[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

miercuri, 22 aprilie 2009

Biloxi Blues maine, ultimele bilete!!!

Aici pe blog lumea se plange ca niciodata nu sunt bilete la teatru. Iata ca, spre surprinderea noastra, puteti sa mai gasiti 40 de bilete pentru spectacolul de maine( 23 aprilie) seara de la ora 19 00 la Teatrul de Comedie. Este ultimul spectacol din luna aprilie.
Parerea mea e ca daca vreti sa vedeti Biloxi Blues cu Tudor Chirila et company sa va grabiti de azi. Sper ca anuntul sa va fie de folos. Noi suntem in forma:)

Numarul de telefon al casei de bilete este 021 315 91 37.

17 comentarii:

  1. ce n-as da sa te vad si eu macar o singura data jucand la teatru:)

    RăspundețiȘtergere
  2. serus tudore!...pe cand cu piesa la Cluj1...ardeleni mai vor sa te vada jucand teatru!...sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. pacat ca nu pot veni
    oricum mai mult decat teatru mi-ar face placere sa te vad sambata la mojoratul unui mare fan Vama
    eh..poate la anu'

    RăspundețiȘtergere
  4. pacat ca nu pot veni
    oricum mai mult decat teatru mi-ar face placere sa te vad sambata la mojoratul unui mare fan Vama
    eh..poate la anu'

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pare ca saptamana asta sunt bilete la orice. Urmaream niste bilete la TNB, Burghezul Gentilom, si ieri am gasit pentru maine....asa ceva nu exista in perioadele normale.
    Crede-ma ca e greu sa faci rost de bilete (in sensul de a le cumpara) cand vrei si la ce vrei. De multe ori ma duc la casa de bilete si ma decid acolo ce vreau sa vad. Pentru un om care munceste si pleaca la 18:00 sa zicem, e imposibil sa ajunga la casa de bilete. Si o sa zici ca poti face rezervari on-line sau la telefon. Eeee nu e chiar asa cu telefonul si iti dau un exemplu. La voi la Comedie, miercurea nu se fac rezervari la telefon pana in ora 12:00. Si tocmai miercurea se pun biletele in vanzare. Toata lumea stie ca la spectacolele bune, biletele se epuizeaza in prima zi pentru ca sala e mica. Ce sansa am avut eu sa vad Revizorul? Pai mi-am dat seama de capcana si am plecat de la servici sa iau bilete; am ajuns la 13:00 si casierita stii ce mi-a zis? Ce bine ca ati venit ca mai avem 4 locuri...nu stiti ce nebunie a fost aici pana acum!
    Deci poate ti se pare ironic dar lumea care nu se lupta nu gaseste bilete la teatru.
    Si mi se pare un pic nedrept faptul ca invitatiile voastre le dati oamenilor care au si bani sa cumpere bilete si picioare sa vina sa le ia si timp sa vina sa stea la coada. Dati-le unor oameni care nu au una din astea trei. Asa faci cu adevarat un fapt extraordinar care e chiar in puterea ta.
    Cat despre Biloxi, e misto!L-am vazut si am cumparat si programul ca era interesant.

    RăspundețiȘtergere
  6. Are dreptate Silvia...

    Acum ceva vreme, am juns la 12:05 la casa de bilete a Teatrului de Comedie, in conditiile in care ele se afisau la ora 12:00. Te surprinde sa-ti spun ca nu am mai gasit decat la un singur spectacol, din a doua saptamana, si acolo, am luat ultimele bilete (doar 4 bucati)?

    Am obsevat ca oricum, 3/4 din sala era rezervata pentru persoanele cu invitatii si numai restul se puteau cumpara de la casa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Va asteptam si la Cluj cu Biloxi Blues...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu as veni daca nu as sta in capatu' celalalt al tarii :(
    Chiar mi-ar place o piesa cu tineee :x

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe la Dramaticul din Brasov daca ati reveni.... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. SUPER!!!
    MERG.VIN.
    multumiri Tudor ca ai postat informatie!

    RăspundețiȘtergere
  11. L-am vazut.

    Asteptam altele. Din pacate, asa cum au spus si altii, e ceva ciudat cu modalitatea de vanzare a biletelor la Teatrul de Comedie. Nu se gasesc bilete la 5 minute dupa ce, teoretic, se pun in vanzare.
    Si, crede-ma, incerc miercuri de miercuri. Din pacate, nu am cum sa ajung la sala miercurea la 12, oricat mi-as dori. Si cred ca nici atunci nu ar fi bilete.
    Cea mai buna solutie mi se pare cea de la TNB: afisarea programului vinerea, dupa inchiderea casei, astfel incat eu sambata dimineata pot fi la coada, daca imi doresc. Si nu se mai dau chiar atatea invitatii....

    RăspundețiȘtergere
  12. in mures cand veniti cu o piesa?si mie mi`ar placea sa vin doar ca de aici pana in Bucuresti e vreme lunga:)chiar mi`ar placea sa vad piese de teatru cat mai multe,iar daca esti si tu in ea,ar fi si mai si!(as vrea sa merg la UNATC.daca ma pun pe carte asa cum trebuie,o sa si reusesc!:) ) chiar mult mi`ar placea sa te vad in ipostaza asta pentru ca nu te`am auzit decat poate cantand despre ea:) sau am vazut ce`ai mai scris aici pe blog...in orice caz,as fi foarte foarte fericita sa veniti si prin Ardeal cu o piesa! puuup cu drag:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Am vazut Biloxi Blues de doua ori. E minunat. Merita vazut.
    Este un teatru unde biletele se vand ca painea calda. Azi am facut rervari pe internet si de-abia am gasit un bilet la "Avarul indragostit" din data de 2 mai.
    Bun si ala. Iubesc teatrul! Imi place mirosul de pudra si caldura degajata in sala. Ma incarca pozitiv.
    Bafta Tudor! Fara emotii. O seara frumoasa si binecuvantata.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am citit, am sunat, am rezervat. Azi la 11 am luat biletele si in seara asta am fost la Teatru. De cand nu am mai fost la Teatrul de Comedie!?! Parca au trecut 100 de ani. Ati fost superbi! Atata energie si atata pasiune! Frumos! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  15. da la craiova nu mai joci o data piesa "biloxi blues" ca tare as vrea sa o mai vad si eu o data...

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari! Mi-am permis sa o recomand astazi pe cerecomand.ro.

    RăspundețiȘtergere
  17. Felicitari!!! Ati fost senzationali... ma bucur mult ca am reusit sa ajung.

    RăspundețiȘtergere