[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 3 aprilie 2009

Cainele 2665

Tocmai am mangaiat cainile strazii 2665. Mi-am bagat mana in gura lui si m-a muscat usor cu dintii. Este incredibil cum simt cainii (sper aproape toti) ca te joci cu ei si cum te menajeaza cand stim ca un simplu cuplu de forta ar putea sa-ti injumatateasca oasele sau falangele. Cainele 2665 s-a jucat cu mine, m-a privit in ochi si a plecat.

Eu ma indrept spre teatru. Astazi voi fi nebunul lui Gogol si Regele Spaniei. Pentru o ora lumea prezenta nu va mai insemna nimic. It is my full escape.

12 comentarii:

  1. cateodata cainii inteleg mai bine ca oamenii ce simte fiecare.Poate ca acel catel, cainele 2665, a vrut sa iti ofere afectiunea pe care multi trecatori i-o refuza.Probabil ca acum iti multumeste si te mai asteapta sa treci pe acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gogol interesant, recent s-au sărbătorit 200 de ani de la naşterea scriitorului!

    RăspundețiȘtergere
  3. tudoooooreeee !!!
    de ce n-ai zis ca joci?? ai zis ca ne anunti. am secat de informatii site urile teatrelor.

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce 2665? Daca avea un 6 in loc de 5,precis era Anticristul!Apropo,ce parere ai de pasapoartele biometrice?
    Te intreb degeaba,stiu ca nu ai sa-mi raspunzi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos. Si eu cand ma joc cu cainele meu si ii bag mana in gura ma musca usor.. sa nu ma doara.
    Cainii sunt incredibili.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fara rautate... dar de ce trebuie sa stim noi ca ai mangaiat acel caine? A devenit cumva vedeta in urma atingerii tale? Nu inteleg de ce e necesar ca noi sa citim despre acest lucru... esti in pana de idei?

    RăspundețiȘtergere
  7. mesaj pt cel ce nu intelege...stii de ce trebuia sa stim cu totii ca a mangaiat un caine?...pt ca el, spre deosebire de tine, o face, pt ca e a 2665-a mangaiere pe care o ofera gratuit si pt ca un caine, oricat de mic sau de mare, vagabond sau nu, infometat sau satul, e un suflet care nu trebuie ignorat....si-apoi, daca omul are chef, poate sa ne povesteasca si despre cum si-a mangaiat fruntea...

    RăspundețiȘtergere
  8. 2665? probabil vrei sa spui catelusa 2665. catelelor li se aplica numar in ureche dupa ce sunt castrate

    vezi, era o catelusa. cum sa te muste? :)

    RăspundețiȘtergere