[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 12 iunie 2008

vama a lansat vama (2)













20 de comentarii:

  1. imi place poza cu publicu`...pacat ca nu ma vad si yo pe acolo:|...frumoasa atmosfera a fst in seara aia:X:x

    RăspundețiȘtergere
  2. super poze ...
    imi recunosc si eu mainile pe acolo , ma chinuiam sa fac niste poze ...
    nu stiu ce mi s-a intamplat dar de vineri ascult VAMA nonstop...pur si simplu nu ma pot opri ... eu am ramas asa cu starea aceea euforica de la concert ...
    cand o sa fie urmatorul concert si unde ?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)you are very special people...we love you!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu tine Tudor ma vad duminica....la teatru...sper ca si cu restul baietilor cat mai curand...fug de acasa si vin..:P

    RăspundețiȘtergere
  5. in poza cu publicul ma vad si eu pe undeva :))

    RăspundețiȘtergere
  6. alte poze frumoase!
    ar trebui sa spui si de unde le-ai luat :P

    daca vrei si part 3, ti-le dau si pe ale mele ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. intr-adevar,super tari pozele:)...Am si eu o rugaminte la tine..dk poti sa ma ajuti cu ceva:)..mi-am luat o catzelusha..un cocker alb imaculat,are o luna si nu ma pot hotari in privnta numelui..any ideas?ce-ti trece prin minte:)!merci....anticipat;)...si ne vedem duminik la biloxi:),din nou..nu as putea sa ratez;))..te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Partea a n-a o gasiti aici: http://www.killme.info/2008/06/07/vama-a-lansat-vama-06062008/

    Mail me pt rezolutii mai mari ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Păi şi filmuleţul? Filmuleţul? Unde e filmuleţul? Unde e filmuleţul, doamnă? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am vazut si eu Biloxi Blues, insa nimic special... S-a vazut "jocul"; poate era o zi mai proasta. "Creionul" il manui mult mai bine. Felicitari pentru noul album! Ad Astra!

    RăspundețiȘtergere
  11. Undeva in Vama este piesa de pe acest album. una dintre cele mai bune piese facute de`a`lungul anilor de voi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Concertul a fost misto, da. by the way, am pus cateva poze de la concert si pe blogul meu (click on my name, or http://agalani.blogspot.com )
    Si o scurta parere despre album. Enjoy!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. numa' domnisoare lesinate. si in poze si la comentarii. good job. ar trebui sa te apuci de scris manuale cu reguli. largesti targetul ;) [fara nici o urma de rautate, eu insami ingros randurile domnisoarelor]

    RăspundețiȘtergere
  14. in poza cu publicu sunt tipa aia cu vama pe ea\m/:))...ne vedem duminica(maine) la teatru:x...i can't wait...

    RăspundețiȘtergere
  15. super pozele!
    am fost la toate concertele vamei, vechi si noi, si nu pot spune ca m-am plictisit de voi.
    mereu surprindeti publicul cu ceva, dar acum la "vama lanseaza vama" a fost showwwww...
    multumim...
    mi-au dat lacrimile la "scrisoare catre fat-frumos"....
    la fel si cu cativa ani in urma, cand am ascultat prima oara piesa "armata" (atunci am plans de-a binelea)
    mai vrem concerte

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumim pentru concert...aveam nevoie de asa ceva...pe bune! Multe momente frumoase...multe pe care l-am asteptat, multe care m-au surprins.. Duetul cu Alexandra (sper sa nu gresesc) a fost genial...m-au trecut fiorii... poate cine stie..o inregistrare a melodiei in duet? mi-ar placea cu adevarat...daca nu..macar pe dvd-ul de la toamna..sper ca pe asta sa nu ne lasati sa il asteptam asa cum obisnuiti sa "intarziati" :))

    RăspundețiȘtergere