[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 8 iunie 2008

Un singur regret

Cred ca am un singur regret legat de lansarea Vama: ca nu am fost in Public!

46 de comentarii:

  1. Chiar ca ai de ce sa regreti :P
    Good job Guys !
    p.s.: avem niste poze... need them?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare buna treaba, Tudor! Asa cum ti-am scris in mail - ati fost desavarsiti. Sa tot cante VAMA, sa treziti constiinta copiilor care maine-poimaine, cu drept de vot sau fara, vor schimba Romania. (Diana)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta da regret:)!..adv e ca eram toti in extaz:))..ti-am facut pofta cu atmosfera aia incinsa:)?te-am fi primit cu drag printre noi,iti dai seama..trebuia sa te lasi purtat pe brate,de multime,ar fi fost tare:)))..din nou niste piese care o sa ramana...abia astept urmatorul concert,nu mai am rabdare..dar pana una alta,te mai vad o data la biloxi;))..ca sa am sufletul impacat;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tudooooor ! :):) Imi pare ca ai auzit cand strigam :) Am avut 18 ani vineri seara...multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. neah, eu zic sa nu regreti. daca erai tu in multime am fi urlat mai putin, ca nu mai avea cine sa ne incante ;)) sau ai putea la urmatorul concert sa incerci sa canti din public....:-?

    RăspundețiȘtergere
  7. te-ai gandit tu asa, pac pac ca voiai tu sa vezi asa ce spectacol frumos ai facut..tzzzz:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. chiar zicea prietena mea (as in best friend) ca asta ar mai lipsi, sa vii in public :))

    RăspundețiȘtergere
  10. deci... stateam si ma uitam... cred k lumea prezenta a uitat de problemele cotidiene, sentimentale, fizice... in spatele meu era o fata cu handicap... cu cata dragoste incerca sa va aplaude... am luat-o in primu` rand cu mine... era f fericita!! ce sa mai... ai ce sa regreti!!

    RăspundețiȘtergere
  11. http://www.flickr.com/photos/alexacatana/2560823624/

    poza de la concert. foarte tare, by the way, si foarte bine inchegata trupa. ati sunat extraordinar! si ca vorbim de public, mi s-a parut foarte civilizat. si chiar erau oameni care aveau ce cauta acolo...

    RăspundețiȘtergere
  12. mai Tudor.. daca te duci la un concert coldplay in toamna poate o sa simti un sfert din ce am simtit noi vineri seara :)) ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Pe data de 6 iunie am implinit 1 an si jumatate de cand ne iubim(eu cu prietenul meu)Am ales sa petrecem aceasta zi impreuna la concertul Vama. Nu regret nici o clipa!A fost un cadou minunat:)Nu multi reusesc sa faca ce faceti voi si anume sa nu fie nevoie sa canti in concert ca oricum canta publicul! Cred ca asta e pana la urma cea mai mare implinire...sa vezi ca sute de oameni iti canta cantecele. Si asta se intampla la toate concertele Vama!

    RăspundețiȘtergere
  14. Despre concert numai de bine! Atmosfera extraordinara totul la superlativ.
    Ce mi-a lasat un gust amar a fost modalitatea aleasa de organizatori de a permite accesul, pe o singura poarta si aceea ingusta.
    Pacat!

    RăspundețiȘtergere
  15. as vrea sa vad si eu fotografii. N-am reusit sa ajung la marea lansare.....Mi-a parut rau. V-am sustinut si eu online

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. tudore, daca stateai in public, asa intr-o dedublare a personalitatii, ti-ar fi placut la nebunie vama, ai fi fost uimit de placerea cu care cantau si la final ti-ai fi spus: "cata arta" :)

    RăspundețiȘtergere
  18. multumim VAMA!!! ati reusit , a fost foarte tareee concertul...
    ne-ati umplut inima si sufletul cu cantecele voastre si ne-ati deschis drumul catre OM..:)
    tudor ai fost extraordinar,s-a vazut cat suflet ai pus pt albumul asta si pt concert, felicitari!..:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce poate fi mai bun decat un concert cu VAMA ? Urmatorul concert cu VAMA !!! :D

    RăspundețiȘtergere
  20. eu regret ca n-a fost si iubita mea cu mine la concert.. si ca "ne-am despartit" pe 6 :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Iata cum a fost in public, o parere aici, cu poze: www.radiolynx.ro/blogs/dimineata-traznetilor/?p=486

    RăspundețiȘtergere
  23. eu regret ca nu am fost pe scena sa vad ce ai vazut tu...sau cel putin k nu ai filmat si tu putin..sa pui pe ecran exact ce vedeai tu!

    RăspundețiȘtergere
  24. noi regretam ca nu ai facut poze si nu ai stat de vorba cu fiecare dintre noi macar un sfert de ora la o bere :)

    nu suntem pretentiosi , altfel ai fi dat mii de autografe :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Felicitari pt concert!a fost intradevar reusit.....nu stim ce s-a intamplat in spatele scenei...si poate nici nu trebuie ...asa cum ai zis.....dar ce am vazut noi a fost profesionist....nu k as fi vreo experta....dar asa mi s-a parut....si mi-a placut si Alexandra (sper k am retinut numele)...si o intrebare...porti skinny jeans in viata de zi cu zi sau a fost o 'aroganta' pt concert?:))

    RăspundețiȘtergere
  26. Intr`adevar, in public a fost .. super tare! si era interesant si frumos cum se ridicau toti la o piesa Vama Veche.. :) Felicitari! Toti care am fost acolo cred ca am inceput vara cu dreptul :)

    RăspundețiȘtergere
  27. ahhh...nu am cuvinte...

    iubire... sperante... fericire... profesionisti... exigenta... frumusete... liniste... zgomot... muzica buna... mare... public... dragoste... redd's... tudor... copilarie ...lacrimi ... ... ... ...

    totusi am gasit cateva cuvinte care ma fac sa gandesc la concertul vostru....minunat...asteptam urmatorul show-mai mult decat un show...o adevarata stare sufleteasca...

    p.s.: data viitoare te asteptam si in public...

    RăspundețiȘtergere
  28. http://marizza-mylife.blogspot.com/

    te rog intra aici si citeste postul cu "vama-lansare ratata"
    eu nu am fost la concert si imi scot ochii...
    ar trebuii sa veniti si prin targoviste...eu una stiu tte piesele pt ca ascult muzica voastra de la 5 ani.

    RăspundețiȘtergere
  29. Cred ca daca tu ai fi fost in public acel concert nu ar fi avut atat de mult farmec :)..a fost un concert extraordinar..multumim inca o data..iar eu in special pentru ca in doua saptamani am bacul, iar acum am mult mai multa energie si o stare de bine asa cum nu am mai avut de mult :)...multumesc VAMA..un lucru placut a fost sa-mi intalnesc profesorul de mate in public bucurandu-se de concert ca noi toti :D..
    p.s.:un singur lucru m-a deranjat la concert si acela a fost fapul ca au existat si persoane care nu au schitat nici cel mai mic gest la nicio piesa..nu conta daca era noua sau veche..nu inteleg de ce au dat banii pe bilet, daca nu s-au distrat(sau cel putin asa parea)

    RăspundețiȘtergere
  30. concertul a fost minuuunat dar eu speram sa aud si "omul plajei"....

    RăspundețiȘtergere
  31. eu ma bucur din tot sufletul ca am fost acolo, altfel as fi avut si eu un regret.......am zburat ca un ZMEU, am plutit, am coborat, am uract iar spre cer..........pacat ca s-a terminat.........

    RăspundețiȘtergere
  32. mm...cred ca ti-ar fi placut.ma intreb unde ai fi fost mai energic..?

    RăspundețiȘtergere
  33. mie mi-ar fi placut sa fiu pe scena si sa ma arunc in public:))

    RăspundețiȘtergere
  34. In public era o energie fenomenala.Nu cred ca am mai simtit chestia asta la un concert.In seara aia am uitat de tot.

    RăspundețiȘtergere
  35. cred ca si daca ati fi fost, cu totii, in public, ar fi iesit un spectacol pe cinste! sunetul a fost bun, melodiile sunt inchegate, orchestratia suna bine, claparul este...genial...totul la superlativ!!! va multumesc ca, de ziua mea, mi-ati facut o asemenea bucurie!! felicitari pt duetul cu alexandra! doua voci puternice care s-au completat frumos! bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  36. superb concert, mi-a placut la nebunie.Pentru cateva ore am uitat de tot ce ma inconjoara, probleme din viata cotidiana si tot restul tacamului.M-am lasat purtata de val si m-am bucurat de muzica extraordinara care mi-a fost oferita. Felicitari pentru un concert al naibii de reusit si astept cu nerabdare urmatorul concert Vama. Si pentru aceste lucruri va multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Ar fi frumos sa organizati un turneu prin tara. Unii am avut sesiuni, licente in perioada aceasta si nu am reusit sa ajungem. Va asteptam la Cluj(si nu pentru 45 min, in parcarea unui mall).

    RăspundețiȘtergere
  38. Si eu am acelasi regret, insa motivul meu e mult mai lumesc. Am o fetita prea mica si Clujul e cam departe...

    RăspundețiȘtergere
  39. Acelasi regret il am si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Singurul meu regret este ca atunci cand ascult ''18 ani'' este ca nu mai traiesc acelasi sentiment ca atunci cand aveam intr-adevar 18 ani si ascultam aceasta piesa...si acum mi-aduc aminte de majoratele unde la 12 noaptea, cand mancam tortul dansam de nebuni si strigam ''sunt fericit...!!!!''

    RăspundețiȘtergere