[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 3 aprilie 2009

Dragos, condamnat la moarte. Facem ceva?

Supun atentiei inca un caz trist pe care il infatisez aici pe blog. Ceea ce decurge insa din toate mailurile pe care le primesc este ca am fi mult mai eficienti functionand sub ideea Asociatiei Caritabile a Fanilor Vama. Este mult mai importanta organizarea sub aceasta umbrela decat infatisarea sporadica a unor cazuri pe care le lasam la latitudinea hazardului oarecum. Asociatia nu va putea rezolva toate cazurile sau cazuri in totalitate, dar echipa ei se va ocupa si de comunicarea lor catre terti, ONG-uri, companii etc. Pana atunci insa iata situatia lui Dragos...

Draga Tudor,

Dragos Croitoru, un tanar licean de 18 ani, din Bucuresti, a fost ieri condamnt la moarte de catre GUVERNUL ROMANIEI. Dragos a fost diagnosticat in noiembrie 2008 cu o forma grava de leucemie, care nu raspunde la chimioterapie si care avanseaza intr-un ritm alert.

Mama lui Dragos, o femeie disperata, a inceput inca din noiembrie demersurile pentru obtinerea fondurilor necesare, insa statul roman, se pare, nu are fonduri pentru asa ceva. Ieri Guvernul i-a respins dosarul, condamnandu-l pe acest tanar la moarte. Mama lui se uita cum singurul ei copil moare cate putin in fiecare zi…

Primesti probabil sute astfel de mailuri, la unele te opresti, la altele nu, ca noi toti de altfel… eu sper ca sansa va fi de partea mea si mai ales a lui Dragos si te vei opri la acest mail. Am incercat sa strangem banii necesari, dar din pacate fara sustinerea unei persoane cunoscute, nu reusim. Ceea ce-ti cer este sa ne sustii, nu stiu cum, tu sigur ai mai multe idei… poate printr-o prezenta la Liceul Dante Alighieri, unde Dragos este elev, poate printr-un concert caritabil, poate doar pur si simplu printr-un apel… poate prin Asociatia caritabila Vama (de altfel ne dorim sa continuam lupta noastra pentru cei suferinzi si o putem face alaturi de voi).

Noi suntem un mic grup de voluntari care nu-l cunoastem pe Dragos decat de putin timp, dar incercam sa-i mobilizam pe colegii lui dupa modelul unor liceeni din Barlad care au strans banii necesari pentru colegul lor Catalin Micu, diagnosticat cu aceeasi boala ca a lui Dragos. Aici in Capitala insa, solidaritatea si moralitatea au “cote de piata” mult mai mici decat in provincie...

Traiesti ca si cum cel drag ar muri maine! Incerc acest exercitiu din cand in cand si ii inteleg mai bine pe ceilalti.

Cred in “minuni posibile”, cred deci ca vei citi acest mail.

Oana Gheorghiu

Later edit

Pentru Dragos conturile sunt deschise la C. R. FIRENZE ROMANIA, titular cont CROITORU CORNELIA FLOARE (mama)  

in euro : RO74DARO000600058033EU01 

in lei : RO20DARO000600058033RO01

15 comentarii:

  1. Da, strangem bani...in contul noii ASOCIATII CARITABILE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dureros! cum statul roman cu nepasarea caracteristica sta si se uita cum inca un suflet se scurge!
    Te rog mai multe detalii unde si cum putem dona.

    Speranta!

    RăspundețiȘtergere
  3. tudoree !! nu se mai poate ! porcii aia pe are i am votat nu au cum sa ne ajute, sa ajute oamenii nevoiasi.sunt saraci...cu duhul...

    hai noi sa facem ceva. putin cu putin cu putin de la fiecare...poate reusim sa facem ceva pentru oamenii care nu sunt asa de sanatosi cum suntem noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce facem? cum facem? si cel mai important cand?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru Dragos conturile sunt deschise la C. R. FIRENZE ROMANIA , titular cont CROITORU CORNELIA FLOARE (mama)
    in eur : RO74DARO000600058033EU01

    in lei : RO20DARO000600058033RO01

    RăspundețiȘtergere
  6. deja ai reusit sa mobilizezi deja cativa :)
    acum da-ne detalii. vrem sa ajutam!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragos este un tanar care in noiembrie a fost diagnosticat cu leucemie mieloblastica refractara la chimioterapie. Singura lui sansa este un transplant cu celule stem, posibil de realizat doar in afar tarii pentru tipul acesta de leucemie. Mama lui Dragos a facut toate demersuile pentru a obtine fondurile, dar birocratia groaznica a adus-o la disperare. Noi, un mic grup de voluntari, am aflat despre caz la 9 martie, moment in care am inceput sa actionam si sa facem presiuni la Min San. La data de 25 martie, am aflat ca doarul lui Dragos are toate avizele si va pleca la Guvern care trebuie sa emita o Hot de Guv pt deblocarea banilor. De atunci totul a devenit o necunoscuta... Min San arunca pisica la Guv, Guv la Min San si tot asa... Oricum banii pe care-i aloca ei, daca vor mai fi vreodata alocati, nu acopera decat o parte din cheltuieli. Cam asta e povestea...Incercam acum sa organizam un miting, impreuna cu colegii de liceu ai lui Dragos. Va tin la curent.

    RăspundețiȘtergere
  8. cinism! statul roman asteapta ca acesti oameni sa moara. strategia e simpla: tot timpul mai au ceva de completat la dosar. initial lipsea oferta de pret a celei de-a treia clinici (conform procedurii). apoi asteapta soferul 6 zile sa transporte dosarul de la Directie la minister (tot conform procedurii nu ni s-a dat noua voie sa l ducem), apoi asteapta sa fie semnat la ministru si alti 3-4 sefi de comisii si comitete(conform procedurii). apoi asteapta ca o functionara sa invete sa intocmeasca o nota de fundamentare (1 saptamana-timp in care pierde o sedinta de guvern). conform procedurii. apoi pleaca la guvern si asteapta sedinta saptamanala. apoi in sedinta nu e bagat pe ordinea de zi (cf procedurii) pt ca nu are aviz de la ministerul muncii. apoi se intoarce la ministerul sanatatii(cf procedurii). apoi se supune din nou atentiei ministrului (cf procedurii). acesta constata ca lipseste avizul de la ministerul muncii. apoi nu mai stiu nici ei ce sa invoce. sugestie: citeste procedura!

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. De ce nu ii putem impusca pe guvernantii astia plin de cinism?...cum poti sa respingi un dosar asa, pur si simplu, fara sa te gandesti la urmari?...evenimentele astea te fac sa iti fie scarba de oamenii in care ti-ai pus speranta ca vor schimba lumea in bine...un motiv in plus sa iti urmam fatul din "scrsoare...". Macar noi sa schimbam cumva situatia. oanei gheorgiu: trimite-mi un mail cu toate datele necasare unei campanii ample de strangere de fonduri in licee. sigur vom reusi sa strangem niste bani. Oamenii se sperie de conturi...

    RăspundețiȘtergere
  12. MESAJ PUBLIC ADRESAT DEPUTATULUI X/ ORICE ASEMANARE CU PERSONAJE REALE NU ESTE PUR INTAMPLATOARE

    Va multumim domnule Deputat X pentru ca aveti timp pentru situatia locativa a Ioanei Basescu, pentru problemele Mihaelei Radulescu si mai ales pentru arestarea lui Becali…
    Intr-adevar, acestea sunt niste probleme cruciale pentru natia romana pe care o reprezentati in Parlament.
    Ce conteaza VIATA unor oameni, pe langa toate aceste probleme? Si cum ati putea dvs, sa interveniti pentru a salva o viata? Nu puteti, i-ati dezavantaja pe ceilalti… va inteleg, aveti dreptate! Si ca sa nu dezavantajati pe nimeni, cel mai simplu este sa NU FACETI NIMIC.

    Eu personal va multumesc… de la dvs am inteles ca este inutil sa mai merg la vot. Am militat foarte mult pentru obligatia civica a fiecaruia de a vota, am inteles insa de la dvs, in doar cateva minute ceea ce prietenii mei se straduiau sa ma convinga de multa vreme.

    Va felicit, sunteti exact asa cum trebuie sa fie politicianul roman… cinic si indiferent la problemele celor multi.
    Si pentru ca sunteti asa, veti face o frumoasa cariera in politica…
    Poate totusi, 10 secunde pe an, va veti privi in oglinda sufletului si va veti rusina… chiar aveti motive!
    Nu va urez succes, caci il aveti deja. Sunteti ceea ce se numeste un OM DE SUCCES, adica un model.
    Sper din toata inima sa nu fiti niciodata modelul copilului meu.

    Va doresc sa ajung ca intr-o zi sa–mi spun ca v-am judecat gresit!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cum adica statul nu are fonduri pentru el? Dar pentru Cristi Minculescu a avut??!!!! Cum vine asta????? Numai persoanele publice au dreptul la viata????

    RăspundețiȘtergere
  14. Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde sa întâlnit această fată și de atunci mi-a și copiii urăsc și dragoste numai ei . asa ca atunci cand sotul meu s-au întors din excursie el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și a fost acum de gând să Italia poate vedea că altă femeie. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și nu am fost să fie trata bine pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat după moartea tatălui meu, așa bărbatul sa căsătorit la nu a fost tratarea ei bine, i și copiii mei au fost atât de deruta și am fost în căutarea unui mod de a obține soțul meu înapoi acasă pentru că-mi place și prețuiesc atât de mult să-l într-o zi ca am fost navigarea pe calculatorul meu am vazut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe Internetul printr-o doamnă și mi-a impresionat atât de mult am, de asemenea, cred că de a da o încercare. La început am fost speriat, dar când mă gândesc de ce eu și copiii mei trec prin așa că am să-l contacteze și el mi-a spus să rămână calm pentru doar 24 de ore ca sotul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea am primit un apel de la sotul meu a doua zi după ce cere de copii și am sunat drokowaspelltemple și a zis problemele tale sunt rezolvate copilul meu. deci acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după o lungă stres de frână de către o doamnă rău lucru cu toată acest ajutor de la DR OKOWA, te dorim cu toții pe acest forum să mi se alăture să spun un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice în astfel de probleme sau similare sau orice fel de probleme ar trebui să-l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519), el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. încă o dată adresa de email este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja următoarele. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), dacă aveți mereu vise rele. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Dacă doriți un copil. (6) Daca vrei sa fii bogat. (7) Dacă doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) Ați fost scammed și doriți să recuperați ai pierdut bani. (10), în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul tău. (12) dacă doriți dorințele să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copii (14) Garantarea veți câștiga cazurile judiciare tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsătorie sau relație de rupere afară. (16), dacă aveți vreun boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. ( 17), dacă aveți nevoie de rugăciunile pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă el te va ajuta. Adresa de email este (drokowaspelltemple) de contact-l imediat ...

    RăspundețiȘtergere