[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 2 aprilie 2009

Azi, la facultate

Azi de la 15:30 sunt la Facultatea de Litere. Am fost invitat sa le vorbesc liceenilor in cadrul Zilelor Portilor Deschise. De la ora 14 va avea loc o discutie informala intre studenti si liceeni despre facultate in general si despre ce ofera Facultatea de Litere, in particular. Liceenii intreaba, studentii raspund sincer, in absenta profesorilor.

Pe mine m-au invitat sa vorbesc despre mecanismul selectiei, despre criteriile care conteaza cu adevarat in alegerea facultatii, sectiei potrivite, despre importanta studiilor superioare facute cu responsabilitate...

Ne vedem joi cu cei interesati:)) Hai bafta!!

27 de comentarii:

  1. In Bucuresti, nu-i asa? Ai putea sa faci un rezumat al celor spuse (de studenti, de tine)? Ar fi fain.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta cu ne vedem joi imi suna cunoscuta. Cred c-am mai auzit-o undeva. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. da fa un rezsumat dak poti... chiar ar fi super mijto...

    RăspundețiȘtergere
  4. Se întâmplă ca Facultatea de Litere să fie planul meu B. Poate ajung şi eu. :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. poate o sa ajungi si prin alte orase :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si ce te face pe tine sa crezi ca indrumi corect creierul de cocalar teribilist mic si prost al liceanului? Sa faca literele, hmm, eu le-am facut jumate. Nu va doresc...

    RăspundețiȘtergere
  7. mai nu puteai sa zici si tu de ieri?:)) ca uite eu dau la litere si fsss...off:d

    RăspundețiȘtergere
  8. @ adelina: poate ar trebui sa le spui de ce sa nu faca literele daca nu le doresti.
    Lumineaza-ne si pe noi.

    RăspundețiȘtergere
  9. merge invitatia asta dupa "scrisoarea catre liceeni" -:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Dupa parerea mea, la Universitate ar trebui sa mearga doar cei care au fost extrem de fericiti intotdeauna si vor sa afle ce e aia umilinta, prostie, indoctrinare.
    Eu n am stiut in ce ma bag, cand ma gandesc ca a fost alegerea mea...groaznic.E cel mai prost loc in care se poate forma un om.

    RăspundețiȘtergere
  11. Azi nu mai ştim încotro să mergem. Sunt în măsură să o spun căci...sunt într-o situaţie delicată. În fine...80% din colegii mei nu ştiu ce vor face..şi crede-mă aşa sunt mulţi..Atâta nepăsare...şi e vorba de viaţa lor...doar una...Asta mi-a fost dat să văd, oameni dependenţi de.."iubirea vieţii lor"

    RăspundețiȘtergere
  12. Umilinta, prostie, indoctrinare...Mmmm, nu cred ca asta inseamna universitatea! Cum nu cred ca doar cei care au fost "extrem de fericiti" ar trebui sa o faca!!! Hai sa fim realisti si sa gandim cu propriul cap. Universitatea e un loc in care ar trebui sa te descurci singur, sa razbati singur, sa te exprimi singur. E momentul in care un tanar ar trebui sa isi ia viata pe umeri si sa o traiasca responsabil, incercand sa gandeasca, sa vada, sa judece, sa stie in primul rand de unul singur. Daca stam si ne aruncam cenusa in cap si ne plangem mereu , ca vai, ce nedreapta e lumea...unde ajungem??? Da, E NEDREAPTA, stiu, am simtit-o de nenumarate ori, dar nu mi se pare un motiv suficient sa te faca sa renunti.

    Imi amintesc de diriginta mea din liceu, profesoara de romana, care m-a facut de nenumarate ori cu ou si cu otet de fata cu ceilalti doar pentru ca eram decisa sa urmez un anumit drum.

    Acum sunt absolventa de Litere... si nu regret nimic, si as lua-o de la capat pentru ca ASTA imi place! Pentru ca merita.

    RăspundețiȘtergere
  13. si nu puteai sa spui de asearaaa???

    RăspundețiȘtergere
  14. Din punctul meu de vedere, cel mai important lucru este ca acesti copii sa fie ajutati sa ia decizia corecta in functie de personalitatea si preferintele lor. Indiferent daca acest lucru inseamna litere, politehnica sau economice. www.nobine.ro

    RăspundețiȘtergere
  15. heeeei, mai vrem concerte în Bucureşti !

    RăspundețiȘtergere
  16. si ca sa luam lucrurile altfel..imi imaginez ca viata trebuie sa fie ca mersul pe bicicleta. eu habar nu am cum sa merg pe bicicleta dar asa trebuie sa fie si viata, inconstienta de roti, ghidon sau reguli de circulatie. mi-ar place sa stiu ca alea doua cercuri au destula forta ca sa ma care peste tot si practic oriunde. nu cred ca bicicleta stie unde-i nordul sau sudul si practic nu asta conteaza. e nevoie de asfalt pentru un drum lin dar rotile plang dupa drumuri pavate cu piatra sau campuri arse de soare. prea multe ploi n'or sa fie pentru ca nimanui nu-i trebuie rugina, daca e rugina incercam eventual o spalare cu spuma de mare. stiu ca sunt momente in care rotile refuza sa se opreasca, se invart mereu intr-un 'perpetuum mobilae'. acum ma intreb...de ce n-ar face asta?

    RăspundețiȘtergere
  17. Litere...am invatat acolo un singur semestru, dar recomand cu multa caldura Universitatea Bucuresti. columbia university ii saluta si respecta.

    desi,

    1. Ar trebui sa aiba un proces de admisie cu muult mai riguros. Mai selectivi cand vine vb de noii studenti. ..isi permit

    2. nu vreti sa aveti de-a face cu secretariatul. a trebuit sa zbor din alta tara ca sa obtin o semnatura de la ei.

    ce mi-a placut:
    decanul e funny and chill
    biblioteca
    profesorii sunt extraordinari. Luati un curs cu Prof. Dinu, sicrisoare lui de recomandare mi-a ajutat mult.

    -O

    RăspundețiȘtergere
  18. pff..nu inteleg de ce mereu pierd informatiile importante..mi-ar fi placut sa vin si eu....

    RăspundețiȘtergere
  19. Si tu in in calitate de ce anume te-ai dus sa le vb studentilor? Te-au chemat ca sa para mai moderna Universitatea Bucuresti, mai cool? sau predai acolo? Intreb, chiar nu stiu...
    E o varianta OK, Facultatea de Litere, mai ales daca alegi o sectie cu o limba straina mai putin vorbita, gen norvegiana, suedeza, sarba...Ai sansa sa pleci cu bursa in afara.

    RăspundețiȘtergere
  20. Am citit in revista GQ un interviu cu David de Rothschild: "Copii sunt viitorul. Ei au capacitatea de a schimba lucrurile....Lor vrem sa le aratam ceea ce se petrece pe planeta lor." Atat de adevarat...

    RăspundețiȘtergere
  21. Salut! Sunt unul dintre organizatorii Zilelor Portilor Deschise (mai exact cel care te-a filmat) si as dori sa stiu daca esti de acord sa apari in filmul ce rezuma intregul eveniment. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Pe la Facultatea de Medicina nu vii,in Tg.Mures?Chiar daca nu vorbesti chestii legate de facultate,eu te-as putea asculta zi si noapte zicand orice:D dar daca l-ai aduce si pe chitaristul tau ar fi si mai bine :D:X

    RăspundețiȘtergere
  23. Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde sa întâlnit această fată și de atunci mi-a și copiii urăsc și dragoste numai ei . asa ca atunci cand sotul meu s-au întors din excursie el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și a fost acum de gând să Italia poate vedea că altă femeie. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și nu am fost să fie trata bine pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat după moartea tatălui meu, așa bărbatul sa căsătorit la nu a fost tratarea ei bine, i și copiii mei au fost atât de deruta și am fost în căutarea unui mod de a obține soțul meu înapoi acasă pentru că-mi place și prețuiesc atât de mult să-l într-o zi ca am fost navigarea pe calculatorul meu am vazut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe Internetul printr-o doamnă și mi-a impresionat atât de mult am, de asemenea, cred că de a da o încercare. La început am fost speriat, dar când mă gândesc de ce eu și copiii mei trec prin așa că am să-l contacteze și el mi-a spus să rămână calm pentru doar 24 de ore ca sotul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea am primit un apel de la sotul meu a doua zi după ce cere de copii și am sunat drokowaspelltemple și a zis problemele tale sunt rezolvate copilul meu. deci acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după o lungă stres de frână de către o doamnă rău lucru cu toată acest ajutor de la DR OKOWA, te dorim cu toții pe acest forum să mi se alăture să spun un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice în astfel de probleme sau similare sau orice fel de probleme ar trebui să-l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519), el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. încă o dată adresa de email este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja următoarele. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), dacă aveți mereu vise rele. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Dacă doriți un copil. (6) Daca vrei sa fii bogat. (7) Dacă doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) Ați fost scammed și doriți să recuperați ai pierdut bani. (10), în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul tău. (12) dacă doriți dorințele să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copii (14) Garantarea veți câștiga cazurile judiciare tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsătorie sau relație de rupere afară. (16), dacă aveți vreun boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. ( 17), dacă aveți nevoie de rugăciunile pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă el te va ajuta. Adresa de email este (drokowaspelltemple) de contact-l imediat ...

    RăspundețiȘtergere
  24. Am fost cu probleme de relatie serioasa cu soţul meu şi l-a dus pe el mutarea de la apartament prietenului său. Tot ce am mai rău pentru că a început să mergi la baruri şi cluburi de striptease frecvent cu prietenii, obtinerea beat şi trece în. El întotdeauna ameninţă mi telefon ori de câte ori el chem din cauza toate rău sfătuieşte că prietenii lui au fost oferindu-i. Îmi place-l şi am fost impreuna timp de 8 ani, dar nu putea să rămâneţi gravidă şi el a învăţat că a fost vina mea. Am fost atât de trist şi frustrat şi am putut mânca chiar pe pana intr-o zi am fost navigarea pe Internet în cazul în care am văzut o doamnă mărturie despre o rolă de vraja Dr Ojenga care a ajutat-o adus iubitul ei înapoi acasă cu ajutorul vraja, aşa că am decis să ia o încercare în contactarea vraja rolă Dr. Ojenga prin e-mail, greatojenga@yahoo.co.uk şi i-am explicat toate problemele mele de a-l şi Dr. Ojenga mi-a spus că eu ar trebui să nu vă faceţi griji că el a fost de gând să mă ajuta rezolva problemele mele, sotul meu ar veni înapoi acasă şi Dr. Ojenga, de asemenea, mi-a spus că el ar restaurat pântecele meu înapoi pentru mine de a fi gravidă. El, de asemenea, mi-a spus că vraja nu este dăunătoare pentru mine, nici sotul meu. Am decis să aştepte... la 2days sotul meu a fost înapoi acasă scuze, spunând că el a fost rău pentru ceea ce el a cost-mi şi acum suntem bucuroşi de viaţă împreună. . M-am dus pentru consult medical, iar rezultatul a arătat că am fost gravidă 1 lună şi acum eu si iubitul meu sunt trai fericit cu familia mea. Sunt foarte fericit acum pentru că nu ştiu ce să mai spun, dar dacă sunteţi acolo lectură această mărturie şi vă sunt cu acest aceeaşi problemă cu relatia ta sau au dificultăţi în obţinerea gravide pentru sotul sau prietenul tau sau problema de orice fel care este dincolo de puterea medicale cu caldura de contact DR. Ojenga pe sale de e-mail: greatojenga@yahoo.co.uk

    RăspundețiȘtergere