[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 14 septembrie 2007

PIG STORY II

Europa se pare ca a interzis taierea porcilor...S-a agreeat ideea injectiei letale...Numai ca taranul nu vrea sa se adapteze si incearca cu vehementa sa taie porcul...Porcul constient de drepturile sale refuza sa accepte asasinatul dorind daca tot e cazul sa moara s-o faca in stil european.De aici conflictul.Pana la urma noi romanii n-o sa facem niciodata lucrurile "the european way" ci "half way" cum ne sade noua bine.Si asta nu e rau.Doar ne pastram identitatea:) Nu vine ei sa ne spuna cum sa taiem porcii.

Porcul insa are un sprijin foarte mare pe aici.Ghiciti unde? Premiez raspunsul cu o bere la noi la reptitii!!!

Pentru ideea acestui cantec trebuie s-o creditez pe Iarina Demian care a implementat-o in spectacolul Chirita of Barzoieni, in cantecul de final.Grand finale.

"hai cu totii sa-nvatam/cum sa il decapitam pe purcelul cel mai gras/fara sa il asasinam/"

37 de comentarii:

  1. tanjesc dupa un concert...nu v-am mai ascultat din primavara, din Laptarie. si cum a trecut si vara....abia il astept pe urmatorul. grabiti-va !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Altfel decat un sprijin politic...se poate?:)))

    Eu vreau berea cu voi la repetitii.
    Punct!

    RăspundețiȘtergere
  3. Scris in memoria cuiva de care imi amintesc cu placere ...
    http://razvanprepelita.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. sprijinul vine de la medici....de la TV......de la nutritioniste...cum?

    nu mai avem voie sa mancam carne de porc pentru ca este grasa.... si produce sau mentine (nu am habar) colesterolul...si romanul s.a speriat...

    parerea mea...de fosta mancatoare de porci, din familie cu traditie veche de mancatori de porci....

    nu stiu daca sunt pe langa subiect (e posibil), dar asta e....

    :)

    cedez berea...daca prin absurd castig.....

    RăspundețiȘtergere
  5. In Parlament...fratii se ajuta intre ei :D

    RăspundețiȘtergere
  6. 2007 este Anul Porcului, fiind o perioada bogata in oportunitati si caracterizata prin dezvoltare.

    Extrapoland mesajul anterior, evident ca exista o lupta porceasca intre crescatorii de porci si procesatorii din RO. Primii cer subventii si taxe vamale la importurile de carne de porc, ceilalti vor un comert liber, fara taxe.

    Aici intervine un partid, cu ale sale comisoane nebanuite noua. Gheorghe Crauz, presedintele Asociatiei Crescatorilor de Porci, este si membru PNL, la fel ca ministrul agriculturii, caruia i-a fost solicitata o crestere de 45% a taxelor vamale pentru importurile de carne. In replica, membrii Asociatiei Romane a Carnii (ARC), adica procesatorii, sustin ca Gheorghe Caruz incearca sa profite de pozitia sa de membru al partidului aflat la guvernare pentru a obtine facilitati de la Ministerul Agriculturii.

    Fostul combinat de porcine COMTIM din Timisoara este cumparata de o multinationala.

    Ca orice domn care se respecta, cine pleaca dintr-un minister ajunge la o companie multinationala. E.g., imi permit sa-l citez pe Mihai Lungu, ex-secretar de stat in Ministerul Agriculturii si initiatorul primei cooperative agricole capitaliste din RO: “In negocierile cu UE, la capitolul agricultura, RO nu a solicitat pentru sectorul de porcine nici o perioada de tranzitie. Nu avem cote, nu avem restrictii, dar nici sanse de a dezechilibra piata europeana cu productia proprie destinata exportului. In momentul de fata se estimeaza ca efectivul de porcine ajunge undeva in jurul a 5 milioane de capete. Dintre acestea, doar un milion se afla in fermele comerciale si alte patru milioane in gospodariile taranesti. Cele 5 milioane de capete asigura in jur de 30-40% din consumul intern. Asadar, faptul ca importam este mai mult decat o necesitate, iar pentru urmatorii doi-trei ani trebuie sa ne asteptam la o noua crestere a importurilor”.

    Si lupta continua.

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci nu mai am nici o sansa sa beau berea aia?:(((

    Sau apreciezi raspunsuri succinte?
    F succinte:)

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu vreau o bere cu voi acum cand vin la concert la Brasov :D

    pot sa am 2 variante d raspuns? :D 1. din partea celorlalte animale sau 2. din partea vegetarienilor :)) ... alte idei nu am :(
    ma mai gandesc oricum :)

    RăspundețiȘtergere
  9. tudor....e vreo sansa sa-ti dau o bere cand vii in Brasov?
    De fapt la toata trupa? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. mi-a mai venit o idee :)

    "Pana la urma noi romanii n-o sa facem niciodata lucrurile "the european way" ci "half way" "
    adica nu dam porcului o doza intreaga,ci jumatate de doza,deci nu moare.. si asta e sprijinu, norocul porcului e ca romanii fac lucrurile half way deci il vor "omori pe jumatate" ... :)

    RăspundețiȘtergere
  11. OFF Topic: te am in netvibes, stii ce urat se vede ca numai la tine sunt titlurile cu CAPS? Mai ales cand sunt lungi, gen "DACA AM AVEA CURAJ SA MARTURISIM... AR FI MAI SIMPLU?" Chiar e greu sa scrii un titlu incepand cu litera mare si continuand cu litere mici?

    In limbaj "internet", cand scrii cu CAPS inseamna ca strigi/tipi la cel caruia te adresezi...

    RăspundețiȘtergere
  12. decat sa dea banii pe doza de "otrava" romanii prefera sa foloseasca "ghilotina". este mult mai ieftin si mai fiabil.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai Tudor, in afara de articolele pe care le scrii nu comunici deloc cu noi?

    RăspundețiȘtergere
  14. ok bogdan am inteles o sa fac pe palcul internautilor
    n-am o problema cu asta

    ambasadoareo eu comunic mai greu in afara lucrurilor pe care le scriu


    BEREA A CASTIGAT-O SARILLA deci te astepam la repetitii frate sau sora

    RăspundețiȘtergere
  15. Ieeee....Abia astept!!Si astept si detalii...:)
    P.S. Sora..:D

    RăspundețiȘtergere
  16. ca si andreea,am ramas cu aceeasi nedumerie...cu acel "half way"...care e varianta corecta:intai ciopartesc porcu' si apoi ii fac injectia ca sa nu mai sufere,sau se administreaza juma' de doza si apoi se umbla la jugulara ca sa fie sigur ca nesimtitu' de porc nu sifoneaza ceva la mai sufletistii nostri vecini,europenii?

    RăspundețiȘtergere
  17. aaa....si felicitari sarilla...iar pentru tudor...ai mila de fanii tai din suceava si delecteaza-ne cu un concert ca prea ne-am intoxicat cu muzica comerciala,de umplutura...a trecut prea mult timp

    RăspundețiȘtergere
  18. ce ar fi să privim şi porcul? eu dacă aş fi porc, aş prefera o moarte printr-o injecţie, decât atâtea urlete şi ţipete.

    RăspundețiȘtergere
  19. ei da...şi sprijinul vine de la companiile farmaceutice, care vind injecţia letală.
    sau sprijunul vine de la românul isteţ care cumpără o injecţie şi o pune în vitrină...să vadă controlorii că are.
    oricum, porcul nu are de cuvânt de zis...aşa că eu rămân la ideea, ce ar fi să întrebăm şi porcul...

    RăspundețiȘtergere
  20. Tot mama ta e cea mai importanta persoana pentru tine si cea mai mare sursa de inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu tot astept detalii...sa stiu unde sa vin si cand...ca vin din Constanta...
    Tuuudooorrr!Mai citesti aici?Ca nu pot sa ma bag asa, in alt subiect...sa intreb ce si cum...

    RăspundețiȘtergere
  22. e un concert in constanta sambata cu Vama, sarilla... ai putea sa te duci acolo ... :-s ... ar fi o idee... ca sa nu faci drumu pana aici (vorbesc si eu ca sa nu adorm :D )

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce concert?>Zi-mi si mie mai multe, te rog, daca stii...Sigur ca as putea sa merg...cu toate ca nici in Bucuresti nu imi e greu sa ajung...
    Mersi mult oricum si astept detalii despre concert, daca stii mai multe..
    P.S. De unde afli cand sunt concerte si unde?Ca am vazut ca ai scris ceva de un calendar?Mersi

    RăspundețiȘtergere
  24. Stai ca am gasit calendarul intre timp....:D
    Dar tot iti multumesc..:)

    RăspundețiȘtergere
  25. nu ai pentru ce :) tre sa afli doar locatia acum :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Pt sarilla: contacteaza pe alina macarie alina.macarie@agentiadevise.ro si ea iti va stabili o intalnire cu noi la repetitii ca sa-ti dam berea aia ca doar suntem oameni de cuvant, nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu am cautat in toata Ctza - nimeni nu stie de concertul Vama:((
    Daca stiti voi mai multe, plse postati ;) Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  28. Si pe mine m-ar interesa unde anume va avea loc concertul la constanta. Poate aflam detalii ...

    RăspundețiȘtergere
  29. Nici eu nu stiu nimic...dar sper sa aflu PANA sambata..:) si daca va fi asa, dau fuga si scriu aici!
    Promit!

    RăspundețiȘtergere
  30. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  31. eu nu stiu nimic de concertu de maine din Brasov.. deci e mai grav:)) k eu plec direct de la scoala la Brasov... sper sa aflu totusi pana maine...

    RăspundețiȘtergere