[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 10 noiembrie 2008

Ieri langa oras...

Aseara am fost la marginea orasului. Pe langa groapa de gunoi a Oamenilor. Rataceam pe acolo fara un tel anume suind si coborand pe movilele de pamant. La un moment dat au inceput sa-mi friga talpile. Ma aflam deasupra unui loc unde ingropasem o prietenie.

32 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. The past will always chase us even into the darkest, deepest corners of our mind and will dig out each time feelings of guilt and regret.. But it is only our matter how we choose to handle it...

    RăspundețiȘtergere
  3. prima data cand citesc si mi pare rau ca nu am inceput mai devreme

    RăspundețiȘtergere
  4. deep down, memories will never fade away. ah, btw, am gasit..fostul tau blog ;)) scriai putin diferit atunci.. people change in matter of seconds, nice oricum.

    RăspundețiȘtergere
  5. asta este singurul meu blog. am avut un blog in turneul biloxi dar era tematic.

    RăspundețiȘtergere
  6. mi dor de casa....
    e asa de greu sa fi "So far away from home" :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de diferiti suntem. In momentele in care constientizez ca am pierdut ceva, pe cineva etc. simt ca imi este frig. Nu ma simt acasa in pielea mea, am un mar in gat si nu pot sa plang, dar sunt foarte aproape.
    Mi s-a intamplat sa-mi fie frig intr-o relatie...fara ca partenerul sa-si dea seama ca de fapt nici nu am inchis usa dupa mine. Poate isi da seama si el ca e frig in relatie.

    Altceva: ieri dm si eu am fost la groapa de gunoi al unui alt oras. Mi-am dus jumatate din garderoba acolo, ca cei care cauta, sa gaseasca. Totusi mie groapa de gunoi mi se pare una dintre cele mai interesante locuri ale unui oras mare: reprezinta dezordinea, caosul in care plutim...de care ne desparte doar o membrana.

    RăspundețiȘtergere
  8. Te-ai dus acolo fara nici un motiv anume si ai ajuns exact in acel loc....greu de crezut ... sau poate subconstientul te-a dus acolo...ce cauti de fapt?

    RăspundețiȘtergere
  9. "Ma aflam deasupra unui loc unde ingropasem o prietenie."
    mi`e prea cunsocuta fraza...ciudat, dar chiar aceeasi expresie?

    RăspundețiȘtergere
  10. mai e inca o cale de intoarcere...nu nega(desi s-ar putea sa negi...pt ca asa suntem noi oamenii...oameni!)

    RăspundețiȘtergere
  11. prieteniile care reprezinta risc sporit de a-ti frige talpile intr-o buna zi, nu se ingroapa sub gunoaie, ci se inmormanteaza la loc de cinste in cripta curata si sfintita, unde sa te intorci din cand in cand cu flori, sa-ti amintesti si sa plangi, cum nu poti sa plangi pentru nimic altceva decat cum plangi pentru o prietenie trecuta in nefiinta.

    RăspundețiȘtergere
  12. cred ca cel mai greu e sa pierzi o prietenie, comoara cea mai de pret a unui om...da hai sa o privim pe aia mai buna...nu te merita...si atunci :). Curaj...Totul o sa fie OK

    RăspundețiȘtergere
  13. poate ma iei si pe me odata in "excursiile" tale:) app: nu ne-ai rasp la intrebarea : "u cand mai dormi?" :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Prietenii ingropate langa groapa de gunoi!! Hmmm...trebuie sa fi fost ceva grav!

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. persoana kre te primeste cu bratele deschise mereu...pers care sufera si plange alaturi de tine...persoana care se bucura si rade atunci knd ti-e bine...persoana care alearga alaturi de tine desi stie k destinatia e gresita...pers care s-ar scufunda in mare pt a-ti aduce pietricica aceea ce pe tine te face fericit...pers care ar strabate cele 4 zari pt a-ti gasi zambetul ce ii aduce atata bucurie...cea care ar zbura printre cei mai negrii nori pt raza ta de lumina...pers care te prinde de mana atunci knd ai cazut in prapastie si esti gata sa te prabusesti...pers kre poarta razboaie pt tine...impotriva lumii intregi...cea kre iti aduce un zambet chiar si atunci knd ai ochii plini de lacrimi si sufletul inundat de tristete...pers care iti duce dorul atunci knd pur si simplu te simte departe desi esti langa ea..pers aceea cu care bei o simpla bere si iti dai seama k, in ciuda tuturor problemelor, a fost o zi buna...pers aia de kre stii k ai nevoie...cineva spunea k asta inseamna un prieten...oare?prea putini prietenii astia...tudor,bloggul tau face cat toate astea la un loc...thanks for being my friend...

    RăspundețiȘtergere
  17. e pacat ca ai ajuns sa ingropi o prietenie...
    si mai trist este ca deasupra pamantului, "s-a adunat" gunoiul...

    de ce nu sunt "curate" toate prieteniile?
    de ce...

    RăspundețiȘtergere
  18. ,,Facem răul pentru că nu îl cunoaştem, nu îl simţim.''cred ca de asta gresesc oamenii si isi inroapa prietenii...:)

    RăspundețiȘtergere
  19. ,,Facem răul pentru că nu îl cunoaştem, nu îl simţim.''cred ca de asta gresesc oamenii si isi inroapa prietenii...:)

    RăspundețiȘtergere
  20. "La un moment dat au inceput sa-mi friga talpile. Ma aflam deasupra unui loc unde ingropasem o prietenie." Adica? :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Pai nu-i bine sa mergi la groapa de gunoi...acolo am ingropat trecutul..mare parte de el...acolo nu gasesti viitorul si nimic legat de sperantele si zilele ce vor sa vina....acolo totul frige...acolo am aruncat si frustraile...si printre toate ce le-am dat la groapa poate am mai aruncat si vreun "buchet" de amintiri frumoase...dar au fost aruncate si nu mai pot fi resuscitate.

    RăspundețiȘtergere
  22. La groapa de gunoi am aruncat si eu un prezent care ma face sa cred ca viitorul ma asteapta nefericit...L-am aruncat si cateodata am impresia ca traiesc agatata de el, apasata de greutatea pungilor de plastic care traiesc sute de ani ca broastele testoase, impovarata de reducerile din magazinele de haine din strainatate si de salata de vinete pe care am mancat-o azi dimineata de brat cu un om al strazii..Poate erai tu...

    RăspundețiȘtergere
  23. Ingropam tot timpul.
    Oameni.
    Prietenii.
    Iubiri.
    Chiar si pe noi uneori, sau o parte din noi.
    In urma "inelului" din desertul in care fiecare e asteptat de un Mic Print ramane, da ramane, iertarea.
    Sta in stelele care stiu sa rada.
    Rad si eu cantand.
    Voi?

    RăspundețiȘtergere
  24. mereu ingropam..amintiri, prietenii sau iubiri care devin prea greu de suportat..dupa un timp,constientizam ce am pierdut si alergam sa le dezgropam..le gasim singure, triste si reci...poate ne-au iertat,dar cu siguranta ca n-au uitat...

    RăspundețiȘtergere
  25. din fiecare intalnire cu un om incerc sa pastrez o idee, o stare. pe unele le uit curand, de altele imi mai aduc aminte cand si cand iar altele raman cu mine. "suntem un cimitir de amintiri..." - ma saluta inca

    RăspundețiȘtergere
  26. fain...totusi pamantu'i regenerare.O prietenie arde azi,alta se naste din pamant.

    RăspundețiȘtergere
  27. fragment care arde si el pupilele mele :
    mi-am amintit brusc un vers : "te-as cere inapoi, insa n-am cui te cere/ si restul e numai Chopin si tacere" unde, unde sa te caut?
    e dimineata deja, asa mi se pare. n-am omorat pe nimeni azi, mi-a murit curajul.

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumos. Scris, bineinteles. Pacat pentru prietenie.

    RăspundețiȘtergere