[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 21 septembrie 2007

Reteta de lacrimi cu fard

Am sa fac o licoare din lacrimile tale amestecate cu fard...dupa o zi in care ai plans pentru ca lumea si-a uitat greutatea pe umerii tai nepregatiti...

am sa-ti amestec fardul si lacrimile intr-o licoare pe care am s-o beau...

ca sa-ti inteleg sufletul si sa-ti copiez cearcanele si zambetul...

22 de comentarii:

  1. ...nu, sufletul nu poate fi inteles..
    Sufletul doar fuzioneaza (sau nu)cu un alt suflet...

    RăspundețiȘtergere
  2. superb :) ... ai putea face o melodie cu versurile astea, as aduce un pic cu Undeva din Vama ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt fan Vama... pentru mine blogul nu inseamna un fan club, singurele discutii despre formatie au fost cele in care intrebam de locatia unui concert, adica mi se pare normal... incerc sa aflu de pe alte siteuri si daca vad ca tot nu aflu, intreb aici, am primit raspunsuri prin alte articole, si eu cred ca e si in interesul formatiei sa vina mai multi fani, unii care sa cunoasca melodiile noi, si nu cum se intampla in diferite orase alte tarii , cand inca se mai striga Vama Veche!
    dar primul scop e sa descoperim omul Chirila, nu numai cantaretul... ceea ce mi se pare extraordinar e ca nu mai e distanta aia dinte o persoana obisnuita si una publica, ca si acea persoana are sentimente, ganduri, pasiuni ca si noi... mereu am vazut un zid imens intre persoanele publice si noi, acum il vad ca un gard ...

    ai zis ca dialogul s-a transformat intr-un monolog, poate ca noi nu meritam un raspuns ... ca daca a fost ceva important a fost un dialog ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru ir nu e nevoie sa iesi in evidenta intrand in cu mine invreo polemica demna de un soi de"intelighentie" eu energia si acumularile mi le iau din ce nu am invatat inca...cred sincer ir ca nivelul meu intelectual nu ar fi o trambulina indeajuns de elastica pentru aspiratiile tale...dar esti in continuare binevenit

    RăspundețiȘtergere
  6. imi plac foarte mult versurile ma intreb ce te inspira......oricum ti-ai gasit bine muza. ir, iti dai seama ca acea persoana care a spus ca"omul nefericit este un bun scriitor'' nu se referea la toti scriitori ci la o parte dintre ei. dupa cum si tu ai spus tudor este o persoana complexa asa ca te poti stepta la multe din partea lui...

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. "ir"...nu stiu d c credeam ca esti baiat dupa tot c ai scris...in fine,aveam d gand sa zic mai multe despre Tudor,sa-ti raspund la intrebarea d c intru p acest blog,dar m-am razgandit dupa c am citit ultimul tau comentariu.Acum nu vreau sa-ti zic decat ca exagerezi cu toate filosofiile astea,cu toate comparatiile om-actor si restul.Nu t obliga nimeni sa-ti placa d omul/actorul\cantaretul Tudor.Si nu inteleg d c t 'chinui' in fiecare zi sa intri p blogul lui si sa citesti c scrie si sa comentezi fiecare articol...Trebuie sa fie un chin,nu?Nnumai bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. "sa bei pahare
    pline de-amagiri amare…"

    "o licoare pe care am s-o beau..."
    ???

    totusi,inainte de urare ai putea sa ma ajuti s-o inteleg mai mult pe Daria? Cum e ea cu adevarat?

    RăspundețiȘtergere
  11. Tudor,dar esti precis ca Darya este balanta si nu berbec?
    Poate nu mi se pare un cadou original.no offense

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumos... frumos... frumos...
    Imi aminteste de un vis, de visul meu...
    "Imi amintesc bratele lui cuprinzandu-ma protector si pregatindu-mi cuib la pieptul lui… zambeam, molesita de caldura placuta ce o simteam, de vinul parfumat, inselator si tradator deopotriva, de gandurile pacatoase ce-si faceau loc incet in suflet. Si ca in vis, l-am imbratisat si m-am lipit de el, incercand sa-l simt, dorindu-mi sa ma simta, provocandu-l facand aproape nimic, decat topindu-ma in bratele lui, acoperindu-l incet cu sarutari mici, scurte atingeri de aripioare de fluturas, ca o joaca de copil, ascultandu-i zbaterea inimii din piept."

    RăspundețiȘtergere
  13. super tare ir

    sunt in asentimentul tau, pentru ca am avut aceeasi senzatie dupa 2-3 reveniri pe acest blog

    dar, ....dupa aceea m.am gandit ca e treaba lui ce face, nu e vina lui ca toate femeile sunt doritoare sa scrie una-alta...e normal../..nu e treaba lui sa nu dezamageasca....

    si pana la urma cine suntem noi sa judecam omul....oricare ar fi el....

    RăspundețiȘtergere
  14. iar comentariul e demential...chiar ma intrebam ce gust o avea fondul de ten in combinatie cu lacrimile si cum suporta barbatii chestia asta...:)

    dar presupun ca metaforic vorbind...suna bine....

    RăspundețiȘtergere
  15. ok,daca vrei imi cer iertare.a fost o confuzie

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cum o fi... sa fii Muza care a inspirat astfel de versuri... sa fii femeia care ii face sufletul sa zambeasca unui barbat atat de tare incat isi poarte pe chip si in scriitura dragostea? In sclipirea ochilor, in tot ceea ce face si ce este... Sunt geloasa ca nu ma iubesti pe mine asa :) Fericita trebuie sa fie Ea... cred ca cea mai fericita! Te imbratisez cu drag...

    RăspundețiȘtergere