[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 18 septembrie 2007

Fuck them retirement funds advertisers!!!

Umbli prin oras si vezi panouri galbene pe care citesti ca vei trai mai putin decat ele, respectivele placi.Te uiti bulversat si te intrebi cine ar putea sa-ti jigneasca speranta de viata si bunul tau simt comparandu-te cu un panou galben.Apoi in josul lui vezi un logo a carui sonoritate iti aduce a crescatorie de pasari : AVIVA.

Iti vine sa urli dar nu oricum ci vorbindu-le pe limba lor de marlani: cum pizda ma-tii iti permiti sa-mi agresezi simturile vizuale cu slogane basite prevestitoare de moarte sumbra care vine maine caci scrie ca maine eu nu voi mai fi acolo dar panoul invingator ca Stefan cel Mare iesind din casa Vrancioaiei va fi.Hamletiano- urbani, baietii astia.

Dupa care iti cumperi un ziar si privesti siderat in locul copertilor: un mare "ad" publicitar reprezentat printr-o fotografie cu doi tineri aparent fericiti dar zambind fals si tamp cu privirile atintite spre un borcan ce gazduieste doua proteze dentare dintre care una cu diamant montat pe dintele fals.
Sloganul din josul pozei nu merita mentionat dar ideea e ca esti tanar si se ocupa ei de viitorul tau si pensia ta privata caci in ambele exemple e vorba de pensii private, in caz ca nu am reusit sa va edific pana aici.
Ti se urca sangele la cap si iti vine sa scuipi din plamanii tai inca tineri si imbatati de aerul vietii plina de speranta si proiecte, urmatorul monolog:

- Bai cretini patentati si advertiseri neinformati si nefundamentati, ba voi stiti cui va adresati? - Bai nene, voi stiti ca noi astia tinerii, ne mai si futem si inca de multe ori pe noapte si asta dupa ce am dansat pa mese de cateva ori pa saptamana si inchidem cluburile?

Chiar asa voi stiti ba ca noi inchidem cluburi si ne avem ca fratii cu jack Daniels si Red bull?
Ba voi stiti ca la noi nu e pauza intre momentul cand ne inchidem la slitz si iesitu' pe usa in drum catre birou la sapte dimineatza?
Bai fraierilor, noi mergem la sala si tragem de fiare pentru ca ne place sa ne vada gagicile bicepsii sau pectoralii "pa baza la care ne rezolvam problemele de incredere sau frustrare baaa".
Plesneste setea de viata in noi si suntem gata sa ne-o dam in gura pentru un loc de parcare pentru ca asta e adrenalina frateee sa parchezi pan' orasu asta.Voi stiti ba ca alearga sangele pan' noi ca Schumacher pa' circuit?Vorbim tare si ne dam barbati pan' mall-uri inainte sa intram la filme fratziorilor...

Ba voi va ganditi ca la noi proiect de viitor inseamna caii putere? Noi suntem aia care danseaza pa plaja in Vama pana la epuizare si numa' soarele ne trimite acasa...da' ce spun io acasa...Acasa in cort si de cele mai multe ori in alt cort ca suntem Tineri si Smecheri frate...
Ba voi credeti ca lumea o construiesc fraierii care se gandesc de mici la moarte? Pai, baa, mai descoperea Columb America daca se gandea la pensie pa la 30 de ani?

Baa, noi sarim cu coarda pa la Rasnov ca sa scapam de stress...Cine credeti voi ca inchiriaza terenuri la Polivalenta?
Pai ba io nu stiu cum sa ma razbun pa Aurel ca a dat doua goluri sambata trecuta si venisera doua colege bune de la birou sa ne vada la fotbal baa..Asta ne ocupa noua timpu' frate...
Pai cand ai carnea tare pe tine si iti plesnesc coaiele de fericire tu te gandesti la pensie fraiere?
Noi da sanatate avem nevoie baa, ca dac n-o avem p-aia n-apucam nici un ban la fluieru' final...si nici voi fratziorilor..
Asa e viata bai nene la treizeci de ani e vara si esti greiere...
Asa ca nu mai faceti voi pa furnicutzele cu noi ca noi nu asa intelegem baeeyy "advertiseri plini de imaginatie"!!!Ca nici greierele n-a inteles...

Pai voi nu vreti ma baieti sa intelegem, ca sa va dam lovelele in administrare?Stiti de ce le zice lovele? Ca exprima dragostea voastra de bani finantistilor...

Asa imi venea sa strig dupa ce publicitarii pensiilor private si clientii lor m-au tratat ca pe un batran cu mana tremuranda, zadarnic incercand sa-si stapaneasaca emotiile si lacrimile de bucurie la auzul soneriei care vestea una din singurele vizite pe care le mai primea in finalul vietii: postasul cu pensia.

Oare sa-mi amintesti ca o sa fiu batran si muribund e singura solutie spre a ma face responsabil?

37 de comentarii:

  1. Presupun ca nu ai asigurare de viata :) Sau...?

    RăspundețiȘtergere
  2. asigurarea de viata e altceva..aia o faci pt ai tai..da m-ai prins nu o am...

    RăspundețiȘtergere
  3. tare articolul ... mama lucreaza la Aviva :)) si mie mi se par reclamele stupide, cum de altfel sunt multe reclame fara rost la tv (cum ar fi aia de la BCR parca, aia cu stim ce gandesti, mi se pare cea mai idioata reclama posibila) Dar asta cu pensii private mi se pare o investitie buna... ca banii nu se pierd, ajung la copii tai... si nu cred ca intentia lor e sa te faca sa pari batran pentru ca se adreseaza celor pana in 35 de ani, deci tineretului! Reclama in sine nu imi place, dar mi se pare un lucru necesar, cum e si asigurarea de masina, de casa...

    RăspundețiȘtergere
  4. De la saritul cu coarda in Cheile Rasnoavei ti se trage!!! ;)

    Nimeni nu-ti cere bani, vor doar o semnatura (pt. care intr-adevar fac orice, incl. reclame enervante - vezi cea cu zambetele la borcan. Cine sterge de praf atatea mii de borcane ?!?). Statul iti opreste din salariu contributia pt. pensii (9,5% + ce plateste angajatorul) si 2% din acea contributie intra (conform noii legi) intr-un fond de pensii private (tu alegi care). Asa cum 2% din impozitul pe venit ajung la ONG-uri!

    Nimeni nu te impiedica sa traiesti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Plin de patos articolul asta...ma intreb cum ai reactiona dc te-ar aborda un agent de pensii private pe strada
    Ma amuza doar gandul:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am ras in hohote cand am inceput sa citesc, si mie mi se pare ca suna rau Aviva, mai degraba aduce a aviar decat a societate care face asigurari.In schimb ultima intrebare m-a pus pe ganduri. Chiar trebuie sa ne aminteasca cineva ca o sa murim ca sa fim responsabili? Ar fii de-a dreptul trist sa fie asa!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Zambesc amar. Nu inteleg ce se intampla...cum se poate ca cei care se vor ocupa de pensiile noaste...cine o sa aiba nevoie si va mai ajunge acolo....au putut sa accepte asemenea prostii. Reclama cu Aviva am intalnit-o prima data la metrou. Mi s-a parut extrem de odioasa, m-am intors cu spatele si de atunci cand vad ceva asemanator imi intorc privirea. Nu inteleg...oare oamenii si-au pierdut orice logica?

    RăspundețiȘtergere
  8. Super scris...si super zis!Stai sa vezi ca e abia acum incepe distractia, asa ca 4 luni sa te tii!Si e si mai amuzant ca toti o sa incerce sa ne convinga de cat de tari sunt ei fata de ceilalti, si cat de bine ar fi pentru noi sa le dam lor banii...
    Eu o luna culeg informatii..si dupa aia ma decid...Deci zici ca reclama la Aviva e tare, ha?:)))
    ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar e amuzant tare ce ai scris in blog despre pensiile private! Reclamele, in general, sunt pentru toate preferintele... Uneori important e sa retii mesajul, indiferent cum. Ideal ar fi sa te convinga sa optezi pt ei datorita reclamei, si opusul sa te enerveze in asa fel o reclama incat sa-i refuzi categoric.
    Eu azi dimineata am vazut la TV ca Mihaela Radulescu apare in spoturiele celor de la AVIVA si am inteles ca exista o campanie care include "VIP-urile" din Romania ce sustin AVIVA.
    Vom vedea la final cine va castiga, insa pt noi, cei pana in 35 de ani in special, important e cum vor fi administrate in viitor. Dar momentan e greu de garantat cum va fi si care vor fi avantajele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am postat un articol pe blogul meu :) ..
    http://ditoatepentrutotzi.blogspot.com/2007/09/o-recomandare-pentru-cei-de-la-aviva.html

    RăspundețiȘtergere
  11. prea mult "ba" si prea mult "frate". In rest e adevarat cu reclamele :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai enervanti decat reclamele ,din punctul meu de vedere, sunt cunoscutii care te suna sau te abordeaza dupa nu stiu cat timp, in aparenta sa vada ce mai faci, ca mai apoi sa urmeze magica intrebare "Auzi, ti-ai ales o societate de asigurari pt. pensiile private?" Doamneeeeeeee!!!!! Imi vine sa innebunesc in momentul ala.
    Oricum, ideea e ca toti sunt niste idioti si mi se pare de-a dreptul sinistru sa obligi oamenii sa se gandeasca ce vor face peste 20-30 max. 40 ani. Pt. ca automat iti pui intrebarea: "oare o sa mai apuc varsa de 60 de ani?" Si e trist...

    RăspundețiȘtergere
  13. cred ca deja s-a ajuns prea departe, nu cred ca ar trebui facuti idioti ;)(una e sa faci reclamele idioate, stupide si alta e sa faci idioate persoanele care lucreaza pentru diversele firme de asigurari ).. pana la urma si asta e o munca, meserie :) pensiile private sunt obligatorii si cum a zis cineva mai sus se ia 2 % din impozit, doar trebuie sa alegi ce firma e mai interesanta ... si daca sunt obligatorii trebuie sa o facem si pe asta, doar avem conducatorii pe care ii meritam :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Pacat reclama pt AVIVA cu tu care nu vei mai exista maine e reclama la asigurari de viata, nu pensii private. Nu scrie dar reiese din context...

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu nu inteleg de ce sunt obligatorii daca sunt private. Am intrebat azi colegii si mi-ai spus ca si in Spania exista fonduri de pensii private, dar ca sunt optionale.

    RăspundețiȘtergere
  16. simpatic articol!! :))...ma gandeam ca daca tot zic ei ca ne vor binele, as prefera sa mi se dea pensia acum ..si la batranete am sa lucrez eu..cand voi avea reumatism nu voi mai avea eu putere sa dorm la cort!:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Despre ce e articolul asta domnu'? Despre cum suntem prea tineri ca sa ne pese de pensii private?

    Despre cum futaiul si cluburile ne ocupa tot timpul si nu ne raman libere 15 minute sa ne gandim la batrinete?

    Despre cum daca am suficienti cai putere sub capota nu are de ce sa imi pese de viitor?

    Bun articol.

    Poate chiar mai bun decat ala in care te deranja faptul ca pensiile private optionale au devenit brusc obligatorii, fara ca alea obligatorii de stat sa devina optionale.
    Sau stai, pe asta nu l-ai scris inca. Oi fi ocupat cu fututul...

    RăspundețiȘtergere
  18. te agiti degeaba...unele lucruri chiar nu merita(parerea mea)

    RăspundețiȘtergere
  19. De ce trebuie sa injuri atat de mult ca sa-ti exprimi un simplu punct de vedere??
    Ne putem impune punctul de vedere si fara sa dam cu pumnul in masa, sa injuram sau sa jignim pe cineva, oricine ar fi persoana respectiva si orice ar face aceasta....
    "Noi astia tinerii, ne mai si futem si inca de multe ori pe noapte"..."si ei au facut dragoste mereu, mereu..."
    Cine sunt "noi" si cine sunt "ei"?!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Tudor. Un nume cu valente pur romanesti. Un nume puternic, dar un caracter dual.
    Multa lume discuta despre tine, si de rau si de bine, mai mult de rau decat de bine, dar, politic vorbind, daca nu se discuta despre tine, nu existi.
    Imi place sa vad ca mai exista cineva atat de dezghetzat, incat sa spuna ceea ce o masa de oameni simt, dar nu au avut puterea sa spuna.
    Ai trecut insa din haios in frivol, si asta numai pentru a vedea cum va reactiona publicul. Pacat, pentru ca exact in acel moment, ai devenit un oarecare altul, un frumos mirositor intr-o mare de miroase.
    Sa dregi, ai incercat, si poate ca ai reusit sa ti se citeasca articolul.Tu stii.
    E interesant faptul ca, dupa ce chiar citesti articolul, pana la capat, te uiti si la cine l-a scris.
    Iar modul tau de a scrie individualizeaza, si asta atrage, vinde.

    Mai da-i in masa de idioti, cu reclama lor de cacat. Nah, ca am zis-o!

    Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  21. Eh, lasa, ca mai e si o farima de speranta :)))) Ma refer la o alta reclama tembela de-a fondurilor, cu baba aia decrepita de se transforma in Mihaela Radulescu. Daca as fi fost in locul Mihaelei mi-as fi facut harakiki :p cu sisu de la unghiera, stiind cum o sa arat la batranete :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Tudore, cita patima, cita nebunie frumoasa si totodata minie bine argumentata in acest articol!! Si cit adevar in ceea ce priveste fortarea notei prin reclamele alea de mare prost gust. Sint total de acord ca la 30 de ani, cit avem majoritatea celor ce iti scriem, e la limita imposibilului sa te gindesti la proteze dentare, boala, plictiseala vecina cu nebunia si mai ales - moarte. Si eu, ca si tine, sint o boema 100%, si eu as putea fi blamata ca iresponsabila ca refuz sa ma gindesc la batrinete. De ce sA o fac?? Cineva spunea, si mare dreptate avea, ca , DACA VREI SA IL AMUZI PE DUMNEZEU, ATUNCI FA-TI PLANURI. Asa ca, daca vreau sa il amuz pe Dumnezeu, prefer planuri referitoare la iubire, nebunie frumoasa, muzica buna si viata traita fara sfaturi si sugestii din reclame timpite.Deci, acum la 30 de ani am alte ginduri- cum sa regasesc placerea de a ma bucura de sunetul telefonului mobil cind ma apeleaza cine imi place, de emotia si surpriza primului sarut intr-o noua relatie, de batrinele gradini ale bucurestiului, de stradutele cochete din centrul vechi, de stare de spririt creata de piesele tale, Tudore.

    RăspundețiȘtergere
  23. tudorica tata, lucrurile nu stau chiar asa. e uite ca prefer sa ma traga unii de maneca si sa-mi spuna : "Alo! Tataie! Mai arunca un ochi si la ceas, ca ti se scurge timpul!" iar eu sa-l bag sau nu in seama, decat sa constat dupa ce faptul este consumat ca am futut o femeie gonflabila desi parea reala sau coarda de care m-am legat era mult prea uzata desi era vopsita frumos - vezi reclamele Danone si nu numai. Sa fim seriosi! Reclamele la pensii sau asigurari sunt poate cele mai putin nocive. Garantezi ca maine vine la intalnire de fiecare data?

    RăspundețiȘtergere
  24. Probabil ca nivelul meu nu'mi permite sa inteleg prea bn articolul ;)) dar din ce am inteles eu...da...e vorba nu de tudor...e vorba de restul :D de cei care ,surprize ,chiar asa gandesc...de cei plini de muschi si de chef de viata...e adevarat:reclame aiurea..toti cei care fac pensile astea private vor castiga muulti bani si ar putea sa se straduiasca mai mult... :)) mama lucreaza la InterAmerican...si incearca sa fie corecta,desi nu ii iese...pentru ca fiecare firma incearca tot felul de smecheri...si de la ea s'au dat destule ,,ordine"si ,,sugesti" ...nu asta conteaza.Conteaza ca nu ar trebui sa gandim asa...si cate altele nu ar trebui :))oricum m'am convins deja ca lumea e predominata de boi si lipitori:D ca la zoo,dar cu 2 animale:D
    Asa cum in final se spune clar :,,Oare sa'mi amintesti ca o sa fiu batran si muribund e singura solutie pentru a ma face responsabil?"Raspunsul e nu...nici asta nu e o solutie...asta o sesizeaza tot cei care deja ...macar prin vise sau dupa prea mult jack isi dau seama de asta...ca majoritatea nu isi dau seama nicicand...si doar catziva o fac in stare constienta.

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  26. chirila dupa ai facut praf companiile de pensii private ai cantat la un concert pt fincop care se ocupa tot cu pensii private :))) oricum tot nu am inteles diferenta dintre fata aia care iti facea tie poza si nu avea bani sa treaca strada si banci:P

    RăspundețiȘtergere
  27. prea tare articolul :)) dar acum, despre fincop ce parere ai? :)

    RăspundețiȘtergere
  28. La ultima ta intrebare am un singur raspuns: MEMENTO MORI
    :D

    RăspundețiȘtergere
  29. a fost bestial la finco
    le-am spus aceleasi lucruri in mare
    nu stiu da s-au prins ideea a fost ca daca vor sa convinga oamenii sa subscrie la ei ar trebui sa-i considere "in viata". atat.

    RăspundețiȘtergere
  30. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  31. Aviva ca aviva...dar omul care a venit cu aceasta idee de promovare!? E demn de studiat ca sa stim ce sa evitam! :D si cei care au acceptat, se lasa de-o parohie

    RăspundețiȘtergere
  32. Dle Chirila, ati inceput bine insa continuarea e jalnica. Dovedeste oare un alt gand frustrat care se alatura multor altor ganduri ?
    De ce toti simt nevoia sa comentezi, sa aiba blog*uri ?
    Toti avem ceva de spus ? Si de ce toti ? Sau de ce atat de multi ? Ptr ca ne simtit atat de frustrati si plini de angoase ?
    Nu ati facut, Dle Chirila decat sa va faceti sa fiti precum ei. Articolul asta ma duce cu gandul la vremurile copilariei cand nu aveam nici o proiectie clara asupra viitorului meu. Iar acum la 33de ani ma gandesc mult mai departe. Fireste ca ceea ce Dvs amendati este corect, dar modalitatea este "irefutabila". Mintea mea merge mai departe decat un slitz tras la repeazala si nu ptr ca mi-a trecut timpul ci ptr ca viata inseamna mult mai mult decat atat. Am citit "pe sarite" o parte din comentarii...toti insa se opresc la mesajul reclamei (de parca ar fi avut nevoie de un blog ptr asta, nu au creier sa filtreze si analizeze informatia pe care o primesc) si nicidecum la ceea ce Dvs afirmati. Viitorul care duce (cum altfel? vrei sa mori tanar? si atunci ce rost are varsta a 3-a? si tot ce tine de ea? daca vrei sa mori tanar, fa-o inainte de a simti adrenalina...e simplu!!!) spre pensie e musai de proiectat, dar poate nu la anii astia de tanar. Zicala "vara omul isi face sanie si iarna carutza" ptr cine-o fi valabil ? Ptr chinezi ?
    Dle Chirila...astept de la Dvs sa fiti mai stilat, diplomat....lasati mesajele "eftine" in seama advertiselor, politicienilor si fiti cu cel putin o clasa peste!
    Sanatate si.....sa va apuce pensia (intreg) !

    RăspundețiȘtergere
  33. Nu prin vulgaritate ar trebui sa simti nevoia de a-ti sublinia adevarul. Si nici macar revolta.

    RăspundețiȘtergere