[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 1 februarie 2009

Vreau sa alerg. Arcul de Triumf - Palatul Regal.

M-am trezit cu o dorinta incredibila de alerga. Parca toti muschii mei au facut un sindicat al acestei dorinte. Imi vine sa alerg ca un nebun pe strazi sa iau aer rece in piept si sa transpir. sa ma bucur de fiecare metru pe care il fac alergand, o celebrare a vietiim a tineretii si a simplitatii. azi nu mai vreau proiecte, bugete, planuri pe termen mediu sau scurt, nu vreau sa fiu inspirat, nu ma preocupa talentul, stirile sau guvernul de impotenti, azi vreau sa alerg. Vreau sa musc din aer ca dintr-o bucata de paine de-abia iesita dintr-un cuptor ardelenesc. Azi vreau sa alerg si sa traiesc printre muschii mei hraniti cu sange pompat de o inima nelinistita. Si ma gandesc serios sa va dau intalnire duminica viitoare pe undeva pe la Arcul de Triumf si sa alergam de nebuni pana la palatul regal pe Calea Victoriei. Ce mama naibii, ne infrunta orasul asta pe noi? Se baga careva?

53 de comentarii:

  1. tudor, uite ce am gasit! cred k te-ar interesa ...
    http://serbantomsa.blogspot.com/2008/11/citii-blogul-lui-tudor-chiril.html

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaaaaa!si sa uiti d tine,sa obosesti ,sa radiezi,sa nu nu iti mai simti picioarele,sar sa fii asa happy!vreau si eu!pe bune:D?

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau si eu!!!! as veni special in Bucuresti pt asta:D daca intr-adevar e pe bune faza:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna idee,chiar imi este dor sa alerg pt ca a trecut ceva timp de cand nu am mai alergat. Am tot fost la inot si mai nou cu bicicleta prin parcuri insa de alergat... Cand mai iesi la alergat vin si eu, pe bune :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bag. Si am o intrebare : de ce nu alergam in Herastrau? altfel...in loc de aer vom inspira smog, iar pana la Palatul Regal cred ca ne vom injumatati :)Plus ca trebuie sa alergam si inapoi sa ne recuperam masinile, eventual :):)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu ma bag. Si-asa ma chinui de ceva vreme sa ies din casa ca m-a omorat invatatu' pentru examene.
    PS: N-am pantaloni lungi de alergat, da' merge si in scurti... N-ar fi prima data pe vremea asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. nu stiu de ce am impresia ca te vei razgandi...poate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Te bucuri de fiecare metru, ideea e ca tu chiar stii sa te bucuri.

    RăspundețiȘtergere
  10. m-as fi bagat.:) pana una alta, neste probl medicale etc:); alearga insa si pt mine, ca io ma mai refac putin si dupa ma duc la inot

    RăspundețiȘtergere
  11. dupa ziua de vineri, daca trec si de ultimul examen, alerg pana capatul pamantului :))

    serios, e frumoasa starea pe care ai avut-o astazi... si eu am avut una asemanatoare, insa vroiam sa cant si sa zamebesc...

    chiar a fost o zi frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @bucurenci: daca te bagi da stire si pe blogu tau ca sa te cred!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Da!! mergem la alergat!!! Tudor , ti am lasat un mesaj pe mail ...Pleasee answer :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu sunt din Cluj, dar pare interesanta ideea ta. Astept un articol in care sa imi confirmi presupunerea ca vor fi 90% fete.
    www.nobine.ro

    RăspundețiȘtergere
  15. @Nobine - crezi? Eu una alerg, dar dupa sentiment :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, ar fi interesant. Ar fi amuzant sa-i vedem pe ziaristi(care oricum vor veni si te vor intreba care e mesajul marsului, pentru ce militezi...) incercand sa se tina dupa noi :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Da, da sa alergam! Sa infruntam ce: vantul sau o inima nelinistita? :-))

    RăspundețiȘtergere
  18. In Bucuresti????????
    NUUUUUU ! ! !
    Mai bine vii sa mananci o paine din Ardeal si putem alerga apoi printr-o padure...La Felix...Nu de alta,dar chiar nu as vrea sa "trag pe nas" praful unui oras...si sa simt mirosul sufocant al oamenilor inchisi intr-un astfel de oras...
    "Orasul e profund..."

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu pot face efort fizic...pt ca altfel o sa va stric distractia...dar ce poate fi interesant decat un grup de oameni in frunte cu tine Tudor, care sa ma duca la spital :)) (glumesc), dar daca ai de gand sa faci asta promit sa fiu cu voi la start si sa va astept la destinatie :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Baieti da-ti si voi o mana de ajutor ca altfel o sa alerge chirila si bucurenci cu o gasca de nebunatice in spate. Nu de alta da' se pierde ideea...

    RăspundețiȘtergere
  21. da tare mult as vrea sa pot veni dar din pacate sunt in sibiu si nu in infernul din bucuresti.asa k probabil eu o sa alerg aici in parcul subarin.poate cu alta ocazie o sa alergam si aici in sibiu

    RăspundețiȘtergere
  22. Pt Ada : hai sa-ti dam tie o mana de ajutor... mai aprofundeaza gramatica si scrie "dati" :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Vin in pas alergaor pana acolo si la intoarcere alergam impreuna pana la constanta...anyone?:))

    RăspundețiȘtergere
  24. Si eventual alergam pe plaja unde e putin mai nepoluat!:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Io alerg imediat la tzara, ca am o saptamana libera. O alergare placuta!

    RăspundețiȘtergere
  26. si eu vin :D
    sper doar sa nu te razgandesti

    RăspundețiȘtergere
  27. Respect maxim pentru oamenii care alearga. Respect celor care vor sa uite de tot ca sa mai faca putin sport.

    Sper sa te tii de promisiune si sa alergi chiar daca nu vine nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  28. E bine sa stii ca lasi ceva in urma ta. In cazul asta lasi "Arcul de Triumf". ;)

    RăspundețiȘtergere
  29. da...as incerca asta..si ar insemna sa alerg din ramnicu valcea si pana in bucuresti...dar nu m-ar deranja...probabil ar fi unul din lucrurile nebunesti la care visez de mult...hmm..ciudat asta m-a dus cu gandul la o secventa din "legaturi bolnavicioase"cand alex si cristina fugeau ca nebunele prin ploaie...poate nu doar in filme oamenii au curajul sa faca lucruri ca dracu si sa nu regrete...poate ar trebui sa noi sa incepem..poate de azi ..poate de maine..sa fugim un pic de ceea ce este normal:)

    RăspundețiȘtergere
  30. hey tudor...raspunde-mi te rog mult la mesaj....SI EU vreau sa alerg...sa ma eliberez de tot ce ma inconjoara...daca chiar vorbesti serios atunci vreau sa ne intalnim la Arcu' d Triumf si sa alergam....simt si eu nevoia asta....hai sa ne tinem de cuvant si sa fixam o ora!

    RăspundețiȘtergere
  31. hey tudor...raspunde-mi te rog mult la mesaj....SI EU vreau sa alerg...sa ma eliberez de tot ce ma inconjoara...daca chiar vorbesti serios atunci vreau sa ne intalnim la Arcu' d Triumf si sa alergam....simt si eu nevoia asta....hai sa ne tinem de cuvant si sa fixam o ora!

    RăspundețiȘtergere
  32. scuze ca am scris de 2 ori:)))) am avut niste probleme cu log in-ul:)))

    RăspundețiȘtergere
  33. Eu ma bag;) cam poluat aeru din bucuresti pentru alergat:-?...dar merge

    RăspundețiȘtergere
  34. hai sa stabilim ceva....suntem sau nu in stare sa respectam asta?!?! hhhmmm

    RăspundețiȘtergere
  35. si eu ma bag ...
    la ce ora si unde mai exact ?

    RăspundețiȘtergere
  36. Iti dai seama ca daca mai anunta si bucurenci si cu cele 90% fete pe care le prevestea nobine.ro din cluj.... trebuie sa opreasca circulatia!

    That's sth I wouldn't miss

    RăspundețiȘtergere
  37. so.....TUUUDOOOOOOOR.....wake up si zi-ne si noua o ora

    RăspundețiȘtergere
  38. Daca treaba asta ramane in pom, mai bine veniti la o alergare sigura pe care o organizeaza niste oameni pasionati de alergare - atmosfera super, lume multa, antrenament pe puterile tuturor.Va asteptam!
    http://www.maraton.info.ro/forum/index.php?action=vthread&forum=19&topic=377

    RăspundețiȘtergere