[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 27 aprilie 2009

Dezamagire sau sut in fund?

Marturisesc ca nu ma asteptam ca atat de multa lume sa puna la indoiala Asociatia Caritabila a Fanilor Vama.

Asta insa nu face decat sa ma inversuneze in legatura cu acest proiect. Voi face aceasta asociatie impreuna cu voi, cei care credeti in ea, si vom reusi sa ajutam oameni. Si indiferent de cata suspiciune va trezi in randul celor de rea credinta VOI MERGE INAINTE.

Imi este de ajuns ca oamenii apropiati mie cred in acest proiect. Imi sunt de ajuns si voturile pentru. Imi sunt de ajuns si voluntarii care au sarit sa-si ofere contributia (alta decat financiara) imediat.

E o primavara frumoasa si imi dau seama din nou ca lucrurile pe care vreau sa le fac depind in mare masura de mine. Si in cea mai mare masura de sanatatea pe care mi-o da Dumnezeu.

Viziunea si "drive"-ul am sa le pastrez curate, nepangarite de mizerii colaterale. Va sfatuiesc sa faceti acelasi lucru.

29 de comentarii:

  1. Bravo tinere! Da-i inainte! Oamenii asteapta modele!

    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-are nici o legatura cu subiectul postului, sorry..
    http://victor-roncea.blogspot.com/2009/04/nou-apel-al-parintelui-justin-parvu.html

    In sfarsit simt ca nu sunt singura in lupta asta.. It feels so much better!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ar placea sa inteleg cum ai cuantificat tu "atat de multa lume"!

    Deseori mi se pare mai interesant (si mai constructiv as spune) sa inteleg pe cine mi se opune decat pe cel ce mi-e alaturi.

    RăspundețiȘtergere
  4. mult noroc Tudor..inafara topicului am si eu o intrebare..de ce nu apare Dumnezeu la stiri?..e bine sau e rau ca se intampla asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Intotdeauna in viata indiferent ce vom alege vor fi unii contra. nu cred ca trebuiesc bagati in seama, atata timp cat raspunsul care vine din noi insine e unul pozitiv.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pragul asta e atat de mic ca va rade curand...Cutii postale vei agata tot mai multe ca sa primesti visele. Birourile vor fi impodobite cu plicuri ca un curcubeu al sperantei. Atatea maini se vor transforma in asteptari...ca cel mai greu prag va fi unul al alegerii. Si asta pentru ca exista doar o singura balanta cu care ai putea cu adevarat alege : a inimii. Si oricat vei vrea sa alegi doar cu ea, timpul alearga prin cutiile postale ale celor care plang...

    RăspundețiȘtergere
  7. That's right! You tell them! Keep on walkin' Tudor Chirila!

    RăspundețiȘtergere
  8. Demult mi-am dorit sa fiu voluntar, sa ajut oamenii care, poate, se gandesc cu groaza la ziua de maine...
    Trebuie sa marturisesc ca nu sunt cea mai mare fana a Vamei, dar apreciez foarte mult spritul "Tudor Chirila"...
    Mi-ar placea sa pot sa fiu de folos...macar profsional ( sunt jurista).
    Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  9. din cand in cand sunt necesare suturi in fund. in sondaj nu arata chiar asa rau.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dumnezeu sa iti dea sanatate si putere!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca faci o actiune pentru salvarea unui om, vor veni cateva zeci de oameni... daca Gigi e inchis, vor veni cateva sute sa strige FREE GIGI. Asta e societatea, cu asta operam... nu te astepta sa fie usor, e cumplit. Dar daca vrei cu adevarat, vei salva oameni. Ce poate fi mai mult de atat?

    RăspundețiȘtergere
  12. o sa vezi ca o sa fie bine!

    app: te-am visat aseara, erai profesor la un liceu :)

    RăspundețiȘtergere
  13. People are often unreasonable, illogical, and self-centered;
    ...Forgive them anyway!

    If you are kind, people may accuse you of selfish, ulterior motives;
    ...Be kind anyway!

    If you are successful, you will win some false friends and some true enemies;
    ...Succeed anyway!

    If you are honest and frank, people may cheat you;
    ...Be honest and frank anyway!

    What you spend years building, someone could destroy overnight;
    ...Build anyway!

    If you find serenity and happiness, they may be jealous;
    ...Be happy anyway!

    The good you do today, people will often forget tomorrow;
    ...Do good anyway!

    Give the world the best you have, and it may never be enough;
    ...Give the world the best you've got anyway!

    You see, in the final analysis, it is between you and God;
    It was never between you and them anyway.

    Dupa poezia aceasta ma ghidez in viata...sper sa te inspire!:)

    RăspundețiȘtergere
  14. De ce spui "rea credinta"?!
    E neinformare. Si aici intervine rolul tau: sa informezi. Ai tot vorbit de ACFV...Dar de prezentat nu ne-ai prezentat nici un caz rezolvat. Nici macar un proiect derulat in cadrul ACFV. Si nici un plan dezvoltat. Doar vorbe...In cazul de fata, vorbele nu mai sunt de ajuns. Increderea se castiga. Cu fapte, nu cu vorbe...

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu e vorba de lipsa de informatii atunci cand dau cu pietre....e vorba de indiferenta ca sa nu spun superficialitate sau alt termen...(nu de alta, dar imbecilitate crunta exprima mai bine ceea ce au ca si caracteristica definitorie acei...wanna be humans)....
    Revenind la ceea ce spui tu.,....cu fundatia si....alte cele....BRAVO TIE! Important este ca...in timp sa dovedesti ca e fundatie pentru cei care nu au....sau carora le lipseste ceva....pentru a-i ajuta pe ei si nu "fundatia" cu o masina noua, un laptop de ultima generatie, etc....
    Fuck, Chirila e uman....I can not fuckin' belive it....desi au fost momente cand ...am un prieten care ofera "publicului" aceiasi imagine controversata ca si tine.....dar in esenta si in privat e un tip de nota 200
    Revenind inca o data la fundatie....lucrez in fisc so...daca crezi ca-ti pot fi cu ceva de ajutor....nu ezita.
    All the best,
    shoei

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu e vorba de lipsa de informatii atunci cand dau cu pietre....e vorba de indiferenta ca sa nu spun superficialitate sau alt termen...(nu de alta, dar imbecilitate crunta exprima mai bine ceea ce au ca si caracteristica definitorie acei...wanna be humans)....
    Revenind la ceea ce spui tu.,....cu fundatia si....alte cele....BRAVO TIE! Important este ca...in timp sa dovedesti ca e fundatie pentru cei care nu au....sau carora le lipseste ceva....pentru a-i ajuta pe ei si nu "fundatia" cu o masina noua, un laptop de ultima generatie, etc....
    Fuck, Chirila e uman....I can not fuckin' belive it....desi au fost momente cand ...am un prieten care ofera "publicului" aceiasi imagine controversata ca si tine.....dar in esenta si in privat e un tip de nota 200
    Revenind inca o data la fundatie....lucrez in fisc so...daca crezi ca-ti pot fi cu ceva de ajutor....nu ezita.
    All the best,
    shoei

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu e vorba de lipsa de informatii atunci cand dau cu pietre....e vorba de indiferenta ca sa nu spun superficialitate sau alt termen...(nu de alta, dar imbecilitate crunta exprima mai bine ceea ce au ca si caracteristica definitorie acei...wanna be humans)....
    Revenind la ceea ce spui tu.,....cu fundatia si....alte cele....BRAVO TIE! Important este ca...in timp sa dovedesti ca e fundatie pentru cei care nu au....sau carora le lipseste ceva....pentru a-i ajuta pe ei si nu "fundatia" cu o masina noua, un laptop de ultima generatie, etc....
    Fuck, Chirila e uman....I can not fuckin' belive it....desi au fost momente cand ...am un prieten care ofera "publicului" aceiasi imagine controversata ca si tine.....dar in esenta si in privat e un tip de nota 200
    Revenind inca o data la fundatie....lucrez in fisc so...daca crezi ca-ti pot fi cu ceva de ajutor....nu ezita.
    All the best,
    shoei

    RăspundețiȘtergere
  18. tudor nu stiu ce te,a dezamagit sau cine

    dar daca ai plecat pe drumul asta din convingere dai inainte ca o sa fii surprins de cit de multa lume o sa ti se alature

    daca pe tine te ajuta mai usor sa treci peste toate rautatile lumesti atunci vorbeste cu noi si totul ti se va parea mult mai simplu si mai usor


    pentru proiectul tau pentru inceput cred ca putem sa incepem prin ati spune fiecare in ce oras locuim poate asta te va ajuta MANGALIA


    si inca ceva vezi bine ca fiecare lucreaza in domenii foarte diferite daca ai o nelamurire sau o nesiguranta legata de administrativ sau altele pune doar o intrebare si cu siguranta se va gasi cineva care sa te poata lamuri


    deci
    curaj
    si incepe usor sa ne dezvalui mai multe amanunte


    P.S. citind post,it,ul tau mi,am amintit ca in perioada de postul pastelui antena 1 a dezvoltat o campanie agresiva de stringere de fonduri pentru cazuri disperate
    am pus mina pe telefon si am tasta mesajul si bucuria mi,a fost mare cind am auzit ca sau adunat banii necesari cazurilor prezentate cu doar 2 euro mesajul

    asa ca nu uita NICIODATA NU VEI FI SINGUR si intotdeauna se vor gasi oameni care trebuiesc ajutai si oameni care sa ajute

    si acum asteptam mai multe detalii

    RăspundețiȘtergere
  19. Ma bucur cand vad ca oamenii incep sa se gandeasca si la cei din jurul lor.M-am inscris ce cei50E pentru fundatie dar astept sa fiu contactata si sa mi se comunice unde trebuiesc banii donati.Am contribiut si la campaniile initiate de antena 1 si alte televiziuni cu cei 2 E donati prin sms.
    Acum am sa ma folosesc de acest blog si am sa spun si povestea mea,sigur multi vor crede ca profit dar nu este nici pe departe asa,din cauza necazurilor am navigat pe net de ceva vreme si asa mi-am dat seama ca noi oamenii acestia mici cu venituri modeste trebuie sa facem ceva pentru tara noastra si pentru cetatenii ei.
    Cum spuneam am un baiat de 24 ani care a cazut in vertijul vietii pline de opiacee si acum vrea sa scape dar este foarte greu.Este constient de drama lui ,puternic si plin de vointa,dar ele sunt mai puternice decat el.Povestea lui este dramatica dar acum poate fi ajutat de noi oamenii care il putem intelege si nu apostrofa pentru ce a facut.
    Exista un tratament facut de un doctor din israel andre waismann se numeste ,care consta in dezintoxicarea rapida a organismului in timp ce pacientul este sub anestezie ,apoi blocarea receptorilor dezvoltati in urma consumului de droguri,apoi un tratament medicamentos si consiliere psihologica.Acest tratament costa 5200E ,suma de care familia noastra nu dispune de aceea va rog sa ma ajutati sa ii pot oferi sansa la o viata mai buna fara durere si dorinta de sinucidere,fara halucinatii si frica.
    Am sa trec si nr de cont pentru cine ne poate ajuta
    titular cont marin mariana
    banca RAIFFEISEN
    R062RZBR0000060011546739 PENTRU EUR

    RăspundețiȘtergere
  20. acum ma intreb eu
    dezamagire sau sut in fund?
    cred ca trebuie sa vorbesti mai des despre acest subiect
    sa ramina tot timpul in acctualitate

    RăspundețiȘtergere