[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 10 aprilie 2009

Targu Mures. Big thanx

Si a fost Targu Mures... comentati voi ca eu de-abia am ajuns. M-ati rupt, fratilor... :)

37 de comentarii:

  1. :) show...bed...love...hmmm...m-as pierde in cuvinte daca as incerca sa-mi descriu trairile de aseara...ai fost superb, ati fost superbi!!! mi-au dat si lacrimile la unele piese...m-am bucurat cand te-ai reintors pe scena...finalul a fost dureros de placut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu te plictisesti niciodata.

    Va arat poze deseara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Zi-mi ca va fi un concert si la Bacau:X Te rooooog!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buze blonde!! Buze blonde!! ..autograf pe papuc :P

    RăspundețiȘtergere
  5. fara cuvinte...a fost un show extraordinar....Big thanx..si va mai asteptam la Tg.Mures

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Când e furtună intrăm noi în apă şi ne plimbăm pe valuri...

    RăspundețiȘtergere
  9. o seara magica pe care muresenii nu o vor uita prea curand...
    va mai asteptam pe la noi!!!
    multumim ca ne-ati facut sa radem si sa plangem si ca ati stat peste program, ati facut un show mi-nu-nat!!!!
    P.S: raul(sper ca nu gresesc)ai rupt clapele omuleeeeee!!!!
    genial baieti:)

    RăspundețiȘtergere
  10. o seara magica pe care muresenii nu o vor uita prea curand...
    va mai asteptam pe la noi!!!
    multumim ca ne-ati facut sa radem si sa plangem si ca ati stat peste program, ati facut un show mi-nu-nat!!!!
    P.S: raul(sper ca nu gresesc)ai rupt clapele omuleeeeee!!!!
    genial baieti:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Of, Tudor, tot nu am ajuns, dar eu si prietenul meu iti uram succese si te iubim oricum. Ai scris acolo despre invitati:tata si porcul, cartita, betivi...acum am zis ca prietenului meu ii place vodca, dar mie, nu...si atunci eu ce as fi fost? O gluma, desigur, sper ca o sa ajung sa te vad data viitoare si sa iti cer un autograf. Bye. Didiforever

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte tare concertul de aseara. multumim mult vama!!! you rock!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. va multumim! :)
    orice ar fi in plus.

    fericirea sunteti voi!
    sa aveti o primavara frumoasa, o meritati! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. concertul de aseara a fost super tare, multumim Vama !!! :x ... a meritat sa vin din Sighisoara sa va vad, sunteti geniali, omule. singurul meu regret e ca nu am apucat sa`ti cer un autograf ..data viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  15. www.ne-aticantatiubire.voi
    www.biggerthanks.noi

    RăspundețiȘtergere
  16. catharsis,orgasm,aroganta,liniste,nepasare-concert

    RăspundețiȘtergere
  17. Poze de la concertul Vama din JB Club.
    Enjoy!

    http://www.flickr.com/photos/bristena/sets/72157616494600389/

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu am apucat sa te vad inca, dar sper ca daca dai concerte prin Bucuresti sa va prind si eu, ca niciodata nu mi-am facut timp. Avem o cunostinta comuna care ti-a facut o mega publicitate ;)

    PS. Daca ai timp, poti sa asculti din piesele mele si sa imi spui ce parere ai? Doar intri in blog! Thank u anticipat si sper sa ajung la unul din concertele tale!

    RăspundețiȘtergere
  19. ...ceea ce scriu nu are legatura cu Tg. Mures...poate doar faptul ca sunt ardeleanca...am simtit ca trebuie sa-ti spun...ai o privire trista...tarziu, in seara asta, mi-am dat seama de unde te stiu...e greu cand esti blonda :)...erai un om care paseste intr-o biserica...si ai o privire care...nu ar trebui sa fie atat de trista...iti urez sa ai o viata frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
  20. super tare concertul...va mai asteptam la Targu Mures

    RăspundețiȘtergere
  21. Buze blonde , buze blonde , buze blonde....nu crezi ca meritam si melodia asta?

    RăspundețiȘtergere
  22. buze blonde... ... ...ne-ai lasat cu ochii-n soare

    RăspundețiȘtergere
  23. O sa ajungi prin viitorul apropiat si prin Arges? ai un program al turneelor? am fi interesati...

    RăspundețiȘtergere
  24. de unde putem sa cumparam bilete pentru concertul din iasi?

    RăspundețiȘtergere
  25. astept sa inregistrati "break up" :P merci k in ciuda faptului k erai super obosit, ai ramas sa vb cu noi la sfarsit...mi-a placut mult asta

    RăspundețiȘtergere
  26. prea frumos a fost "visul" din 9.04!!!!! Eu tot sper sa te mai intalnesc...ca`mi doresc mult un autograf!....Mult succes in continuare!...Va iubesc pentru ca`mi sunteti dragi!....."sa nu uiti de inima ta"...vreau si eu asa mesaj pe un medalion

    RăspundețiȘtergere
  27. Am fost aseara in Jazz & Blues si la un moment dat au pus Vama - La radio si m-a apucat un dor nebuuun de concertul vostru de joi, un dor insotit de un gol in stomac!

    RăspundețiȘtergere
  28. Concertul a fost bestial!
    Eteric - mai bine spus, aveam impresia, adica stiam ca prin melodii mi se deschideau in fata daca nu toate cunostintele lumii, cel putin parte din experientele unui om sau a unor oamenii deosebit de sensibili, romantici, vulnerabili, puternici, sinceri, inteligenti... si am vrut, as fi vrut sa pot sa le absorb, sa le decodez pe loc ... dar nu stiu daca am reusit.


    Secretele raman atat de ostentative si totodata atat de tainice pe partituri si sper sa nu fie prea tarziu inainte sa le aflu...

    Faceti muzica buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  29. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  30. vreau sa zic ca a fost cel mai tare concert din ultima perioada, sunteti cei mai tari! va mai astepam sa veniti!

    VAMA FOREVER

    (de la costy & alexandra)

    RăspundețiȘtergere
  31. concertul mi`a lasat sufletul zambind pe geam:)asa ca un natang imi zambeste inca si acum.si pentru asta iti multumesc>:D< si privirea n`o uit.albastra.infinit.fior.bucurie.sentiment:)

    RăspundețiȘtergere
  32. hei,deci la mine(noi(eu si prietena mea cea mai buna)a fost totul spontan.eram la scoala in ziua de joi fara chef(9 aprilie).m-a sunat prietena mea si-mi zice "tuuuu vine vama in jazz in mures!!!"eu:"caand?",ea:"azi!!!",eram ceva de genu :O,nu mai imi statea gandul la scoala,am si plecat caci directorul la ora nu facea nimic.am mers la un bar de langa scoala si ne faceam calcule:"bun..36 lei pentru drum,50 lei pentru bilete si niste parai asa pentru o cola ceva,sa ne tina treze".mers la autogara si gata ne-am urcat si am plecat.desi eram constiente ca dupa concert stam pana la 4 in jazz pt ca doar la 4:40 aveam microbuz sa venim acasa,la sighisoara.si te-am vazut..si a fost excelent si spontan.aaa si ti-am filmat tenesii,bine picioarele caci vroiam sa am fiecare miscare a ta:D.ai vazut ca filmez piciorele si ai facut o miscare in plus:x a fost excelent,as fi vrut un autograf dar :|.macar te-am avut la 50 cm in fata mea:))am vrut sa te intreb asa frumos "ce faci?" dar...:))esti o persoana asa faina.sa vi si la sighisoara!!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Cel mai tare concert in orice caz!Binenteles am fost si eu prezenta,in primul rand:D Am facut niste poze super la care inca ma mai uit,in fiecare zi :X Multumesc :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere