[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 27 septembrie 2007

De maine...poimaine...Muzicaaaaaa!!!!

De maine sper cu frecventa regulata, zilnica, o sa puteti gasi aici pe blog o selectie de muzica, zic io de nisha, ce nu se da pe la european top twenty sau la marile posturi [ de radio nu de blog:) ceva de genul "muzica zilei" sau asa...ar trebui sa reflecte cam ce ascult eu in aceasta perioada si impartasesc cu voi..ma mai gandesc inca daca vreau sa postez varianta intr-o engleza extratterestra de la Pig Story da mi-e ca se va raspandi repede pe net si lumea o va imbratisa inaintea variantei originale...Hmm..De maine oricum Muziccccaaaaaaa...

PS. la ora 18 un nou episod din Sinucigasul...stay tuned.

15 comentarii:

  1. Eu cred ca ar fi mai bine sa lasi "Tata taie porcul" sau "Tataie taie porcul":))) in romana! A fost scrisa pentru romani, e perfecta pentru Romania de azi!Nu cred ca ar avea farmec varianta in engleza - parerea mea :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Marfa, sunt curioasa sa muzica asculti :)

    oricum melodia tataie taie porcu e penala:)) mi-e frica sa imi imaginez un clip :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte tare melodia :)) eu am o copie video de la finco, dar nu o sa o public pe nici un site :) si nu o sa o transmit pe messenger... asteptam release`ul :P

    RăspundețiȘtergere
  4. hunt3r, esti un adevarat, asa te vrem! nu da nimic, bucura-te doar tu, intr-un mod altruist care sa nu-ti gadile deloc orgoliul.

    RăspundețiȘtergere
  5. asteptam cu interes o varianta si pe site :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hunter multumi pentru ca respecti decizia artistului de a lansa o piesa cand considera ca e gata fie si daca "gata" se refera la o etapa intermediara in orchestratie...

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, Tudor, dar se mai intampla ca unii sa mai piarda concertul, si nu din vina lor... ci din vina organizatie, sa mearga pana in Cta pentru concert si sa ajunga cu 2 ore dupa terminare, consider ca omamenii aia merita ...

    RăspundețiȘtergere
  8. si mai cred ca e frumos la lansare ca toti fanii sa iti stie versurile melodiilor, nu sa stie doar Bed for love si Cartita... eu asa zic, ca la lansare o sa fie doar melodile de pe albumul nou (presupun) si de pe album majoritatea cunosc doar 2 mel si la restul sa stea linistiti sa asculte... nush...nu ar fi o atmosfera exceptionala
    Pe sarma deja a intrat in inimile multora, nu ar fi frumos sa cantam noi melodia?!macar refrenu... cum era odata la hotel cismigiu... :-<

    RăspundețiȘtergere
  9. andreea, concertul din constanta a fost organizat de finco & partners pt angajati fincop :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiam Hunt3r ;) nu-ti face griji :) doar ca am aflat dupa concert asta ( k si tine de altfel, nu cred ca scrie cineva asta de diminteata, sau cu o zi inainte)

    Tudor a zis pe blog k e concert la Constanta ... nu a zis k e privat... si cu alte cuvinte sa mergem ...

    ps: inca o chestie care nu o stii e ca prima data era vorba de un concert public ;)

    cat despre melodia noua, o stiu ... macar de atat am putut face rost ...

    RăspundețiȘtergere
  11. pai nu era vorba de un concert public.. noua de la firma ni s-a zis ca o sa fie un concert privat.. dar nu era sigur cine va canta.. si despre melodie nu e vorba ca o tin pt mine... atata timp cat tudor vrea sa ramana o surpiza, nu am dc sa o stric. surpiza o sa fie mai mare cu cat se stie cat mai putine despre piesa. daca s-ar cunoaste inainte de lansare.. atunci nu ar mai avea nici un farmec...

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. eu nu sunt de acord cu asta... am zis si mai sus de ce... eu una am toate melodiile noi, le-am si ascultat live pentru ca am fost la concerte lor!
    dar la lansare nu cred ca ar fi frumos un public inactiv... adik daca ei nu stiu melodiile, decat Bed for love si Cartita... pentru ca nu o sa mai fie ca la un concert normal, unde se mai canta si mel din Vama Veche, si doar 3 noi... o sa fie 12 noi ...eu una zic k ar fi frumos ca lumea s cante minim refrenul la fiecare melodie... si cel mai tare ar fi sa cantam noi o melodie intreaga...
    Asta as zice eu k ar fi o lansare reusita...

    RăspundețiȘtergere
  14. uite asa nu ar mai fi deloc supriza.. . eu consider ca ar fi mai frumos daca publicul nu ar cunoaste versurile. publicul o sa fie mai captivat..si ce, ti se par melodiile asa complicate sa nu le intelegi cand sunt cantate pt prima data?

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu ai inteles ce vreau sa spun... cum sa mi se para complicate?! doar nu or fi lectii la sc:)) e faza de versuri, sa ai habar de ele ca sa canti cu formatia...
    si da, poate ca publicu ar fi captivat... dar sa fie captivat la 10 melodii...
    e frumos sa canti singur, am fost la concert si erau melodii pentru prima data cantate, publicul era atent, dar parca nu era asa frumos daca tot concertul era la fel...
    melodiile surpriza pot fi si variantele in engleza...:)

    RăspundețiȘtergere