[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 10 februarie 2009

STING - ANTI SHOW

Un gentleman englez a urcat pe scena in pantaloni stransi pe picior si redingota. Negre. Intr-o engleza impecabila a salutat, s-a prezentat, l-a introdus publicului pe instrumentistul sau si a cantat muzica lui John Dowland, muzica elisabetana. Cateva reflectoare au acompaniat discret o calatorie in timp si o interpretare in maniera personala, fara cusur. Un cor s-a alaturat preafericit. Apoi dupa aproape o ora gentlemanul Sting a facut o reverenta comercialului si a cantat pentru un public insetat cateva din cantecele care l-au facut legenda. Doar cu o voce si o lauta. Sau doua, dupa caz. A bisat, a salutat si a plecat cu un mers apasat care mi-a adus aminte de spectacolul schimbarii garzii la Buckingham. A fost un anti-show perfect. A fost doar muzica pana la esenta.

20 de comentarii:

  1. "sting" jos palaria...sunt veterani..melodia aia....mmm...desert rose..profunda, innebunitoare,nu m-as plictisi de ea in veci!
    Dar mai sunt formatii!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. am asistat la plecarea a vreo 10 persoane. Tin sa-i felicit ca au facut-o...nu puteau arunca cu bani la final...cat deespre Sting, ma inclin..un gentleman

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ne-am sincronizat parerile despre acest concert :)

    Cum spuneaaaam... sper ca joi sa ne oferi show-ul de care nu am avut parte in seara aceasta

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt oameni care nu mai au nevoie să arate (to show). Sting, David Gilmour sau Eric Clapton vin pe scenă de multe ori uitând intenţionat să-şi schimbe tricoul. Acolo poţi fi orb şi poţi pleca de la spectacol la fel de mulţumit.

    RăspundețiȘtergere
  5. @putemsavisamazi,terog?: vezi ca sting e un artist nu o formatie

    RăspundețiȘtergere
  6. Un moment divin, o poveste in care desavarsitul englez ne-a facut sa ne intoarcem in timp. A oferit o evadare... as fi vrut sa raman captiva a acelei povesti pe vecie... NO WORDS FOR PERFECTION

    RăspundețiȘtergere
  7. In ultimul timp ascult mult Sting. Imi pare tare rau ca la Cluj nu vine nimeni in concert.

    RăspundețiȘtergere
  8. e mai mult decat profesionist, mai mult decat muzician. ma gandeam inainte de show ca nu avea sa cante message in a bottle, ca-i practic imposibil sa-i faci instrumentalul pe lauta. si citesem c-avea sa fie un show intim dar nu ma asteptam , ca in "intin" sa simt ca nu pot sa fredonez alaturi de el. pur si simplu mi s-a parut ca nu-ti permiteai sa canti "cu el" . mai mult , desi prietenos relativ cu publicul, respectul acela pe care-l impunea prin simpla prezenta, verticalitate, te amutea. cel putin asa am patit eu , care , atunci cand a cantat finalul la fields of gold am zis : da frate , e zeu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat. Imi pare rau ca nu am fost si eu la concert, insa am asultat in prealabil cateva piese pe Romaniamuzical, sambata trecuta.
    Si versurile sunt superbe.
    Sting aduce asa un touch modern, ca si cum il updateaza pe Downland la sec.21. Asta e senzatia mea.

    P.S. Felicitari pentru blog.

    RăspundețiȘtergere
  10. mi se pare ca Romania e o tara de ascultatori de best of-uri..si cand vin trupe sau artisti mari care isi promoveaza materialele noi publicul dupa 2-3 piese ar da skip daca s-ar putea pana la satsfaction/fields of gold/enjoy the silence/in my secret life/nothing else matters/american woman,etc. :(
    marius popa are dreptate;un artist si daca ar canta cu gluga pe cap sau pe intuneric ar trebui sa lase in urma lui niste barbati impresionati si femei seduse :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Nobine:depinde cat iti doresti..eu am mers pana aproape de Danemarca pt 2 ore de concert..nu la Sting :)

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt perfect de acord cu tine...imi este dor sa vad un concert in care sa ascult muzica nu sa vad spectacol ... vreau doar muzica si cam atata

    RăspundețiȘtergere
  13. cred k de fapt ne-am intors la originea muzicii....

    RăspundețiȘtergere
  14. intr-o engleza perfecta? pai e englez, nu? rautate gratuita, sorry. concertul a fost intr-adevar cu muzica, nu cu show. sau cu foarte putin - glumitele lui Sting intre piese, ca si cum ar fi cantat intr-un club, nu intr-o sala de spectacol.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie mi s-a parut varza. Nu gust genul respectiv de muzica.
    Am vrut sa strig si sa intreb: hei, barbosule, ce i-ai facut lui Sting?
    Atata doar ca, a cantat 3 melodii "moderne" si am recunoscut vocea, valoare, prezenta.
    Altfel.....
    Have fun

    RăspundețiȘtergere
  16. Mda, si pe mine m-a pacalit barba....Si faima. Cinstit vorbesc, nu ascultasem albumul. Si-mi pare bine. Mi l-a cantat Sting, direct. Sa ma invat minte. Sa mai neglijez. Cum se spune, m-a lipit de scaun.
    Fine knacks for ladies.

    RăspundețiȘtergere