[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 5 iunie 2008

Stiuuu!!!! Solutii de decongestionare trafic!!!

stiu cum rezolvam cu traficul. mai ieftin si mai bine. Trebuie sa importam cateva sute de budhisti care vor fi postati de dimineata pana seara in intersectiile mari. pentru consiliere spirituala si liniste sufleteasca. Esti nervos? tragi pe dreapta si budhistul te linisteste.

Apoi mai e nevoie de niste convertoare elctronice de cuvinte care se vor putea procura de la una din firmele care face afaceri cu statul si care apartine unui verisor al fratelui cumnatei primarului. Aceste convertoare vor transforma cuvintele vulgare in cuvinte suave. de exemplu: bagami-as p... in mortii ma-tii va suna asfel: primeste ofranda petalelor mele. Astfel daca vei avea convertor nu vei mai fi injurat.

Am o rezolvare si pentru locurile de parcare. Fiecare va parca unde va dori iar grupari de cate treizeci de aurolaci manati de efectul substantelor vor lua masinile pe sus, la propriu, pana la cel mai apropiat loc de parcare.Proprietarul va fi sunat la numarul de pe biletelul lasat in geam pentru a i se comunica unde a ajuns masina. Exista si varianta ca aurolacii a caror inmultire exponentiala este de notorietate sa demareze sapaturile pentru noile magistrale de metrou. Eu cred ca miile de aurolaci de prin canale reprezinta o varianta ferma si eficienta la tot soiul de excavatii costisitoare.

Vorbim aici de managementul fortei de munca nefolosite nu?

Iata cateva solutii, dupa parerea mea, demne de luat in seama!!

Sper ca harta solutiilor lui Blaga nu e rodul unor polutii nocturne. Deasemenea sper ca planul de bataie al lui Sorin Oprescu sa nu fie vreo operatie de apendicita. In rest bafta ambilor candidati desi eu cred ca mai bine am decide soarta lor la penalty-uri intr-o zi de mici si bere in fata Casei Poporului. Mii de romani unii in porocaliu altii in vreo culoare independenta sutand la poarta aparata de vreun cerber al democratiei!!!Am zis!!

38 de comentarii:

  1. Pai aurolacii tocmai de munca au fugit. N-ai sanse sa ii convingi sa iti sape niciun metru de tunel. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. trista realitate
    ps: un convertor mi-ar fi tb anul trecut, cand imparteam un perete cu vecinu'

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar ce ne facem cu "autostrada" suspendata a domnului Sorin Oprescu? Ma intreb chiar va fi peste Intercontinental, si daca da eu as vrea sa cobor la hotel sa ma cazez, probabil ca va face o scara. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. lasa ca daca nenea doctoras face operatie o face ca asa vrea el!crede-ma,mai sunt si medici care te opereaza de apendicita chiar daca nu ai.iese banu?ieseee!

    cat despre aurolaci...ar fi bine sa ii bage in masini si sa ii trimita in Congo cu Bombo drept ghid turistic:>:>:>

    si gata!facem toti ca nenea ministru:mergem pe bicicleta!...al naibii ecologista!asa macar de ziua mediului a lasat motorul.

    cred ca de la anul ai mei o sa ma trimita pe jos 4km pana la lic pt ca la ora 7:40 in targoviste totul inghiata...nicio problema ca in 2 ani ma mut in minunata capitala!

    bafta la alegeri...

    p.s.:daca scapam de injuraturi inseamna ca s-au mutat toti in congo sau ca i-au furat extraterestrii

    RăspundețiȘtergere
  5. daaaaaa! budhisti....:)) sa-i inlocuim pe aia de dirijeaza traficu:))

    baaaaaaaaai!!!!! mai e o zi:-<...cateva ore:(( si eu n-o sa fiu acoloooo:(( bafta multa

    RăspundețiȘtergere
  6. nu stiu de ce budisti rimeaza cu nudisti :)) cred ca au aceleasi efecte

    RăspundețiȘtergere
  7. cu budhisti , fara budhisti , cu oprescu , fara oprescu , aurolaci , trafic , strazi , metrou... la 8.30 sunt ACOLO!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. asta cu injuratul e tare. ar fi frumos sa fie cateva dispozitive de cenzura...:D
    poate ne-am saturat si noi de atatea obscenitati auzite zi de zi, din gura noastra sau a altora nervosi ca e aglomeratie in tot bucurestiul asta...
    eu as zice mai bine sa incercam sa ne teleportam....ma mir cum sa nici un primar nu a promis asta...ca in rest au promis de toate...
    chiar...va promit eu ca va teleportez...asa scapati de aglomeratia de zi cu zi...ce ziceti...ma votati??? :D
    http://prafdestele.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) cu chestia cu metroul putem face si la cluj ceva in privinta asta? :)) avem si aici fortza de munca...

    RăspundețiȘtergere
  10. azi e ziua cea mare..si eu nu voi fi acolo.. ;(
    have fun for me :(

    RăspundețiȘtergere
  11. obiecte inferioare utile. imi place. urmatorii pe lista, dupa aurolaci, sa fie ... oamenii invalizi, detinutii (asa, pentru sare si piper), nebunii, prostituatele.

    au facut-o si americanii, cu mexicanii. i-au plasat pe marginea trotuarelor, ca borduri.

    RăspundețiȘtergere
  12. offtopic: am ragusit.. a meritat. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  13. multumim pentru un concert extraordinar
    http://ela.timmi.ro/evenimente/vama-a-lansat-vama/

    RăspundețiȘtergere
  14. superb!inca nu-mi revin!!nu a fost concert , nu a fost spectacol , nu a fost lansare !1 a fost vama si nimic mai mult!!!MULTUMUM!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc vama!mi-ai deschis ochii inca o data! ai reusit si de data astasa-mi speli noaptea din ochi

    RăspundețiȘtergere
  16. Concertul m-a emotionat pana la lacrimi! Visul meu s-a implinit! FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  17. miracolul VAMA e ca shtie sa scoata tot ce e mai bun din oameni...dragostea...am ramas fascinata kte cupluri stateau imbratisate:) multumim VAMA...Tudor:)
    ps: nu cre'k o sa mai rasp la tel cateva zile...."voiceless":)))

    RăspundețiȘtergere
  18. A fost...putin spus lansare..asa cum ma asteptam,super show..vaai,m-am bucurat atat de tare ca te-ai bucurat atunci cand ai vazut k toata lumea stie versurile de la 17 ani..:))..ai avut o expresie atat de simpatica!...era normal sa le stim,din mom ce suntem faaani:)..Bv Tudor! Bv VAMA!!Felicitari!!reusiti sa treziti niste sentimente si stari atat de frumoase..in unele mom eram hipnotizata,in altele urlam pana raguseam:))..ai fost imbracat f tare,tudor,dementiala cureaua;)) de unde ti-ai luat-o:)?..Abia astept urmatorul concert!!la care poate o sa reusesc sa te prind si la o poza;)),dk acum n-a fost sa fie:)..te pup si felicitari inca o data!!tot respectul pt ceea ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
  19. haha da asa ar trebui , desi am plecat cu vreo 2 ore inainte la drauc ma asteptam sa fie aglomerat nu chiar asa :)) am prins blocaj la gara #-o si am ajuns pana la urma la vama :x da da :)) am ajuns. cu tot cu aurolaci

    RăspundețiȘtergere
  20. A fost un concert minunat cum nu am mai vazut si nici auzit.Melodiile sunt geniale in special versurile,iar atmosfera a fost superba..mi-ati transims niste sentimente fff frumoase.Multumesc :)
    PS. ms de poza >:D< si de autograf :)

    RăspundețiȘtergere
  21. pff, multumesc VAMA pt asemenea spectacol! am cantaaat, am dansat, am plans, am izbugnit in ras, mi`am imbratisat prietenii, am fost coplesita de emotie la fiecare melodie, am ragusit! multumesc pt toate starile pe care le`ai trezit in mine!:X super duetul cu tipa de la megastar (nu i`am retinut numele), mi s`au inmuiat picioarele! multumesc pt tot ce a fost aseara! multumesc ca inca mai am emotiile de aseara! sunt implinita acum, multumesc! :):X

    RăspundețiȘtergere
  22. Deci,concertul a fost nemaipomenit...Si tu si trupa la fel.A fost extraordinar,mai ales ca asteptam cu nerabdare sa cantati si din melodiile mai vechi.
    Am stat in fata scenei,ti-am vazut fiecare miscare,fiecare gest al fetei...
    A fost nemaipomenit.Arati extraordinar de bine,esti...bestial(Andreea e foarte norocoasa).

    Mai asteptam un asa spectacol cat de curand...Si jocul de lumini a fost foarte tare.
    Multumim pentru spectacolul oferit.
    Am plans in ploaie....:)

    Te foarte iubim,Tudor!Esti bun!

    RăspundețiȘtergere
  23. MI-AU PLACUT PIESELE NOI. VORBA TA, TUDORE...MUZICA CU MESAJ:)))) ALBUMUL NOU SUNA BINE DE TOT L-AM ASCULTAT DEJA!!! BRAVO

    RăspundețiȘtergere
  24. aplauze pt vama!!!!!!!! tudor, concertul a fost nemaipomenit!!! mai ales k am stat in primul rand :D nu ati putea face cate un concert in fiecare zi???? sunt sigura ca ar fi acceasi atmosfera shi acelasi nr mare de oameni......multumesc!!!!ati cantat aseara piese noi???? a fost o lansare??? nu cred!!! toata lumea shtia versurile(chiar daca tu te-ai incurcat :D), toti cantam de parca acele piese au fost scoase odata cu primul album vama veche. multa multa bafta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. Tudore, esti meserias. M-a impresionat foaret mult piesa: DUmnezeu nu apare la stiri.
    as vrea daca se poaet sa mi spui cum de ai compus o astfel de piesa. Ce tea determinat sa o scrii? ce ai simtit atunci?\

    as vrea tare mult sa aflu aceste detalii. Multumesc aticipat. prin piesa, mai sus mentionata, ai transmis un adevar profund, intr-o socieateta secularizata. Dumnezeu cu tine

    RăspundețiȘtergere
  26. Felicitari pentru spectacolul de aseara ! mai mult decat o lansare, un spectacol !

    RăspundețiȘtergere
  27. pana la urma daca faci misto nu rezolvi nimic ..adica toata lumea comenteaza si nu vine cu nici o idee...ca sa se descongestioneze traficul ar trebui ca oamenii sa mai renuntze la masini..adica...unii au mai mult de 2 masini per familie....oricum...hai sa zicem ca pt calatorii mai lungi gen..in afara bucurestiului sau de la un capat la altul al capitalei nu stai dupa autobuze si metrouri..dar sunt multi care se duc cu masinile la servici cand serviciul e la jumate de ora de mers pe jos...a devenit o super comoditate...nush...poate aberez dar chiar cred ca lumea ar trebui sa-si cumpere biciclete si sa mearga cu masinile doar cand au distantze mari de parcurs....apropos...auzisem eu ca in comunism erau reguli de circulatie gen...o saptamana mergeau masinile cu numere pare ..o saptamana cele cu numere impare...e adevarat?...poate ca ar fi utila o schimbare ca asta..

    RăspundețiȘtergere
  28. pot spune ca am participat si eu un pic la tot ce a fost aseara... Tudor, sper ca esti multumit de "micii organizatori" de care ai avut parte in toata campania asta... oricum,inca nu mi-am revenit!! am trecut prin prea multe stari... de la nervi la d-ala cu "o"...:)) VAMA te iubesc!!

    RăspundețiȘtergere
  29. ps...chiar as vi vrut sa vin la spectacol...dar nu m-a venit alocatiaaa pt ca am 18 ani...stupid bastards

    RăspundețiȘtergere
  30. am tot asteptat sa pui un post despre concert despre parerea ta, impresii , dar scriu aici :D

    A fost minunat! :X:X

    Iti multumesc pentru noaptea de aseara!

    Bravo si Alexandrei care a cantat superb! La "Zmeul" am plans, atat de tare m-ati impresionat..

    Absolut superb!

    RăspundețiȘtergere
  31. aaa am uitat sa zic :D

    am ramas fara glas :D darrr sunt atat de multumita :D As fi zbierat si mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  32. tudor nu s`a incurcat ma,cantam toti o data cu el.. alexandra s`a incurcat la zmeu.. -sa fac dragoste cu cerul..

    RăspundețiȘtergere
  33. :)))) doamne:)) chestia cu budhistii e chiar tare:)) consiliere spirituale:)))nu ai niste idei ca astea shi pt o scoala mai buna? :)) ne-ar trb unele :D

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce sa zic...I'm speachless...Foarte tare..totul Tudor,Vama, jocul d lumini oamenii...Va iubim Vama!Felicitari

    RăspundețiȘtergere