[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 9 iunie 2008

Vama Update. Hai Romania.

Primele cinci mii de cd-uri vor pleca maine si miercuri catre magazinele de specialitate. Vom comunica maine lista magazinelor si retelele de distributie de unde va putea fi cumparat. Speram sa ajunga si in tara pana la sfarsitul saptamanii.

Se lucreaza la un montaj video de sapte minute care va fi postat aici zilele astea.mai ales pntru cei care au ratat:)

Hai Romania!!!

21 de comentarii:

  1. asteptam cu nerabdare cd-ul si..filmuletul!
    marea va asteapta sa-i cantati live!!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. desi au trecut 3 zile inca resimt senzatiile si valurile de adrenalina gandindu-ma la album si la concertul de lansare...deja cred ca vecinii mei ma urasc din cauza ca le vibrez podelele in fiecare seara...norocul meu ca nu am multi:D...oricum sper ca "ne vedem curand" va insemna mai repede decat pot eu sa zic curand:D...ar fi frumos nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca pierde echipa in seara asta arunc porcaria de tv pe geam ca si asa decat la meciuri ma uit la tv !
    Hai baietii !!

    RăspundețiȘtergere
  4. pe acordurile la tata taie porcu` , hai romania ! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Un comentariu venit putin cam tarziu...dar din inima :D
    Lansarea a fost superba,m-am simtit excelent,atmosfera a fost magnifica,mirobolanta,feerica si nu mai am cuvinte de lauda...nu cred sa imi fi transmis vreodata vreo trupa ceea ce transmite Vama de cate ori ascult o melodie...tot asa si sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. desi au trecut cateva zile nici eu nu mi-am "revenit" inca!!!atmosfera a fost incendiara si concertul de nedescris!!!cred ca imi va lua cateva zile pana sa-mi "revin" :)) tineti-o tot asa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. concertul a fost..imi permit sa spun perfect

    pur si simplu nu am cuvinte sa descriu ce am simtit in timpul concertului..

    dupa ce am vazut ca nu mai cantati..am inceput sa simt ca o dependenta..mai voiam..as mai fi stat cateva ore si tot nu m-as fi saturat..

    va multumim pentru ce ne-ati oferit si pentru fiecare stare pe care o creati cu fiecare melodie.

    astept cu nerabdare aparitia cd-ului.

    si sper ca nu va mai dura f mult pana sa ne incantati din nou.:x

    faceti o treaba extraordinara.

    va felicit pentru tot si va multumesc pentru ca existati.:x

    aa..si sa nu uit..si noi regretam cu nu ai fost in public.;))


    sa inchei si eu ca toata lumea..

    Hai Romania! ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. dependenta de VAMA ...asta am ajuns de cand am fost la minunea de pe 6.06 ...si pt ca am primit cd-ul cadou de la o prietena chiar in seara concertului la mine in casa nu se mai asculta alta muzica ...
    si pe deasupra mi-am innebunit toti prietenii si toti colegii de servici cu VAMA ...iar unii regreta ca nu au fost la concert ...
    '' ne vedem curand'' sper ...

    RăspundețiȘtergere
  9. dependenta de VAMA ...asta am ajuns de cand am fost la minunea de pe 6.06 ...si pt ca am primit cd-ul cadou de la o prietena chiar in seara concertului la mine in casa nu se mai asculta alta muzica ...
    si pe deasupra mi-am innebunit toti prietenii si toti colegii de servici cu VAMA ...iar unii regreta ca nu au fost la concert ...
    '' ne vedem curand'' sper ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ascult albumul!Multumesc, multumesc,....pentru tot! Vocea ta...muzica...e ca un balsam peste ranile mele...'lacrimile au inundat' fata mea! Off!

    RăspundețiȘtergere
  11. RO s-a tinut tare :) 0 - 0 e un fel de win-win situation, nu? :)) momentan... Ma gandeam acum, trecand prin blog, ce simte sinucigasul acum.. dupa aproape 4 luni, dupa un concert vama. Mai urca scarile doua cate doua sau a incetinit urcusul aruncand o privire inapoi :)

    RăspundețiȘtergere
  12. abia astept albumul (in varianta palpabila)
    abia astept dvd-ul
    abia astept urmatorul concert
    abia astept marea

    DAR INTAI SA TREACA SESIUNEA :d

    RăspundețiȘtergere
  13. Tudor,mai scrie poezii!!! ca scrii asa frumos:)!!:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. frumos :) frumos ca te gandesti si la restu care nau fost la lansare...

    RăspundețiȘtergere
  15. Inca imi vibreaza sufletul cand ma gandesc la concert, de fiecare data cand va reascult melodiile. Abia astept sa apara dvd-ul! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. vara asta va ashtept la mare si nu numai eu...tozti constanteni:X:x....super concert frate chiar daca am fct 7 ore cu trenu` pan la buc. nu am regretat ptr ca am vzt cel mai frumos si bestial concert VAMA:X:x...

    RăspundețiȘtergere
  17. tudor.imi place ca schimbi lumea..eu fiind copil am invatat ce inseamna iubirea pe melodiile scrise de tine.
    ar fi misto sa fim prieteni,sa discutam chestii ntr-o seara.
    deosebit albumul asta,felicitari!
    munca ta e rasplatita prin iubirea noastra .a fanilor tai:)
    acum ma duc sa ascult Scrisoare catre Fat-Frumos...paa

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere