[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 6 aprilie 2009

In Romania suntem demiurgi

Romania ne obliga sa fim demiurgi. Multi dintre noi am ajuns la concluzia ca nu traim intr-o lume frumoasa. Frumosul, la nivel de acceptiune mediocra, a suferit atacuri si lovituri sub centura. El a fost redefinit, pur si simplu. Nu se regaseste acolo unde ar fi normal sa il cautam. Asa ca, fiecare dintre noi se vede pus in postura de a-si crea o lume paralela celei cotidiene. O lume in care sa se inconjoare de bine si frumos. Este o incercare de evadare, dar este mai cu seama o redefinire.

Te gandesti sa-ti alegi cu grija prietenii stabilind matrice care sa-i indeparteze de mitocanii din lumea reala. Cauti cu disperare locuri linistite, romantice sau pur si simplu decorate cu bun gust si populate de lume "normala". Incerci din rasputeri sa mentii un cod al unei minime moralitati, sa nu fii victima compromisurilor la tot pasul. Toate astea te transforma insa, intr-un soi de demiurg, creatorul propriei tale lumi, alternativa la cea de care fugi. Or, incercarea de a crea o lume in interiorul alteia doar pentru ca prima nu mai confirma considerentele noastre morale, este un gest de lasitate si in definitiv un pacat. Plus ca din coliziunea celor doua lumi vom avea de suferit tot noi, ambivalenti de serviciu, victime ale propriilor escapade.

In Romania sa-ti propui o viata frumoasa fara sa tii cont de realitatile celei urate este ca si cum ai incerca sa construiesti o statiune de lux in mijlocul unei puscarii. Mai devreme sau mai tarziu tot trebuie sa mergi la culcare...sau la toaleta..

28 de comentarii:

  1. Asa e. Dar contruirea unei lumi paralele e o forma de autoprotectie. Eu cred ca daca m-as expune tuturor mitocaniilor m-as schimba. M-as ofili, as trai din amintiri.
    Si e ca si atunci cand afli ca nu exista Mos Craciun. Da, traim intr-o lume amorala.
    Si solutia unde-ar fi?...

    RăspundețiȘtergere
  2. merge mail-ul:D?
    am ceva de trimis:">

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca traim intr-o lume in care trebuie sa fim cat mai bine ancorati in realitate.
    sa poti face difernte si sa poti spune lucrurilor pe nume.
    sa ai atitudine.sa ai personalitate. si sa te poti sustine in orice situatie.
    asta este solutie.
    cat despre lumi...esti dezamgit atunci cand te trezesti din visare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. da o lume paralela in care cultivam gustul nostru pentru estetic , desi suna limitat doar estetic , gustul nostru pentru o lume fantastica , unde ca si eroul lui Saramago , mai avem voie sa calaltorim 9 luni dupa moarte . Partea haioasa e ca imbatati de cotidianul asta , obosim si nu facem nimic mai mult decat sa dormim in lumea noastra paralela .
    Dimineata totusi iti doresti sa crezi ca vei gasi un sambure de realitate in lumea ta proiectata , propria ta victima , ei cel putin e o vindecare provizorie .

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. nici macar "lumea de dincolo" nu este paralela, d'apoi ce construim noi in imaginatie. Totul este in prezent;toti traim in realitatea care ne convine, fara a fi alte realitati mai putin reale.de unde stim care lume este reala si care iluzie? daca gandim invers ca ce vedem in jur e iluzie si ce traim e real? daca gandim ca , ziua e iluzia si in somnul de noapte suntem cei reali?
    ce inseamna normal? raportat la care stare de constiinta?

    RăspundețiȘtergere
  8. Suntem demiurgi si tot noi suntem proprii nostri distrugatori.

    RăspundețiȘtergere
  9. si cum as putea sa schimb lumea si sa nu ma mai joc de'a demiurgul?

    cum as putea eu sa schimb mitocania, sa readuc valori, sa ridic nivelul, sa definesc corect frumosul?

    prefer viata mea departe de cercul vicios.

    RăspundețiȘtergere
  10. credeti-ma ca nu are legatura cu Romania, e la fel peste tot...oamenii sunt aceiasi...

    RăspundețiȘtergere
  11. frumosul il putem gasi doar in noi, si ceea ce vedem va reflecta asta. nu putem schimba lumea, ci felul in care vedem lumea..

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. da,traind in Romania ne adaptam la situatii,invatam lucruri pe care nu avem cum sa le invatam nicaieri in alta parte.Avem si un avantaj, vezi?! Iar daca nu am sti sa ne protejam cumva...nu ne-ar fi deloc bine...:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Da,iti alegi cu grija prietenii si constati cu amaraciune ca te-ai inselat alegindu-i,alegi un colt de lume sa visezi si constati ca e plin de gunoaie,treci pe linga oameni si le zimbesti ,iar ei te privesc ciudat ca si cum ai fi nebun.Asa ca,degeaba incerci sa-ti creezi propria lume,caci mai devreme sau mai tirziu te trezesti cu gustul amar al lumii reale.

    RăspundețiȘtergere
  15. daaa, exact asta am realizat si eu in ultimele 2-3 zile...dar nu am pus in cuvinte...
    Iti multumesc pentru conceptul de ''demiurg'' aplicat la viata noastra in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  16. asa e, si cu cat te retragi mai mult in lumea ta cu atat caderea in realitate e mai dureroasa, mai ales ca e inevitabila. si cu toate astea, e aproape imposibil sa traiesti 100% in lumea reala.

    RăspundețiȘtergere
  17. Numele meu este Karo am fost căsătorit cu soțul meu de 5 ani am fost trăiesc fericiți împreună pentru acest an și nu până când a călătorit în Italia pentru o călătorie de afaceri, unde sa întâlnit această fată și de atunci mi-a și copiii urăsc și dragoste numai ei . asa ca atunci cand sotul meu s-au întors din excursie el a spus că nu vrea să mă și copiii mei văd din nou așa că ne-a condus afară din casă și a fost acum de gând să Italia poate vedea că altă femeie. Deci, eu și copiii mei au fost acum atât de frustrat și am fost doar stau cu mama mea și nu am fost să fie trata bine pentru că mama mea sa căsătorit cu un alt bărbat după moartea tatălui meu, așa bărbatul sa căsătorit la nu a fost tratarea ei bine, i și copiii mei au fost atât de deruta și am fost în căutarea unui mod de a obține soțul meu înapoi acasă pentru că-mi place și prețuiesc atât de mult să-l într-o zi ca am fost navigarea pe calculatorul meu am vazut o mărturie despre aceasta vraja rolă DRokowaspelltemple, mărturii comun pe Internetul printr-o doamnă și mi-a impresionat atât de mult am, de asemenea, cred că de a da o încercare. La început am fost speriat, dar când mă gândesc de ce eu și copiii mei trec prin așa că am să-l contacteze și el mi-a spus să rămână calm pentru doar 24 de ore ca sotul meu va veni înapoi la mine și la cel mai bun surprinderea mea am primit un apel de la sotul meu a doua zi după ce cere de copii și am sunat drokowaspelltemple și a zis problemele tale sunt rezolvate copilul meu. deci acest lucru a fost cum am lua familia mea înapoi după o lungă stres de frână de către o doamnă rău lucru cu toată acest ajutor de la DR OKOWA, te dorim cu toții pe acest forum să mi se alăture să spun un imens datorită DR OKOWA, și eu va, de asemenea, sfaturi pentru orice în astfel de probleme sau similare sau orice fel de probleme ar trebui să-l contactati pe email lui este (drokowaspelltemple@GMAIL.COM sau 2348068048519), el este soluția la toate problemele tale si predictii in viata. încă o dată adresa de email este (drokowaspelltemple@gmail.com) este specializat în vraja următoarele. (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi. (2), dacă aveți mereu vise rele. (3) În cazul în care doriți să fie promovat în biroul dumneavoastră. (4) În cazul în care doriți femei / bărbați pentru a rula după tine. (5) Dacă doriți un copil. (6) Daca vrei sa fii bogat. (7) Dacă doriți să lega soțul / soția să fie a ta pentru totdeauna. (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară. (9) Ați fost scammed și doriți să recuperați ai pierdut bani. (10), în cazul în care doriți să opriți divorț dumneavoastră. (11) în cazul în care doriți să divorțeze de soțul tău. (12) dacă doriți dorințele să fie acordată. (13) vraja Sarcina de a concepe copii (14) Garantarea veți câștiga cazurile judiciare tulburătoare și divorț, indiferent de cât de ceea ce stadiu (15) Opriți căsătorie sau relație de rupere afară. (16), dacă aveți vreun boală ca (HIV), (cancer) sau orice boală. ( 17), dacă aveți nevoie de rugăciunile pentru izbăvirea pentru copilul tau sau pe tine. Încă o dată asigurați-vă că-l contacteze dacă aveți orice problemă el te va ajuta. Adresa de email este (drokowaspelltemple) de contact-l imediat ...

    RăspundețiȘtergere
  18. pace !!!

    Sunt DOCTOR AROLE Oshodi un puternic vraja cster, am aruncat vraja pentru a salva pe cei care sunt în diferite forme de sclavie:? Vrei sa fi bogat, ai nevoie de un copil? un partener de via?a? vrei sa fi vindecat de boli mortale, cum ar fi cancerul, diabetul, HIV / SIDA, ETC, Cautati un copil ?, vrei sa fi puternic ?i sa fie suficient de puternic pentru a face fa?a provocarilor vie?ii ?, ?i cel mai important este ajutându-va sa ob?ine?i ex-va înapoi ?i sa-l faca / te iubesc ei mai mult decât va pute?i imagina vreodata. mail-ma înapoi pe e-mail meu de lucru ?i sa se alature liga a testifiers de pe tot globul. (aroleoshodispelltemple@yahoo.com) www.spellcaster.us

    RăspundețiȘtergere
  19. pace !!!

    Sunt DOCTOR AROLE Oshodi un puternic vraja cster, am aruncat vraja pentru a salva pe cei care sunt în diferite forme de sclavie:? Vrei sa fi bogat, ai nevoie de un copil? un partener de via?a? vrei sa fi vindecat de boli mortale, cum ar fi cancerul, diabetul, HIV / SIDA, ETC, Cautati un copil ?, vrei sa fi puternic ?i sa fie suficient de puternic pentru a face fa?a provocarilor vie?ii ?, ?i cel mai important este ajutându-va sa ob?ine?i ex-va înapoi ?i sa-l faca / te iubesc ei mai mult decât va pute?i imagina vreodata. mail-ma înapoi pe e-mail meu de lucru ?i sa se alature liga a testifiers de pe tot globul. (aroleoshodispelltemple@yahoo.com) www.spellcaster.us

    RăspundețiȘtergere
  20. Este Dr.EBHOSE poți să-l e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația voastră ebhodaghespell@gmail.com
    Îți promit că problemele sunt rezolvate imediat. După ce a fost în
    relație cu el timp de șapte ani, mi-a lăsat, am făcut tot
    să-l aduc înapoi în urmă, dar în zadar. El a vrut să
    pentru dragostea simt pentru el, rugat, dar el a refuzat până în
    a explicat problema mea cu cineva online și ea a sugerat că ar trebui
    mai degrabă ne un magician care m-ar putea ajuta o vraja să-l aducă
    înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea în vrăji, am avut nici o alegere, ci pentru a
    Încercați să-l, a trimis rolă, i-am spus nici o problema
    totul va fi bine în termen de trei zile, ex-mi întoarce la mine
    în termen de trei zile, vraja a fost aruncat și, surprinzător, a doua zi,
    a fost în jurul valorii de 04:00. Ex meu ma sunat, am fost atât de surprins, el a răspuns
    apela și tot ce a spus a fost că el a fost așa de rău pentru tot ce sa întâmplat,
    el a vrut să se întoarcă la mine, care iubesc atât de mult. Am fost atât de fericit și
    surprins. De atunci, am făcut o promisiune pe care toată lumea știu voi
    nu au o problemă relație, pe care mă voi referi la vraja
    lansator pentru a ajuta. Oricine ar putea avea nevoie de ajutor de turnare, sa
    email ebhodaghespell@gmail.com
    El a făcut, de asemenea, mai multe vraja-cum ar fi,

    (1) vreau ex-vă înapoi.
    (2) Trebuie întotdeauna coșmaruri.
    (3) Pentru a fi promovat în biroul său
    (4) Vreti un copil.
    (5) Vrei sa fii bogat.
    (6) doriți să păstrați soțul / soția să fie doar a ta pentru totdeauna.
    (7) necesitatea de asistență financiară.
    8) Nu vrei să fie în control de căsătoria
    9) Vrei să fie atras de oameni
    10) childlessness
    11) Ai nevoie de un soț / soție
    13) Cum să câștige LOTERIA dvs.
    14) vraja PROMOVARE
    15) vrajă de protecție
    16) vraja AFACERI
    17) WELL SPELL MUNCA
    18) leac pentru orice boala / H.I.V.
    Contactați-l astăzi, la: ebhodaghespell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Salut prieteni vreau să împărtășesc mărturia mea și cum recunoscător eu sunt de la iubitul meu a venit înapoi la mine din cauza grătarului ajutorul Dr. ogodo a cărui adresă de e-mail este ogodomikespells@gmail.com face pentru mine. prietenul meu sa despartit de mine prima săptămână din luna iulie a acestui an, pentru că el a crezut că inseala pe el, mi-a spus că prietenii lui a fost spunându-i că am fost văzut altcineva atunci când el nu este în jur am încercat să-l facă să înțeleagă că prietenii lui sunt lieing la el, dar el nu mi-a dat șansa de a explica-i acest lucru a fost modul în care mi-a lăsat. după o lună de despartire noastre am încercat să ducă o viață normală, fără el, dar a fost foarte greu pentru mine pentru a face față, apoi am decis să contacteze dr Malawi racum prin numărul său de mobil +447045747707 și adresa sa de e-mail ogodomikespells@gmail.com care am venit disponibile pe mai acest luni cincilea în timpul căutării mele în căutarea pentru ajutor cum să obțineți iubitul meu înapoi a aruncat o dragoste Pell pentru mine și de a face iubitul meu să vină înapoi la mine în perioada de 48 oră. cu această bucurie grătar în inima mea vreau să spun un mare datorită Dr ogodo el este cel mai bun rolă vraja și el este cea mai bună soluție.

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna ziua numele meu este Kelly nakisha de la stat unit vreau ca toți să se alăture-mi să-i mulțumesc pe acest om pentru restabilirea casa mea cu fostul meu sot care ma benă de o altă femeie timp de 5 ani,. La început nu am crezut DR saguru Udo va fi capabil să mă ajute să câștige înapoi soțul meu EX din această altă femeie, ci pentru că eu încă îl iubesc și nevoie de el în viața mea .. am de lucru și urmați DR saguru Udo instruire și mă surprinde că după 3 zile de turnare vraja si de lucru cu DR saguru Udo, soțul meu ma sunat EX-mi ceri să ierte și să uite totul a făcut să-mi că încă mă mai iubești ... acum eu si sotul meu sunt din nou impreuna si smectica suntem foarte multumiti de noul nostru de viață ... toate mulțumită DR saduru Udo pentru marea lucrare care le-a făcut pentru mine .. i promit să împărtășească întotdeauna munca bine pentru toată lumea largă și dacă orice organism este acolo trece prin orice dificultăți de relație ar trebui să-l contacteze prin e-mail cu amabilitate: drsagurusolutions@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  23. BABA Kakuta vă urează bun venit
    Numele meu este BABA Kakuta si eu sunt un aruncător profesionist vrăji tradiționale, specializat în toate domeniile de dragoste, bani, putere, succes, boala, noroc și vrăjitoare ambarcațiuni. eu

    Vă poate ajuta cu orice probleme sau
    doriți să aveți. Am peste 20 de ani de experiență în domeniul spellcasting / vindecare spirituală. De-a lungul anilor, am lucrat pentru mii de clienți

    în mai mult de 22 de țări din întreaga lume. Serviciile mele sunt foarte mult în cerere, ceea ce este o dovadă a succesului am în fiecare zi atinge basis.Do au dragoste

    Probleme / aspecte care trebuie sortate? Avem o varietate de vrăji de dragoste, care va schimba viața pentru totdeauna. V-ați pierdut pe cineva drag? Esti indragostit de cineva

    care nu pare să aibă grijă de tine? Este iubirea împlinită în dragoste cu altcineva? Sună-mă acum și voi chema toate puterile mele pentru a face visele tale sa devina realitate. Esti tu

    se luptă pentru a face capete întâlni? Vă confruntați cu o criză financiară și nu poate plăti toate facturile? Știu cum se simte. Lasă-mă să ajute turnarea unul dintre meu

    mult mai căutat vrăji bani. Te pot ajuta să vă mări veniturile, terenurile pe care slujba si tu, va ajuta sa atinge succesul în multe domenii, pentru a îmbunătăți mulțime lor, și mult

    mai mult ... trăiești cu teama constantă? Aveți nevoie de vrajă de protecție? Sună-mă acum și voi lua o
    vraja foarte puternic de protecție pe care voi si pe cei dragi de rău va proteja. Nu așteptați până când e prea târziu. Contactati-ne now.I specializati in diverse domenii de

    Vraja turnare. Te pot ajuta cu orice probleme ar putea fi confruntă. Sună-mă acum pentru rezultate imediate.

    1: vraja de dragoste
    2: Banii magice
    3: noroc pentru a câștiga la loterie
    4: vraja pentru a obține un loc de muncă
    5: vraja pentru a vindeca sterilitate
    6: vraja pentru a obține un loc de muncă
    7: Comunicarea cu cei dragi sfârșitul dvs.
    8: obține o promovare la locul de muncă.
    9: Spell pentru a opri un divorț

    Și mai mult: contactați-mă prin adresa mea de e-mail: kakutaspellz@gmail.com
    Număr de telefon mobil: +2348168199202

    http://drkakutaspellzandsolution.webs.com/

    RăspundețiȘtergere
  24. Bună ziua, numele meu este Laura Woods, am fost trece printr-un articol si am aflat despre un om numit Doctor Akpabio. am au fost suferă de probleme de despartire cu diferite baieti. am avut de a contacta rolă vraja. Steve a fost pe punctul de a lăsa-mă pentru o altă femeie. dar am rămas pozitive şi crede că am putea avea-l înapoi şi să-l staţi. Lo şi Iată că medicul Akpabio m-au ajutat. Steve şi cu mine suntem înapoi împreună. Dr Akpabio este un astfel de om frumos, el, de asemenea, ma ajutat cu problemele mele de sanatate. Multumesc pentru el şi mulţumiri lui Dumnezeu pentru darul dăruit. Dacă aveţi orice fel de problemă, contactaţi-l pe acest e-mail: drakpabioosulalaspells@gmail.com
    Puteţi contacta medicul. Akpabio pentru următoarele:
    (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi.
    (2) Dacă sunteţi în căutarea pentru un loc de muncă
    (3) Vrei să fi promovat în biroul dumneavoastră.
    (4) Vrei femei/bărbați pentru a rula după tine.
    (5) În cazul în care doriți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) vrei pentru a obţine căsătorie vrăji
    (8) Elimina boală din corpul vrăji
    (9) Vraja de afaceri
    (10) Numerele câştigătoare de loterie.
    (11) Aduce înapoi pierdut dragostea
    si multe altele.
    puteti contacta-l prin e-mail lui: drakpabioosulalaspells@gmail.com sau whatsapp-l: +234 906 167 0869

    RăspundețiȘtergere