ceea ce canti!semneaza: "copilu" care vrea sa ii canti la ziua de nastere:) app,nush daca am retinut corect adresa de mail aseara la bal:P

    RăspundețiȘtergere
  11. Omg I bet the atmosphere was great. Grr I'm so jealous, thelw ki egw...

    RăspundețiȘtergere
  12. dau la medicina Tudor. Deci la mai mare si peste cativa ani(vreo 3 asa). Si as mai asculta Cartita aia pe care ai cantat-o tu pe stadion la Valcea si de 9854657876959 de ori. chiar da.
    va ador. si poate cantati si 17 ani...infinit in concerte. astept sa vad reactia publicului la o asemenea piesa.

    RăspundețiȘtergere
  13. alina_me poti scrie la adresa de pe blog bedforlove at gmail dot com

    RăspundețiȘtergere
  14. hmmm.... la medicina urla f multa lume, s-a mirat si prezentatorul insa ne-a luat direct cu "in seara asta nu e bis" si desi l-a fluierat toata lumea ne-a pus sa eliberam repede ringul...

    dar a fost super

    tu: "(...) asa ca faceti bine!"
    andreea: "ce facem noi bine?"
    eu: "nu noi mah, astia de la medicina!" :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. offf :( numa cand ma gandesc.....hai si pe la noi:(

    RăspundețiȘtergere
  16. la medicina n-au vrut sa va lase sa faceti bis:( ca eu am strigat :(

    RăspundețiȘtergere
  17. @cas: :))))

    chiar au fost tari ultimele doua seri :D mi-a placut ca ati cantat suflet normal ... si melodia asta a fost foarte bine primita :P

    app: e urata si grea geologia, prefer psihologia ... sau poate ma insel si doar profii mei de la seminar si curs sunt nebuni :)

    ai observat ca ambele tipe au urcat pe scena la zmeul?! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. tudor te rog posteaza si tu o lista daca poti cu cateva dintre balurile la care vei mai canta..ca nici nu stiam de balul d aseara altfel as fi fost printre primii akolo:)

    RăspundețiȘtergere
  19. ok...unde va fi concert pe 9 dec?...

    RăspundețiȘtergere
  20. Mi-a placut foarte mult cum ati cantat la bal la medicina.a fost o seara foarte frumoasa, mai ales k am reusit sa ma strecor in multime si sa ajung in fata.sa fiu sincera, nu prea imi place ps-ul....noi am strigat cat am putut de tare, dar prezentatorul ne-a spus sa eliberam ringul cat mai repede.cred ca se mai putea canta ceva daca chiar va doreati asta....tu ce zici?:)
    Apropo, de balul de la farmacie nu ai mentionat nimic...sa inteleg ca nu ti-a placut deloc acolo? eu am ajuns tarziu, nu am ascultat decat 3 melodii, dar ma bucur ca mi-am luat revansa la medicina\:D/

    RăspundețiȘtergere
  21. ohhhh...la bal..:) Ai fost incredibil,crede-ma...tu si formatia!Eu una...m-am urcat pe scena...:)))) acolo cu tine!!!! mi-a placut foarte mult prestatia ta,si a colegilor de trupa...si in plus...sincer,m-a fascinat felul tau de-a fi...asa natural,just "perfect" :P Felicitari Tudor...esti deosebit!...si gata,ca te-am laudat prea mult...;)):P :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu sunt la Farmacie si mi-a placut tare mult concertul de la noi.Am fost un fel de groupie acolo in fata si extrem de dezamagita pt ca nu ati bisat.Am pierdut si melodiile,dar a fost si o dovada a faptului ca nu prea v-a placut publicul.Asta e!Facultate de fete :P Noi acolo zbieram cat puteam dar se pare ca nu a fost de ajuns,plus ca a intrat repede vj-ul ala.Si basshunter =)) pe care l-am subestimat,credeam ca nu are mai mult de 2 melodii si a avut chiar 4!E ceva!si alea playback.Mama,ce nervi aveam!
    Felicitari voua!Meritati tot respectul pt tot ceea ce faceti pe scena.

    RăspundețiȘtergere
  23. a fost prima oara cand am participat la un concert de-al vostru :D...heh... a fost fantastic, cum ma asteptam :).
    ah.. esarfa aia de la gatul tau :X...minunata.
    si hei..cum adica nu am fost prea convingatori pt bis? next time o sa tipam mai tare!! :D
    si sa nu uit...da... stii sa traiesti ceea ce canti[cum a mai spus cineva inaintea mea]

    cheers

    RăspundețiȘtergere