[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 16 aprilie 2009

Videoclip Dumnezeu nu apare la stiri

99 de comentarii:

  1. felicitari! :X:X

    foarte reusit videoclipul, de piesa nici nu mai zic!

    RăspundețiȘtergere
  2. E...Perfect...nu am destule cuvinte. E exact asa cum trebuie sa fie...Se muleaza perfect e melodie...Te face sa simti si sa intelegi mesajul...bravo...

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb....mai ales sfarsitul

    Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. cruda realitate. superb videoclip.
    felicitari! si succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici ca se putea o realizare mai buna a videoclipului !! Aveam eu o presimtire ca o sa-l lansati intr-o joi... Felicitari.. spre sa aiba impact !!

    RăspundețiȘtergere
  6. exceptional videoclip. chiar imi doresc sa inteleaga cat mai multa lume mesajul!felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte bine alese imaginile.. mai ales scena din final cu farfuriile.. si montajul.. super! bravos!

    RăspundețiȘtergere
  8. e destul de ok.Oricum nui mare cheste...putea iesi mai interesant:P

    RăspundețiȘtergere
  9. Inca un semnal de alarma cu privire la directia in care merge omenirea. Inca unul in atatea mii. Ne indreptam spre prapastie. Vom face oare ceva? A...videoclipul e marcant. Bun.

    RăspundețiȘtergere
  10. Misto clipul,mesajul foarte profund,poate sa ajunga unde trebuie,o piesa superba la fel ca si "scrisoare catre fat frumos",poate ii faci un clip;)), bv tudor;)

    RăspundețiȘtergere
  11. imagini care ne agreseaza zilnic...
    foarte bun videoclipul, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumim.
    Melodie + videoclip = IMPACTANT

    RăspundețiȘtergere
  13. incredibil, perfect! realitatea pe care suntem obligati sa o suportam

    RăspundețiȘtergere
  14. e cu subliminale:))...reclama ascunsa la iraqi tv.


    warning!this planet said "yes!" to chaos

    RăspundețiȘtergere
  15. E superb. Si se potriveste perfect cu fiecare vers...bravo!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am citit pe antena3.ro ca esti invitat la emisiunea "Sinteza zilei".Crede-ma ca ma bucur enorm!! De abia astept sa te vad acolo:X

    RăspundețiȘtergere
  17. Piesa ca şi compoziţie e cam slăbuţă. Iar videoclipul, Die Toten Hosen - Pushed Again?

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. e usor sa zici unele cuvinte,dar este greu sa ti le asumi

    RăspundețiȘtergere
  20. @Satya: Stai jos, 4. Eu vorbeam de compozitie si de videoclip, tu vorbesti de Tudor si de natura umana.

    RăspundețiȘtergere
  21. tocmai pt ca Dumnezeu nu controleaza, nu judeca, nu e razbunator "ne a lasat sa ne facem de cap " cum spui tu..deci constiinta umana a provocat haos ..dar vestea buna este ca schimbarea, trezirea la o noua constiinta s-a produs de mult,de aici criza din plan fizic..
    pe scurt minunata piesa..cuvintele, mesajul transmis!

    RăspundețiȘtergere
  22. Bai, este superb! Super bine gandit, nici nu cred ca se potrivea altceva. Videoclipul cu melodia se completeaza una pe cealalta, ca o manusa pe mana cuiva, stii? :)

    RăspundețiȘtergere
  23. E destul de dragut.
    Acid dar comestibil.

    RăspundețiȘtergere
  24. Die Toten Hosen - Pushed Again are cam aceiasi tema,doar ca e putin mai dur videoclipul
    imi place cum ati transpus versurile in videoclip

    RăspundețiȘtergere
  25. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  26. Eşti un artist pursânge care produce revelaţii indescriptibile celor care îl urmăresc. În muzica ta găsesc toată nebunia artei şi a vieţii.

    RăspundețiȘtergere
  27. Extraordinar clipul , superba melodia !...superb !

    RăspundețiȘtergere
  28. Extraordinara si piesa si videoclipul! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. ms byank. ma uit si eu la emisiune.
    respect, Tudor! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. "Dragut" omoara orice artist!

    Daca-i mai pui si un 'destul' inainte omori de 2 ori!

    ;))

    RăspundețiȘtergere
  31. dumnezeu a fost azi in bisericuta.mi place si videoul.

    RăspundețiȘtergere
  32. foarte buna sinteza zilei de azi,4 oameni cu 4 puncturi de vedere,dar toate adevarate

    RăspundețiȘtergere
  33. Sincer, nu ma capteaza foarte mult videoclipu insa e foarte sugestiv. Piesa oricum e de nota 10.
    Te-am vazut pe antena 3. Interesanta emisiune. Imi pare rau ca nu am prins-o de la inceput, insa sunt fericita ca atsfel de teme se abordeaza, desi nu suficient.

    RăspundețiȘtergere
  34. un videoclip dur, ca şi piesa de altfel.

    RăspundețiȘtergere
  35. Felicitari! Piata muzicala din Romania... avea nevoie de o astfel de piesa... sper ca mesajul ei sa fie inteles... ! Multumesc ca existi!

    RăspundețiȘtergere
  36. Foarte frumos!

    Evident, piesa, videoclipul si mai ales mesajul sunt excelente, dar vreau sa spun ca noul 'sound' e foarte bun. Imi place directia in care va indreptati.

    Salutari de la Cluj,
    Nicu

    RăspundețiȘtergere
  37. ma face sa plang, sincera sa fiu... imi imaginasem si eu cum ar fi aratat clipul, era mai jucat, mai artificial in capu meu, e mult mai bun cu imagini reale... :(

    RăspundețiȘtergere
  38. De departe cea mai suprema melodie...
    Ce tare poate fi sa te simti liber sa urli pana la urma numele Lui...
    Imaginile din videoclip,refrenul cantat cu atata patima si versurile realiste si doritoare de trezire,te fac sa te clatini si nu doar pt un moment...
    Felicitari! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  39. Interesant clipul! emotionant...
    te vad acum la sinteza zilei in reluare...dar...parca e ceva in neregula cu tine(sau poate e doar impresia mea)
    Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Chintesenta ratiunnilor romanesti comprimate in versuri abracadabrante cu usor iz bombastic!
    Daca Dumnezeu nu apare la stiri...unde apare filosofule?
    Sa mori tu ca nu apare la stiri...

    RăspundețiȘtergere
  41. Este superba piesa! Mi-a atins sufletul!
    Multa pace, lumina si iubire de Sarbatori!

    RăspundețiȘtergere
  42. interesant...doar ca nu prea e comerciala...noroc ca-s vremuri in care ne aplecam urechea la asemenea lucruri distructive...

    RăspundețiȘtergere
  43. e reuşit şi imaginile sunt alese mai mult decât bine.
    dar voi de ce nu apăreţi absolut deloc în el ?
    măcar un cadru, or smth..

    RăspundețiȘtergere
  44. Felicitari pentru Sinteza de aseara!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  45. Te-am urmarit la "Sinteza zilei" aseara,nu puteam rata emisiunea:D Vreau doar sa iti zic sa nu lasi pe nimeni sa iti otraveasca sufletul.Ai un suflet de aur!"Niciodata sa nu uiti de inima ta".
    Frumoasa emisiune,Mircea Tudor Chirila;))

    RăspundețiȘtergere
  46. Orgasm:vizual,auditiv,sufletesc...
    the best :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  47. videoclipul vostru ne doare... insa ma bucur ca exista si oameni cu un nume in tara asta carora le pasa. Poate va vor urma exemplul cat mai multi. Realitatea e prea cruda!

    RăspundețiȘtergere
  48. buna, am vazut ce ai vb ieri la emisiune sinteza zilei (ma refer la ideea ca ne victimizam si ca asteptam sa faca Dumnezeu totul) si deaceea vreau sa ti recomand o carte, un sf - Lucifer - Autor: Michael Cordy. In ciuda faptului ca e un sf la sfarsit spune niste lucruri f adevarate... si anume ca dumnezeu ne a lasat in pace sa ne descurcam singuri si sa nu mai apelam la el intotdeauna...in fine , merita citita :) pa

    RăspundețiȘtergere
  49. previzibil videoclipul.imi pare rau sa spun asta dar era cea mai la indemana solutie

    RăspundețiȘtergere
  50. Felicitari!!! Extraordinar, ca intotdeauna...

    RăspundețiȘtergere
  51. Oamenii l-au lasat pe "Dumnezeul" din ei pentru avantaje iluzorii si perisabile.

    RăspundețiȘtergere
  52. @Lsd SAd : nu ne-am propus un videoclip imprevizibil.

    RăspundețiȘtergere
  53. am vazut aseara videoclipul la TV, astazi am citit comentariile (99% foarte bune), imediat am revazut videoclipul (mi-am spus ca nu am vazut eu bine aseara), dar raman la aceeasi parere: e banal.
    parca l-ar fi facut un neprofesionist acasa si l-a postat pe youtube.
    este perfect adevarat ca are o tema grea, dar nu cred ca de inspiratie duci tu lipsa.
    piesa este geniala.

    RăspundețiȘtergere
  54. Tudor,

    Intr-o lume care ne constrange sa muncim pana la extenuare (fiecare impulsionat de propriile motivatii), cand ajungem acasa nu vrem sa ne mai amintim de prapastia in care traim sau de birourile pe care le lasam in urma, nu vrem sa mai stim cat rau facem noi (sau porcii parlamentari) lumii in care traim.
    Tudor, noi vrem doar sa visam sub apa, sa ne spuna cerul sa fugim ca plateste el, sa fim liberi sa iubim, SA VISAM kile de mere.
    Pentru asta e facuta muzica...
    E un sfat sincer din partea unei persoane careia ii este dor sa asculte melodii despre lucruri care ne fac mai buni, mai frumosi.

    RăspundețiȘtergere
  55. Într-o zi videoclipul ăsta va schimba viaţa cuiva.

    RăspundețiȘtergere
  56. Domnule Tudor,am şi eu o întrebare.

    Crezi în Dumnezeu şi în ceea ce urmează,după ce murim-vom ajunge în Rai alături de Dumnezeu dacă vom fi mai buni-sau pur şi simplu Dumnezeu "este o iluzie" atâta timp cât el nu îi pedepseşte pe cei răi?
    Sincer,ca orice adolescent din România am unele nelămuriri...la orele de Religie ni se spune că Dumnezeu a creat lumea şi oamenii,iar la orele de Istorie ni se spune că noi ne tragem din maimuţe;şi totuşi până la urmă cine a creat maimuţele?
    Îmi cer scuze dacă nu m-am exprimat cum trebuie.


    P.S Eu totuşi cred în Dumnezeu,dar vroiam sa aflu şi părerea ta mai ales după ce am ascultat si am văzut videoclipul.
    Mulţumiri că ne oferiţi tot ce este frumos,Vama.

    RăspundețiȘtergere
  57. Tot incerc sa ma conving sa-mi placa si Vama, ca doar e o parte din Vama Veche...dar nu pot...sunt doua notiuni total diferite. Vama Veche a murit si se pare ca nu vrea sa invie. Cat despre clip (ca sa nu fiu acuzata ca sunt offtopic), nu m-a impresionat si il consider banal, iar mesajul e transmis mult prea pe fata ca sa mai trezeasca ceva in ascultatori/privitori.

    RăspundețiȘtergere
  58. Tot incerc sa ma conving sa-mi placa si Vama, ca doar e o parte din Vama Veche...dar nu pot...sunt doua notiuni total diferite. Vama Veche a murit si se pare ca nu vrea sa invie. Cat despre clip (ca sa nu fiu acuzata ca sunt offtopic), nu m-a impresionat si il consider banal, iar mesajul e transmis mult prea pe fata ca sa mai trezeasca ceva in ascultatori/privitori.

    RăspundețiȘtergere
  59. Tot incerc sa ma conving sa-mi placa si Vama, ca doar e o parte din Vama Veche...dar nu pot...sunt doua notiuni total diferite. Vama Veche a murit si se pare ca nu vrea sa invie. Cat despre clip (ca sa nu fiu acuzata ca sunt offtopic), nu m-a impresionat si il consider banal, iar mesajul e transmis mult prea pe fata ca sa mai trezeasca ceva in ascultatori/privitori.

    RăspundețiȘtergere
  60. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  61. Maestre, excelenţă, Tudore...

    Cred că aţi ajuns la o anumită maturitate care vă permită să scoateţi o producţie cinematografică gen The Wall.
    Îmi permit să sugerez şi o idee "Prima zi de după apocalipsă", în conceptul "Omul s-a născut pentru sfârşitul său".
    Ideea de bază este că înainte de dispariţia sa, omul ajunge la valorile şi starea de dinainte de alungarea din rai, lipsit de păcat şi de înţelepciune.

    RăspundețiȘtergere
  62. Oh, da are impact!

    E real, din pacate nu surprinzator, pentru ca am devenit imuni la astfel de realitati, de vina suntem noi ca le acceptam si suntem indiferenti la strigatele de ajutor! Asta este un alt semnal de alarma, vom ramane indiferenti si de data asta?

    Si da... are sensibilitate! E original, e Vama! Felicitari Vama!

    RăspundețiȘtergere
  63. E vineri. Vineri. Si totul imi pare un pastel. Felicitari Vama.

    RăspundețiȘtergere
  64. nu e o parere prea buna..
    mi-e dor de piesele de iubire, pace, plaja..
    imi pare rau..
    unde sunt, Tudor, unde?

    RăspundețiȘtergere
  65. wamintirile de la alternosfera, care abordeaza oarecum aceiasi tema este mult mai bine facut.se vede ca n au fost luate niste imagini si compozitate in after effects acasa. videoclipul asta imi lasa impresia de home made

    RăspundețiȘtergere
  66. Felicitari pentru noua piesa si videoclipul sau!

    Ai dreptate! Dumnezeu nu apare la stiri! Eu am avut o revelatie asteptand la coada la banca sa scot bani de la un bancomat.Am butonat cu atentie cifrele codului si in timp ce numara si calcula banii, atunci am inteles.Bancomatul este Dumnezeu! Am scos limbuta de bancnote si i-am multumit.Nu mi-a raspuns...

    RăspundețiȘtergere
  67. Die Toten Hosen - Pushed Again? Not really, melodia lor e cu mult mai puternica si mesajul e cu totul altul, nu cred ca Dumnezeu are vreun rol in povestea lor... Anyways, bun videoclip, faine imagini, poate trezesc pe cineva? Imi imaginam fara sa vreau lumea sarind la concert "Dumezeu ne-a lasat... sa ne facem de cap..." cu pasiune. Oare asta sa fie calea? Poate sunt alte portite pe care le-ai deschide mai usor spre lumea "lucrurilor frumoase", oferind o scapare din fatalismul cotidian "asa-i la noi, asta-i Romania, asta-i lumea in care traim, americanii-s de vina, se topesc ghetarii, se gata petroulul..." Nu ajuta prea mult sa ignori, sa contempli sau sa te opui. Motivatia la actiune suna a cauza frumoasa... Ceva de genul "Yes we can". Incercarea moarte n-are?

    RăspundețiȘtergere
  68. cea mai ieftina reteta pentru impresionarea prostimii ... imagini apocaliptice si un text de toata jena ... toti drojdierii si oierii au ajuns purtatori de cuvant ai lui dumnezeu...

    RăspundețiȘtergere
  69. te-am urmarit la antena3...s-au gandit ei bine, sa te cheme pe tine si pe badea in aceeasi emisiune :). indiferent ce zic altii, nu sunt multi cei care vorbesc despre Dumnezeu...nu stiu de ce...tu ai avut curaj sa faci o asemenea melodie.Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  70. http://www.youtube.com/watch?v=uoElFLCpfqQ nu ma indoiesc ca ati vazut clipul asta, dar e reusit.pt cine a facut asta,jos palaria!

    RăspundețiȘtergere
  71. fara nici un fel de sens aceasta melodie. Ce vrei sa avem emisiuni de la ora 5 cu Dumnezeu la televizor? Sa-l mediatizeze pe Dumnezeu? Chiar nu inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  72. Adrian, tocmai asta e atitudinea care-l distruge pe Dumnezeu. El n-are nevoie să fie la tv, El trebuie să fie în noi. Mesajul melodiei e cu totul altul: se referă la ignoranță, pentru că se știe că ignoranța ne aduce în pragul autodistrugerii. Ignorăm divinitatea, ignorăm oamenii, ne ignorăm pe noi înșine. Se referă la faptul că, uitându-ne la tv, ne dezumanizăm. Bine, ai întotdeauna o altă alegere: oprește televizorul; dar cei cu care intri în contact nu-l vor opri pentru că nu înțeleg sensul acestei acțiuni.
    Videoclipul nu este genial, dar are tot ce-i trebuie pentru a fi șocant.

    RăspundețiȘtergere
  73. m-au trecut fiorii, profund si totusi in lumea asta traim... si stam, scriem pe net si nu facem nimic sa oprim... noi realizam dar nu facem nimic... trist... tudor, respect!

    ps: nu ma intrebati ce anume ar trebui sa facem, nu stiu, si eu ma complac in aceeasi situatie...

    RăspundețiȘtergere
  74. seamana cu what i've done- linkin park.... foarte fain! feicitari!

    RăspundețiȘtergere
  75. "Trezeste-te X-ulescule trezeste-te W-ulescule, va treziti odata?"
    Daca in macar unul dintre ei ati reusit sa starniti o reactie pozitiva, v-ati atins scopul. Paste linistit!

    RăspundețiȘtergere
  76. Tudor,
    Apreciez mesajul pe care vrei sa il transmiti folosind melodia asta ca mediu. Ce nu-mi place la videoclip (de melodie nu vorbesc pt ca ascult in mare masura alt tip de muzica). Lasa, intr-adevar, impresia de home-made. Regret sa dezamagesc zecile de fani (90% fete) care te-au invaluit in felicitari si urari si sa "remarc" lipsa de originalitate. Chiar ma asteptam la ceva simplu, de bun gust si, inevitabil, de efect... nu ma astepta ca tu sa pronunti religie si sa vad icoane, sa pronunti razboi si sa vad rachete si aoldati americani. Adica imi canti ca mergi vara la mare si in secunda urmatoare imi arunci marea in ochi ca nu cumva sa nu-mi imaginez corect valurile. Anyways, incerc sa te critic contructiv. Sper sa vad pe viitor ca nu am facut-o in zadar. Nu de alta dar chiar te apreciez ca artist si individ iar unele dintre lucrarile tale sunt excelente. Bafta mare!

    RăspundețiȘtergere
  77. superb! mai ales finalul!:X...bravo!

    RăspundețiȘtergere
  78. superb! mai ales finalul!:X...bravo!

    RăspundețiȘtergere
  79. Eu una nu sunt de acord cu refrenul piesei. Dumnezeu nu ne lasa nicio clipa. Omul este cel care L-a lasat ca sa-si poata face de cap.
    In ceea ce priveste intreaga melodie mi se pare ca este doar una de impact, nu cred ca este reprezentativa pt trupa Vama si stilul ei.

    RăspundețiȘtergere
  80. încă nu-mi găsesc cuminte...
    e perfecxt de adevărat... totuși, în naivitatea-mi poate, vreau să cred că Dumnezeu trăiește în fiecare din noi, atîta timp cît păstrăm în suflet iubire, credință, speranță, poezie, frumos, valori...
    acum, Moldova are imensă nevoie de Dumnezeu pentru a se elibera de lepra comunistă....

    RăspundețiȘtergere
  81. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  82. Extraordinara melodia si binevenita chiar in perioada sarbatorilor cu cea mai mare incarcatura crestineasca. Mesaje de genul acesta astept din partea tuturor celor ce fac muzica, din cand in cand. Oricum, felicitari pentru originalitate.

    RăspundețiȘtergere
  83. Videoclipul intruneste cam tot ce am vazut la stiri in ultimii ani. Se potriveste perfect cu mesajul piesei, evident. Nu sunt critic sa zic cine stie ce.. pur si simplu are impact. Bravo :)

    RăspundețiȘtergere
  84. Acum ar fi trebuit sa-mi fac o super grea tema.atat!Dar,nu ma pot concentra asa ca ascult de ..75 de minute melodia asta..si ma gandesc si ma gandesc..Doar atat pot spune.Te face sa gandesti!

    RăspundețiȘtergere
  85. CE PROPAGANDA IEFTINA!!!

    in primul rand, de unde stii ca nu Dumnezeu topeste ghetarii and stuff :)

    in al doilea rand, te respectam pana sa dai dovada de atata habotnicie.

    nu am chef sa o luam pe urmele irakului/pakistanului si sa fim condusi de un tatuc iubit (Patriarh)

    atata aroganta cat are patriarhul ortodox, la putini oameni am vazut! (il ia si pe nastase).

    parerea mea este ca faci propaganda ieftina pentru o tema rasuflata.

    RăspundețiȘtergere
  86. Am vrut sa iti laut piesa asta atunci cand o sa termin si eu ceva similar-- cel putin ca text-- si apoi sa va fac tie si trupei tale invitatie de prietenie pe myspace.
    Am vazut in poastul mai nou cu schizofrenia ca eziti un pic si vreau sa te incurajez sa nu o faci. Continua pe tema asta.

    Am auzit-o vara trecuta cred fara sa stiu ca e a voastra si mi-a ramas in minte. Am fost bucuros sa stiu ca undeva mai palpaie onoarea in spiritul romanesc intr-o societate care se prostitueaza cinic pentru un pumn de arginti.
    Sunt un vechi ascultator, mai fredonez inca pisesele tale mai vechi (uneori schimband ironic unele versuri); asta mi-a sunat in cap pana cand am aflat ca tu ai facut-o desi am auzit-o doar odata.

    Videoclipul e potrivit. Videoclip de gen Hollywood nu poti face la astfel de piesa. Pacat ca unii nu se prind...

    RăspundețiȘtergere
  87. piesa...super,videoclipul...super!Tudor felicitari pentru faptul k incerci sa ne deschizi ochii spunand "Dumnezeu ne-a lasat sa ne facem de cap".Faptul ca Dumnezeu si-a luat ochii de la noi ar trebui sa ne faca sa reaizam cat de rai putem fi si cu fiecare zi exceland in prostie lumea devine n loc mai sinistru!pup TUDOR

    RăspundețiȘtergere
  88. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere