[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 15 februarie 2009

Reactia mult asteptata

Se spune ca o forma complicata de gripa, pe langa febra, dureri musculare sau dureri de cap, poate aduce cu sine si stari de voma. In ultimele patru zile am fost cuprins de o stare de voma doar cand am citit unele dintre comentariile articolului anterior. Am tras astfel concluzia ca nu am suferit de gripa excesiv de complexa.

Poate ca n-ati inteles bine. Acest blog este casa mea. Eu va dau voie sa intrati si sa va spuneti parerea.

Unii dintre voi, imi treceti pragul, imi puneti cuvantul la indoiala, ma jigniti, ba mai mult ii jigniti si pe ceilalti musafiri ai mei. Ei bine, aflati ca nu am de gand sa tolerez un asemenea comportament asa ca va spun doar atat:

iesiti dracului afara din casa mea!!!

-------------------------------------------------------------------------------------

Randurile care urmeaza se adreseaza celor preocupati de starea sanatatii mele din ultimele zile:

Putina lume intelege ca a fi pe scena este un Dar. Oamenii, care in mare lor majoritate percep profesia ca pe o datorie, nu pot intelege asta.
A fi pe scena este un dar de la Dumnezeu. Momentul in care acest Dar ti se ia, fie si temporar, este o trauma, este ca un soi de incarcerare. Asta este si motivul pentru care am sperat pana in ultima clipa ca voi putea urca pe scena joi seara. Nu as fi facut-o doar din respect pentru public ( sunt mai egoist de atat ) ci din dorinta disperata de a nu ramane fara Darul care se numeste muzica, fie doar si pentru o seara.

Celor insetati de detalii:

A fost o forma urata de viroza, care s-a asezat dureros si comfortabil pe trahee.In incercarea de a o pacali de marti pana joi am apelat la perfuzii( multumesc mult de tot Luminitza). Vreti si mai multe detalii? Poftiti: perfalgan, fluimucil, vitamina C, algocalmin. Toate astea in vena de doua ori pe zi in speranta ca sangele va purta mai repede mesajul victoriei. O gripa insa are nevoie de minim trei zile ca sa te lase in pace. Eu insa, nu aveam trei zile.

Joi seara la orele 20 30 ultimele picaturi de ser se scurgeau in venele mainii stangi. Alina Macarie( manager Agentia de Vise) incalzea o supa de pui in bucatarie. Asistentul ma privea circumspect. Am incercat cateva vocalize. Alina ma privea cu un soi de mila si speranta. - E lume multa...Ce facem? - Incercam sa mergem...raspund eu. M-am plimbat de cateva ori prin casa. Voiam sa ma conving ca nu ametesc. Aveam senzatia ca toate organele sunt un castel de carti si ca singurul punct forte era creierul care incerca sa ordone unei armate vlaguite de o iarna lunga. - Mananca si supa asta de pui...Am baut si supa cu inghitituri rapide. Asistentul a iesit: - Nu stiu ce sa zic...Ai grija, bafta...ne vedem maine oricum...20 45 Creierul a reusit sa se impuna si am luat o decizie abrupta. - Mergem!!! Mi-am cautat o pereche de blugi si mai multe tricouri. Am dezbracat carpele de gripa, am tras blugii pe mine cu oarecare efort si apoi am imbracat un tricou care s-a umezit pe loc. Broboane de sudoare imi traversau parul. Am dat jos tricoul si Alina a remarcat: -Bai, esti rosu, esti iritat...Am pus alt tricou, am inchis ochii si am avut limpede imaginea celor cateva piese de inceput, apoi totul s-a oprit. Nu ma puteam vedea cantand mai mult de patru cinci piese. Creierul meu abdicase. - Hai sa amanam, Alina...Suna-i pe baieti...In noaptea aceea gripa si-a facut mendrele, cu febra si tot tacamul. Era a treia zi.

-------------------------------------------------------------------------------------

Sunt convins ca am facut cea mai buna alegere. Pentru ca nu am ales cu sufletul. A fost o revolta a armatei mele de muschi si organe.

Dincolo de asta din momentul in care te-ai urcat pe scena "publicul" nu mai accepta explicatii pentru o prestatie la jumate'. Publicul e crud. Ca mentalitate, nu e mult diferit fata de epoca romana cu gladiatori, paine si circ.

As vrea sa va multumesc celor care v-ati gandit intr-un fel pozitiv la mine.Stiu ca exista multa lume care citeste si nu tine mortis sa comenteze.Nu stiu de ce, pe ei i-am simtit mai aproape.


Inca ceva pe 19 februarie in Becker o sa aveti parte de un mare show!!!Sa fiti pregatiti sa cantati!!! Am sentimentul ca ne adunam din nou sa construim ceva ce nu ne-a iesit din prima. Si de data asta suntem asa de infuriati si de plini de energie c-o sa ne iasa rau de tot!!! Adica bine de tot!!! Ne vedem joi!!!

PS. Articolul si comentariile la care fac referire la inceputul acestui articol au fost sterse. Am facut putina curatenie in casa. Deasemenea am blocat comentariile si la cel prezent. Cei care mai doriti, o puteti face joi la concert.

45 de comentarii:

  1. Sper doar ca acum esti bine...in rest nu mai am ce zice...:|

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am avut varicela si am stat 2 saptamani in pat:Pptr mine e ok ca s-a amanat concertul ca asa pot veni si eu:d,;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca ti-ai revenit!
    intr-adevar au fost niste comentarii mai mult decat rautacioase ... trist ...
    ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti a n persoana care a contactat acest virus. A fost groaznic, am patit-o si eu.

    Promit solemn ca la anu fac vaccinul anti-gripal. Nu vreau sa mai trec prin senzatiile respective.

    RăspundețiȘtergere
  5. ;)) eu inca ma confrunt cu toate senzatiile neplacute... cred ca e a treia zi :)) atata timp cat ai scris un articol in care sa te mai eliberezi e semn ca iti este mai bine! ma bucur mult! bafta la concert!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sanatate multa si ai grija de tine!
    Nu promite nimic...pana joi mai e mult...cine stie ce se mai poate intampla ...nimic nu e sigur...
    Si apoi iar se nasc la tot felul comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)):)) ce comm de-a dreptul cretine(si atentie comm,nu oamenii care le-au postat)...adica cum sa judeci un om sa il jignesti?de ce?raspuns:NU PT CA NU A AJUNS CAND TREBUIA SI UNDE ci pt ca esti tu frustrat ca ai pierdut timpul de pomana..:))Nemultumirea are legatura cu tine nu cu Tudor,caci unii au avut un gram de creier sa accepte fara sa rabufneasca...acum intrebarea vine de la sine...:tu de ce nu poti sa fi asa? Am citit si un comm care m-a amuzat teribil..."ai mai pierdut un fan" =)) Tudor,sa nu uiti:azi m-ai pierdut ca nu mi-ai raspuns la comm sau la mailul de acum cateva zile... :)) :O:O SOC!!! intelege cineva cum sta treaba?
    Poi numai fani dastia care isi iau jucariile si pleaca sa nu ai,serios acum.
    Eu stiu,adica mintea mea indoctrinata stie ca un fan are capacitatea sa vada dincolo de o melodie sau de un album si sa il vada pe artist,respectiv pe Tudor mai amanuntit,nu doar sa ii placa vocea lui sau melodiile si pt fete,fizicul....astea n-au nici o treaba,sunt din alta poveste pt cei mici...
    Dar....unii nu au facut cunostinta cu termenul de "profunzime"...
    Pe mine m-au intristat oarecum,desi e mult spus,punctele de suspensie foarte evidente si apasate ale lui Tudor...pe langa sirul acela de descriere cum ca a fost asa si pe dincolo(era necesar totusi sa vb despre asta,caci asta tine de caracterul lui-bun simt,deci) punctele alea de suspenise au insemnat mult...sper doar sa nu ramana la fel de dezamagit si de speechless pe viitor!
    Ma bucur ca esti bine acum Tudor!

    RăspundețiȘtergere
  8. joi 12 februarie eu si sora mea geamana am implinit 17 ani...inainte cu o saptamana vorbeam cu ea si incercam sa ne convingem parintzii sa inchirieze un club si sa vina vama de ziua noastra insa ne.am certat prea rau cu ei.duminica a intrat sormea p net(incredibil,avand in vedere ca nu prea avem voie)si a vzt k e concert...am crezut k e semn...in cele din urma am reujit sa luat 15 bilete sa mergem sa ne serbam ziua kt mai aproape de trupa preferata a surorii mele....eu nu sunt o fana inraita,deoarece dintre noi doua ea gandejte cu sufletul(e si o persoana foarte inteligenta,dar ochii ei oglindesc persoana minunata din interior)...noi am pastrat biletele si venim pe 19.....sper sa te faci bine ca sa o vad pe Elena(sormea) fericita knd o sa cantzi 17 ani...infinit
    Nu ma prea pricep la exprimarea unui mesaj dar sper sa-l citesti(Tudor)
    Ely.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da...ai dreptate, te citim in fiecare zi fara sa spunem nimic si suntem alaturi de tine everyday. Poti fi sigur de asta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ma condamna ... Pentru ca iubirea e cruda. Nu e misto, fiindca atunci cand nu mai poti sa te amesteci, sa razi, sa speri, sa plangi, adica tot, apare o reactie fireasca de repros. Ca o pata rosie. Nu ma judeca pentru ca iubesc. Lasa-ma sa tip cand raman fara iubire. Am dreptul sa ma supar. Am dreptul sa vreau tot. Si daca ma grabesc sa judec, inainte de a analiza, iarta-ma!
    Si eu m-am imbolnavit brusc joia trecuta ...

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt laturi de tine sper sa te faci bine...si sper sa veniti cat mai repede la sibiu k nu ati mai fost din septembrie ...imi este foarte dor sa va ascult..va astept
    Multa sanatate Tudor !!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. parerea mea e ca acele comentarii nici nu trebuiau luate in seama.nimeni nu anuleaza un concert fara motive serioase...e frustrant totusi...stiu.
    Sper ca te-ai facut bine, oricum persoanele care posteaza chestii rautacioase fara sa gandeasca nu sunt prea importante de obicei...numeroase, dar neimportante.

    RăspundețiȘtergere
  13. Din punctul meu de vedere, nu trebuia sa te justifici! Unii oameni ar trebui sa fie constienti ca lucruri imprevizibile se-ntampla la tot pasul si ca nimic nu e batut in cuie!
    Hope you'll get better soon ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Inca ceva..
    Ma gandeam sa vin si eu Joi.. Mai sunt bilete?

    RăspundețiȘtergere
  15. in momente d-astea iti dai seama cine ti-e aproape si cine nu. Cine iti e cu adevarat prieten/fan si cine e doar de fatada.

    Pentru cei care zic ca VAMA a pierdut "un fan", zic ca e mai bine asa.. cautati-va alta formatie/interpret. Cred ca VAMA si Tudor au destui fani.

    Si cei care sunt cu adevarat fani, sunt intelegatori si nu fac ipoteze aberante cum ca ar fi fost beat, sau a fost o strategie pentru ca localul lui Cristian Becker sa aiba mai multa vanzare (apropo, chiar mi-era dor de o nefiltrata). Pentru mine faptul ca s-a anulat concertul a fost ceva de bine, pentru ca astfel,joi o sa stiu dinainte ca trebuie sa-mi rezerv masa sau daca nu mai apuc masa, ca trebuie sa ajung mai devreme de ora inceperii concertului ca sa prind loc bun in fata. (P.S. cei care veniti cu masinile, va sugerez sa va lasati hainele(groase) in masina, pentru ca din pacate la Becker nu e garderoba si daca n-ai masa e cam nasol sa stai cu haina in brate)

    Asadar, ne vedem joi !! si sa te faci bine Tudor !!

    RăspundețiȘtergere
  16. Stii...stau si privesc inapoi eram in liceu la un concert de-al tau la Sala Palatului, pe vremea cand le faceai acolo si imi aduc perfect aminte ca ne-ai zis "si acum va rog sa nu fluierati sa ne huiduiti ca sa vedem si noi cum e, vrem sa traim aceasta senzatie", LUMEA A INCEPUT SA APLAUDE SI NU NE MAI OPREAM (sper ca te-am simtit in acel moment si ti-am dat ce meritai), apoi un an mai tarziu sau aproape un an ai zis iarasi..."va rog sa ne huiduiti" si lumea asta a facut, am ramas mut de uluire. de fiecare data cand citesc ceva acid la adresa ta ma gandesc la acel moment care nu imi iese din cap. adu-ti si tu aminte cu mine de acele momente sunt sigur ca le stii, cantam joi :)

    RăspundețiȘtergere
  17. asteptam reactia ta. :) e foarte buna. bine ai revenit

    RăspundețiȘtergere
  18. era de asteptam o asemenea reactie din partea "publicului" care nu are timp/bani de pierdut.
    te citesc in fiecare zi. si abia am asteptat sa postezi un nou articol sa vad ca esti bine, sanatos.
    te pup si ne vedem joi !

    RăspundețiȘtergere
  19. Asa e cand te apuci sa comentezi si sa judeci fara sa cunosti toate datele problemei.

    Multa sanatate si sa revii in forta joi! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Multi prosti pe lumea asta, multa lume egoista interesata in special de bunastarea sa si apoi de starea celui de pe scena.Probabil, daca spectacolul avea loc si datorita sanatatii tale precare nu se ridica la nivelul asteptarilor iar nu era bine. Deci, cum o dai nu-i bine asa ca, simplu, nu-i baga in seama, nu ai nevoie de comentariile lor!
    Fa-te bine!

    RăspundețiȘtergere
  21. ... ... ... ... ...

    :)Good to see you alive. :)

    Te si auzeam :
    "Get The Fuck Out Of My House !!!"


    Go, go, go, ... till you get them all down !

    :)))


    PS Stii ce fain iese acel "all down" cu accent de sudist ? :)

    RăspundețiȘtergere
  22. suntem multi care doar citim. bun raspuns. multa sanatate Tudor.

    RăspundețiȘtergere
  23. Tudor, cu ocazia acestui articol am decis sa fac perfuzii (pe bune!)
    Fii sanatos, ca noi te iubim!In special Zalauuul!

    RăspundețiȘtergere
  24. Te imbratisez, Tudor.
    ma bucur ca esti bine.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  25. salutare todor.salutare tuturor celor ascultatori de vama.
    ma bucur ca ti-ai revenit.
    ca sa-ti demonstrez ca sunt alaturi de tine,o sa-mi fac si eu perfuzii,perfuzii cu.....cantecele voastre.sper sa pot ajunge si eu joi.de mult imi doresc sa te mai ascult live.multa sanatate.
    ne vedeeeem jooooi.....

    RăspundețiȘtergere
  26. sunt unul dintre oamenii care nu comenteaza pentru ca nu consider ca am ceva destul de bun de spus, dar te sustin in tot ceea ce spui si am inteles starea in care te-ai aflat, succes si ai grija de sistemul tau imunitar:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi pare rau ca esti bolnav, mi-ar fi parut bine sa fi absentat din alt motiv. Oamenii si-au imaginat diverse scenarii din cauza faptului ca ati anuntat prea tarziu(cam cand s-ar fi asteptat multi sa inceapa) si poate pentru ca traim zile in care oamenii au tot mai putina incredere unii in altii, nu? Poate ca ar fi fost ok sa spui inainte cu o zi pe blog ca nu te simti prea bine, ar fi fost totul mult mai limpede. Pe mine vestea m-a mirat tare, a fost ultima chestie la care m-as fi gandit. Nu mi-a trecut prin cap sa ma revolt sau sa ma supar (.. ce v-a apucat oameni buni..), chiar mi-a prins bine iesirea.

    Sanatate

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu stiu de ce, dar mi-a venit sa spun asta acum (pare cam off topic, ce-i drept): "The greatest thing we'll ever learn is just to love and be loved in return" (din Nature Boy de eden ahbez).

    RăspundețiȘtergere
  29. Tudore, joi e ziua mea... Amânarea asta a dus la "ne vedem joi" exact de ziua mea... :D

    RăspundețiȘtergere
  30. Sanatatea este cea mai importanta in viata zic eu......multa multa sanatate...

    RăspundețiȘtergere
  31. ...prietenii adevarati niciodata nu se uita...
    Chiar daca esti, doar, cu gandul la ei

    Multa sanatate, Tudor.

    RăspundețiȘtergere
  32. Good 2 have you back >:D< ....asteptam vesti de la tine :) Sanatate multa....ca restul vin de la sine

    RăspundețiȘtergere
  33. Trebuie sa suporti consecintele...Trebuie sa fi constient ca, daca ti-ai facut acest blog, unii o sa iti spuna numai bune si frumoase iar, altii doar o sa te critice...Tu trebuie sa fi pregatit de fiecare data cand citesti comentariile la un post...Pentru ca nu sti ce ai sa gasesti...
    Oricum, nu-ti spune nimeni sa te pui cu mintea acelor "inteligenti" care, din plictiseala, au scris ce au scris...Poti foarte bine sa ramai indiferent.
    Insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
  34. Intru des in "casa" ta dar am evitat sa imi fac simtita prezenta, m-am multumit cu faptul ca "m-ai primit in casa ta" si am stat cuminte in coltul meu.
    Imi imaginez cat de greu trebuie sa fie pentru tine sa constientizezi ca nu poti urca pe scena. Ai luat o decizie inteleapta, intradevar publicul e crud si decat sa dai doar o parte din tine mai bine amani momentul. Publicul nu accepta jumatati de masura, vrea sa i te dedici in intregime.
    Din pacate nu pot ajunge in Becker Brau, asa ca inca va mai astept sa la Sibiu.
    Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  35. Vom fi acolo pentru tine si te vom sustine in continuare ! Pentru ca tu prin muzica ta ne hranesti visele. Am fost dezamagita joi seara insa bucuroasa ca va veni data de 19. Pot spune ca venisem cu mama mea care afirmase" ce pacat ca nu a putut canta insa e mai bine decat sa nu avem parte de acel Tudor Chirila pe care il stim."
    Ai grija de tine si ne vedem joi !

    RăspundețiȘtergere
  36. ne vedem joi, ai urlat dupa noi!
    desigur :X sanatatea e mai importanta ca orice, cei care te-au acuzat , ar trebui sa stie asta!

    RăspundețiȘtergere
  37. spor:)

    restul, bine ca ai lamurit si nu te mai preocupa acum

    RăspundețiȘtergere
  38. imi pare rau ca exista atatia oameni care te-au judecat fara sa stie...

    RăspundețiȘtergere
  39. imi pare rau ca exista atatia oameni care te-au judecat fara sa stie...

    RăspundețiȘtergere
  40. imi pare rau ca exista atatia oameni care te-au judecat fara sa stie...

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce bine ca esti bine! ;))Nu prea imi place sa comentez cu toate ca vin aici in fiecare zi. Din pacate nu pot ajunge in Bucuresti joi.. s-a cam terminat vacanta. Oricum,multa sanatate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere