[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 23 februarie 2009

Oscaruri si Vama Show. Timisoara si Oradea.

Oscarurile au mers exact la cine trebuia, din punctul meu de vedere. Sean Penn, Kate Winslet si Slumdog Milionnaire pentru cel mai bun film si cel mai bun regizor. Restul premiilor m-au interesat mai putin. performantele celor de mai sus trebuia insa premiate ca atare si ma bucur ca s-a intamplat.

Sean Penn a facut un rol de o mare complexitate, evolutie si compozitie. Two thumbs up!!!

---------------------------

Legat de Vama, ne pregatim pentru Oradea si Timisoara in Blue Monday, respectiv The Note. The Vama Show va ajunge acolo pe 5(Oradea) si 6(Timisoara) martie.

In cazul ambelor concerte va sfatuim sa va luati bilete din timp, de la cluburi, din magazinele Diverta sau de pe ticketpoint.ro

Acum, nu puteti spune ca nu sunteti informati:) Show-ul pe care il veti putea vedea este cel care a ridicat in picioare 500 de oameni la Becker Brau in 19 februarie.

So, Oradea, Timisoara veniiimmm!!!!

10 comentarii:

  1. Slumdog Millionaire chiar si-a meritat Oscarurile.. Cred ca marele perdant a fost Benjamin Button... care ma asteptam sa ia mai multe premii Oscar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deși am susținut „The Curious Case of Benjamin Button”, nu-mi pare rău că a luat opt statuete Haimanaua lui Danny Boyle, pentru că toți conaționalii lui Gandhi și englezul au făcut o treabă excelentă cu nici 25% din bugetul lui Button. Dar statuetele care s-au dus la „Milk” au ținut mult de politică! Bineînțeles, rolul lui Penn a fost excelent, dar cred că și el o știe prea bine că al său contracandidat, Mickey Rourke, favoritul meu, a făcut un rol mai bun! Mă rog, Academia a considerat că pentru „fiul rătăcitor” care s-a întors cu un rol interpretat magistral e arhisufiecientă o nominalizare. Deci, deși Academia nu dă doi bani pe method acting(pe Pacino l-au paranominalizat decenii intregi pâna să-i dea o bine meritată statuetă), pot spune că totuși mi-a plăcut ceremonia și încă le recunosc disticția ca fiind cea mai importantă. Viva Oscar!

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-ar fi placut ca premiul pt cel mai bun film sa mearga la "The Curious Case of Benjamin Button"

    cat despre concerte... The Note e un club foarte fain, sunt sigura ca o sa fie o cantare la fel de reusita ca cea de anul trecut :)

    bafta!

    RăspundețiȘtergere
  4. imi pare mie sau filmul in general se indreapta catre disparitie ?Mi~a placut doar ,,the reader,,Kate Winslet este o femeie plina de sensibilitate ,rafinata,gingasa ...

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am bucurat teribil pentru boyle dar la best motion picture ma asteptam la altceva.. anyway, o seara frumoasa cu monumentala Kate Winslet premiata in sfarsit.. si cu putin iz politic Sean Penn ..care a meritat si el din plin.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu ma bucur pt "Slumdog Millionaire". chiar bun filmul :)

    off topic: va asteptam si la Constanta :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ai uitat de heath ledger,sau nu
    oricum heath merita oscarul pt ca a fost cel care l-a interpretat pe joker cel mai bine,si a dat totul pt acel rol

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar ti-a placut "Slumdog millionaire"? Eu cred ca e un film prost, mediocru plus originea lui indiana. Poate regizorul filmului a meritat oscarul ca o reconpensa si pt celelalte filme pe care le-a facut(trainspotting,28 days later)dar filmul!?e trist ca oscarurile premiaza filme "bune" si nu cele cu valoare si ca totul se bazeaza pe politica. Pacat ca acum aceasta "recunoastere" va insela multi oameni,astfel tot mai multa lume va accepta asemenea filme mediocre, ca fiind bune/geniale.

    RăspundețiȘtergere
  9. in sfarsit si pe la Oradea :x abia astept sa va vad din nou!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. cred ca e interesant si premiul pentru foreign language movie.

    RăspundețiȘtergere