[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

marți, 24 iunie 2008

Redactor coordonator

Echipa Agentiei de vise cauta persoana pentru postul de redactor coordonator

job description: coordonarea si managementul de continut pentru un blog medical
stabilirea unei politici de continut in conformitate cu feedback-ul
userilor
implementarea planului de pr si comunicare al blogului
dezvoltarea capitolelor de blog care aduc un feedback pozitiv


Cerinte: diploma a unei facultati de jurnalism, comunicare sau
relatii publice
intrernet capabilities
experienta minima in jurnalism sau comunicare
creativitate

ne poti scrie la bedforlove at gmail dot com

2 comentarii:

  1. Am pus visele mele frumoase intr-o cutie deasupra sifonierului.Nu ma prea uitam la ele de frica sa nu uit realitatea.Odata insa am pus din greseala un cosmar si visele frumoase s-au speriat rau . Unele din ele s-au topit de frica .Cind am vrut sa adaug un alt vis frumos,am tresarit, cutia era aproape goala.Am plins,dar era prea tirziu.De atunci controlez mereu cutia mea cu vise.

    RăspundețiȘtergere