[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 10 iunie 2008

Europrostii

Aseara am vazut Olanda jucand si am inteles ca singura noastra sansa ar fi sa batem Italia a carei unica sansa este sa ne bata pe noi. Victoria de calau a olandezilor transeaza grupa noastra mai repede decat credeam.

Am vazut aseara forta fizica, tehnica, inventivitate si tactica, spirit de echipa si usurinta in joc. Inspaimatator de multa usurinta in joc. Delimitarea pare clara: Olanda si restul grupei.

Am mai vazut aseara si trei comentatori care se extaziau in fata unei stari de normalitate: fotbalistii romani cantand imnul tarii din toata inima. Va dati seama cat ne-a afectat mutenia sau inganarea generatiilor anterioare daca acest fapt este privit ca datator de fiori, acum?

Din perspectiva romanului in al carui cod genetic este imprimata priceperea la fotbal;) vin si eu si zic ; as fi inceput cu Marica si Dica titulari.

11 comentarii:

  1. si eu ma gandeam la titularizarea lui Marica, dar Piturca e antrenor;)

    RăspundețiȘtergere
  2. "as fii inceput cu Marica si Dica ca titulari" .. he he aceiasi chiestie comenta si un coleg de serviciu.. oricum super joc pt olandezi ...da eu sunt de parere ca si italieni au jucat ceva si ca singur punct luat la Euro ne-a fost "dat" de francezi care au facut cam aceiashi chiestie ca si noi au alerga de bezmetici si au uitat de poarta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand ma intorceam duminica de la Otopeni m-a intrebat partenerul meu:" ce pronostic dai pt Romania in acest campionat?"
    Am zambit ironic, fotbalul nu m-a interesat niciodata, dar am zis: "Romania nu va nici macar un gol"....inca mai cred asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. jos palaria pentru olandezi . cat despre meciul nostru , nu stiu cum de au masurat astia ca a alergat banel 12 km ... iar dica nici macar nu a atins mingea . vineri se decide in mare masrua soarta noastra la euro . hai romania !

    RăspundețiȘtergere
  5. da mai bun cred ca e marius niculae decat marica. cred :) are experienta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am pus pariu cu iubitul meu aseara ca Romania si-o fura (femeile sunt mai pesimisto-realiste de fel), nu a fost asa si nici nu am fost inspirata sa spun ceva de un egal, altfel beam si eu un Reeds...

    RăspundețiȘtergere
  7. super fotografii...
    veti canta si in vama la mare?
    astept si video

    RăspundețiȘtergere
  8. nu stiu daca mai tii minte meciul olandei cu iugoslavia, la un campionat european. a batut atunci cu 6-1, in sferturi. la meciul din semifinale, cu italia, am pariat pe olanda, contra unui prieten care a incercat in fel si chip sa-mi explice ca, tocmai pentru ca au jucat atat de bine, batavii vor pierde meciul ala. olanda a pierdut, eu am pierdut o naveta de bere.

    se poate intampla la fel si acum. cred ca olanda - franta se va termina egal, sau va bate franta. la fel cum cred ca ar fi fost exceptional daca am fi jucat urmatorul meci cu olandezii, nu cu italienii.

    we shall see :)

    RăspundețiȘtergere
  9. De acord, si eu ma intrebam unde e Marica. Dar Dica nu, nu cred sa faca ceva... .

    RăspundețiȘtergere
  10. singura sansa sa iesim din grupe ... sa transferam repede rezervele de pe posturile de atacanti a olandei. cine stie??? poate vor sa demonstreze si tinerii aia ca sunt demni de nationala si vor juca cu patima

    RăspundețiȘtergere