[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 16 februarie 2009

Poluare fonica pe banii mei

Gaselnita asta cu masinile pe care sunt montate instalatii audio de putere mare si care imprastie reclame catre ferestrele noastre speriate, mi se pare o sfidare a ultimei ramasite de bun simt civic.
Mai ales ca in cazul de fata nu mi se ofera si optiunea de anulare a grosolanului moment publicitar. Pe internet pot inchide un banner, in viata reala pot sa-mi opresc televizorul sau radioul, in masina la fel.
Aici insa nu am scapare. Stau in casa si ascult un voice-over imbecilo-agresiv care ma invita pe nu stiu unde la fiecare douazeci de minute. Este un atentat la ce a mai ramas din linistea noastra. Nu cred ca ar strica nimanui interzicerea acestei forme primitive de publicitate.
Ma simt ca in Mad Max cand se anunta luptele. Doar ca nu sunt dispus sa particip. Spectacolul sonor al salvarii bucurestene imi este de ajuns.

9 comentarii:

  1. Si in campania electorala a fost la fel...
    Cand vine circul in oras la fel...
    Cand e nu stiu ce targ, la fel...
    Se pare ca nu putem interzice aceasta "poluare"...singura optiune: strangem o gramajoara de pietre si le spargem geamurile...dak e complicat cu pietre recomand cartofi, ceapa si ce legume voluminoase aveti pe acasa. Daca nu ii dezvatam definitiv, macar strada noastra sa o evite.

    RăspundețiȘtergere
  2. in Baia Mare astea sunt doar in campania electorala si cand vine circul, oricum mare diferenta nu-i.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma plangeam cand erau alegerile de chestiile astea, dar acum ca ma gandesc mai bine nici nu poti compara Bucurestiul cu un mic oras de provincie

    RăspundețiȘtergere
  4. Mare mizerie, hai sa protestam la primarie.
    Mad Max rules.

    RăspundețiȘtergere
  5. Îţi dai seama că trebuia o alternativă "de criză" la publicitatea ATL în scădere (radio, tv, media) şi acum se pompează bani în BTL (publicitate "faţă în faţă") pentru că este mai ieftină. Partea proastă este că de când cu porcăria asta de criză, disperarea comercianţilor face să fie încălcate foarte multe reguli civice şi morale iar asta nu cred că se poate opri pentru că la mijloc sunt banii. Eu am văzut un accident de maşină datorită unei reclame care bloca vizibilitatea în intersecţie. Şi asta tot recent.

    RăspundețiȘtergere
  6. Niste mizerii sinistre, de parca ar veni circul, dar nici la ala nu se mai striga ca in Nunata Muta. Marii Comercianti de haine, blanuri cu targurile lor de cacat ca in Ploiesti de 1 saptamana ne-au disperat!

    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt in tot bucurestiul? credeam ca numai aici pe langa Real.:)

    ma miram cum au luat autorizatie si pt aici doar, dar dc e generalizat... e cam aiurea/suspect.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Oameni buni,

    O solutie la zgomotele strazii tot se gaseste. Inchideti-va bine gemurile si relaxati-va ascultand...VAMA

    RăspundețiȘtergere
  9. Va asteptam pe Patinoarul Flamaropooool preturi mici bla bla. Te inteleg. Sau masina de inghetata - aia totusi ar putea fi tolerata. Eu ii aud si din baie. Ma intreb daca nu pot fi sanctionati in baza legii care protejeaza linistea publica!

    RăspundețiȘtergere