[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 16 februarie 2009

Vama in Becker. 19 februarie.

Am recitit jurnalul de la Budapesta. Cum am facut discul Vama. Cum s-a muncit acolo. Mi-e dor de perioada aceea. A fost frumos si cald, uman. Ma gandesc sa va citesc cateva din paginile de jurnal, joi seara la Becker. Ele sunt si aici pe blog dar sunt sigur ca odata citite vor trezi si alte amintiri legate de cantece.
Da, joi la Becker, ne vom aminti.

Bilete mai gasiti aici

Ne vedem joi!!

PS. O surpriza: trei piese vechi pe care nu le-am cantat demult...Ghici!:)

34 de comentarii:

  1. "Nu am chef azi", "Primavara" si "VST"?

    RăspundețiȘtergere
  2. Calul din Marlboro, Hotel Cismigiu si Buze blonde/ Cu tine

    :) se lasa cu premii? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca ce ghicim noi aici e un fel de vot?:D

    nu am chef azi, romania is my country, the band

    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. My guess is: Romania is my country, Cantec Prost, Vama veche.

    Nu am chef azi am mai auzit, si VST.
    Acum imi dau seama ce dor imi e!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hotel Cismigiu, Copilul si Durerea, Iubeste ?

    RăspundețiȘtergere
  6. primavara, iubeste si ana ?

    Si cat mi`ar placea buze blonde sau cantec prost :X

    RăspundețiȘtergere
  7. am fost acolo joi:(stiu cum e sa vrei sa poti si sa nu poti)
    copilul si durerea...piesa din care am mereu ce sa invat
    sanatate multa si ne vedem joi.....

    RăspundețiȘtergere
  8. Prieteni, buze blonde, vino sa visam sub apa/povestea merge mai departe

    RăspundețiȘtergere
  9. thx god
    ce bine ca mai sunt bilete
    sper doar ca mai sunt in diverta din craiova
    sper ca o sa ajung

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am recitit zilele trecute,amintindu-mi o dimineata si Soarele din Budapest, inregistrarea Cartitei, undevama... aeroportul Timisoara si partea aia care mi-a ridicat un anotimp intreg asteptari. Si apoi voi, frumosi, curati si calzi. Vama, multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  11. ce n-as da sa pot veni si eu :(
    ce ar trebui sa facem pt un concert Vama in cta? sunt sigura ca ati strange la fel de multi iubitori ai muzicii voastre, ca in bucuresti..

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut Tudor,

    "Iubesti?"
    !?
    "Iubeste."
    "De ce?"
    "Pentru ca iubirea este sentimentul cel mai firesc pe care l-a lasat Dumnezeu omului. Iar restul nu-i decat un...Epilog, fiindca visele nu
    pier niciodata."

    (pasaj dintr-un dialog...imaginar)

    Iubirea, Poezia si Prietenii sa te insoteasca mereu in viata...

    Ganduri bune,

    aleaN

    RăspundețiȘtergere
  14. Iubeste, VST si De ce......
    Astea imi plac mie...


    p.s.: Nu am mai scris de ceva vreme, am stat, am citit si te-am asteptat. Acum ai revenit si ma bucur pentru tine "omule" (da ai demonstrat ca esti om, ca ai suflet, ca ai nervi, si ca te mai si imbolnavesti cate o data).
    Take care!

    RăspundețiȘtergere
  15. nu am chef azi ai anuntat deja ca o sa o canti intr-un post mai vechi! omul plajei , alt oras , prieteni

    RăspundețiȘtergere
  16. chiar nu stiu dak pot ghici dar sper k atunci cand veniti in sibiu sa cantati: calul din marlboro , ana , epilog...ador melodiile astea

    RăspundețiȘtergere
  17. Un infinit a fost banca pe care am stat si m-ai facut sa simt ca sunt Steaua Nordului.

    RăspundețiȘtergere
  18. hotel cismigiu,omul plajei si romania is my country(astea mi-ar placea mie...) probabil o sa cantati si iubeste...dar nici asta nu-mi displace:))...sau cantec prost...vai ce amintiri frumoase:(...

    RăspundețiȘtergere
  19. Mi-a fost stricat calculatorul vreo 6 zile si nu am mai avut ocazia sa iti citesc blogul.Azi,knd in sfarsit am reusit,am ramas foarte uimita.Nu ma asteptam ca lumea sa aiba acele reactii.Si eu in locul tau as fi reactionat la fel.De altfel,nu stiam pana azi k ai fost bolnav si k nu ai mai putut sustine concertul:( Imi pare rau k ti s-a intamplat asa ceva.Dar ma bucur k acum esti sanatos,sa incanti inimile bucurestenilor:D Imi dau si eu cu parerea mea umila:Hotel Cismigiu,18 ani,Epilog,Fericire:-?? Eu am pus 4 piese,is mai cu motz:))

    RăspundețiȘtergere
  20. "Cu tine". Apoi ... orice vrei tu sa canti. Si asta doar pentru ca eu sunt ascultatorul atipic. Sau poate pentru ca mi-e ciuda fiindca nu canti cu mine. Si, la final : "Vama Veche".

    RăspundețiȘtergere
  21. Si inca una, sa fie 3: "Ochii tai", cu sau fara Bitman.

    RăspundețiȘtergere
  22. "Ne vedem joi" spuneai mai demult in piesa "nu am chef azi". Desi nu lipsa de chef a amanat concertul de joia trecuta, cred ca ar fi potrivita melodia asta... Of ce-as da sa fiu si eu la concert...

    RăspundețiȘtergere
  23. maine e concertul. o sa vin acolo. Uite Tudor...am si eu o rugaminte mare la tine...canta din toate puterile pt cei din regie care nu au reusit cu cheta sa starnga bani destui pt bilet...noi doi vom fredona cu tine de afara:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Ca idee: aţi putea să cântaţi mai des piese mai vechi... Ana, Calul din Marlboro, Vama Veche, Copilul şi durerea, De ce, Reggae song.

    Astea nu le-am auzit niciodată într-un an şi ceva de participat la concerte (fără ultimele 3, la care nu ştiu ce s-a întâmplat şi ce playlist aţi avut)

    RăspundețiȘtergere
  25. azi e concertul si sunt convinsa ca Tudor se va revansa pt saptamana trecuta..
    bucurati-va de show si cantati cu toata puterea, asa cum am face si noi, cei care nu putem ajunge..
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  26. alea nu sunt melodii vechi,alea sunt capodopere vesnic noi in ceea ce priveste interpretarea lui tudor chirila care de fiecare data se intrece pe sine

    RăspundețiȘtergere
  27. Si totusi, care au fost melodiile surpriza? :D Imi pare rau ca nu pot ajunge pana in Bucuresti la concertele Vama :(... Poate ca intr-o zi voi avea si eu ocazia. Si-atunci nimic nu ma va opri! :))

    RăspundețiȘtergere