[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 8 aprilie 2009

Deci… se poate!

"In mod nesperat, mitingul nostru organizat in mai putin de 24 de ore, a avut peste 100 de participanti, iar rezultatele, cel putin la nivel declarativ, sunt extraordinare. Secretarul General al Ministerului Sanatatii, dl.Pavelescu, m-a sunat cu un mesaj din partea Ministrului Bazac: toate cele 7 dosare au primit toate avizele necesare si maine sunt pe ordinea de zi a Guvernului. Pentru ca ne-am aratat sceptice, dl.Pavelescu a venit personal in Piata; a fost supus unui tir de intrebari si a plecat foarte repede.

Ulterior am fost invitate in cladirea Guvernului si am stat de vorba cu Secretarul General al Ministerului Muncii, dl.Valentin Mocanu, care ne-a asigurat ca si din punctul de vedere al acestui minister, dosarele au toate avizele. Teoretic, nu mai e nici o problema; practic vom vedea maine.

Simtim bucurie, dar totodata un gust amar: numai cazurile care devin publice se rezolva... si e tare nedrept. Oricum, munca noastra de o luna a dovedit ca se poate si ca societatea civila inactiva are o mare parte din vina pentru modul in care merg lucrurile in tara.

Va tin la curent cu ceea ce se intampla.

Fara voi, n-am fi reusit!

Oana Gheorghiu”

10 comentarii:

  1. sper din tot sufletul sa fie asa...
    Ce sa intelegem de aici? Ca tara merge numai daca iesim in strada...

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!!! Ma bucur din suflet:)
    Sa dea Domnul ca Dragos sa fie bine, la fel si celelalte 5 persoane...

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur. trebuia sa aiba rezultatul dorit. nu ma asteptam asa repede, dar e bine. bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu vreau sa par sceptic, desi sunt, nici cinic, desi sunt, insa s-ar putea sa fie inutil

    RăspundețiȘtergere
  5. OOppss...my bad: comentariul asta e pentru postul de mai sus, cel cu steagu :D

    My bad!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne Ajuta! Si la mai multe reusite de acest gen! Putem! Cu totii!

    RăspundețiȘtergere
  7. va admir pe toti care ati participat:)felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde sa întâlnit această fată și de atunci mi-a și copiii urăsc și dragoste numai ei . asa ca atunci cand sotul meu s-au întors din excursie el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și a fost acum de gând să Italia poate vedea că altă femeie. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și nu am fost să fie trata bine pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat după moartea tatălui meu, așa bărbatul sa căsătorit la nu a fost tratarea ei bine, i și copiii mei au fost atât de deruta și am fost în căutarea unui mod de a obține soțul meu înapoi acasă pentru că-mi place și prețuiesc atât de mult să-l într-o zi ca am fost navigarea pe calculatorul meu am vazut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe Internetul printr-o doamnă și mi-a impresionat atât de mult am, de asemenea, cred că de a da o încercare. La început am fost speriat, dar când mă gândesc de ce eu și copiii mei trec prin așa că am să-l contacteze și el mi-a spus să rămână calm pentru doar 24 de ore ca sotul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea am primit un apel de la sotul meu a doua zi după ce cere de copii și am sunat drokowaspelltemple și a zis problemele tale sunt rezolvate copilul meu. deci acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după o lungă stres de frână de către o doamnă rău lucru cu toată acest ajutor de la DR OKOWA, te dorim cu toții pe acest forum să mi se alăture să spun un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice în astfel de probleme sau similare sau orice fel de probleme ar trebui să-l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519), el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. încă o dată adresa de email este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja următoarele. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), dacă aveți mereu vise rele. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Dacă doriți un copil. (6) Daca vrei sa fii bogat. (7) Dacă doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) Ați fost scammed și doriți să recuperați ai pierdut bani. (10), în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul tău. (12) dacă doriți dorințele să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copii (14) Garantarea veți câștiga cazurile judiciare tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsătorie sau relație de rupere afară. (16), dacă aveți vreun boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. ( 17), dacă aveți nevoie de rugăciunile pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă el te va ajuta. Adresa de email este (drokowaspelltemple) de contact-l imediat ...

    RăspundețiȘtergere