[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 19 decembrie 2009

Certitudine nationala.

- Succesul lui Caragiale ca dramaturg national este certitudinea faptului ca romanii nu vor fi niciodata un popor Mare.

20 de comentarii:

  1. Certifica faptul ca suntem mai inteligenti si mai intelepti decat ar crede unii...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca e national de ce domnul Caramitru l-a scos de pe firmamaentul TNB si i-a mutat statuia altundeva? Mi-e sila si sa-mi amintesc cum lupta unii cu valolrile fiind si ei mari valori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te contrazic!
    Romanii nu sunt nici macar un popor.
    Sunt o Populatie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii, "operele lui Caragiale vor rezista atata timp cat va tine si lumea lui", mi se pare ca Maiorescu a spus.
    Si uita-te in jur, ti se pare ca incepem sa ne indreptam spre alta lume?:))

    Toti cetateni turmentati, zilnic, in fiecare parte din infinit, pe ceas!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca suntem mai mari decat cei mai multi mici si mai mici decat cei mai putini mari:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Iar opera lui Caragiale fiind izomorfa intotdeauna va fi o lume a lui..

    RăspundețiȘtergere
  8. inseamna ca sunteti mai destepti www.ncdk.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  9. inseamna cu sunt mai destepti www.ncdk.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Te contrazic. Un popor care l-a creat pe Tutea (si pe multi altii ca el) este un popor Mare. Pentru detalii si o mai buna intelegere a cele ce am spus mai sus recomand "Intre Dumnezeu si Neamul Meu".

    RăspundețiȘtergere
  11. ha, ha..eu in preajma alegerilor mereu zic ca am piesele lui Caragiale gratuit, doar trebuie sa aprind televizorul. Cat despre popor mare...eu astept momentul in care o sa fim un popor civilizat si mai cinstit..atunci o sa fim un popor mare..momentan doar visez:(

    RăspundețiȘtergere
  12. Camelia, tot cu tendinta de a te detasa?...Multimi izomorfe..LOLish:PKiss, ingeras }{.

    RăspundețiȘtergere
  13. IF U WANT TO MAKE THE WORLD A BETTER PLACE, TAKE AT YOURSELF AND MAKE A CHANGE. - dar noi nu, noi ne uitam in gradina celuilalt... cel mai bun exemplu, zapada pe care nimeni n-o da deoparte din fata blocurilor lor, de pe scari, din fata magazinelor... ”sa o dea altii, nu eu” - asta au spus toti. eu si mama am dat cu sare pe scari, asta ca sa nu ne spargem capul... chiar si-o picatura intr-un ocean creaza o vibratie. in rest, sa asteptam sa ne pice in poala... adica niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  14. daca traia caragiale in vremurile de azi avea ce sa scrie...

    RăspundețiȘtergere
  15. Boc populi, Boc dei... astept momentul cand in loc de comediile lui Caragiale, vom vedea la TV Napasta :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Caragiale a fost si este prin opera sa o actualitate morala a poporului român. Caragiale delimiteaza spatiul inalt, ametitor, occidental de spatiul cu inaltimi domoale, romanesc.
    In acest fel ramanem probabil o insula atipica de latinitate.

    RăspundețiȘtergere
  17. Vezi ca te-au pozat unii cumparand axion in magazin la miez de noapte. Toate produsele de curatenie din Romania n-ar putea spala jegul din presa.

    RăspundețiȘtergere
  18. Oare nu suntem si noi romani?Daca nu ne ajutam noi cine sa ne ajute?

    RăspundețiȘtergere
  19. Te înţeleg, o! Ţepeş…

    Ţepeş-vodă mare domn,
    Ş-aş voi să te văd astăzi
    Deşteptându-te din somn!

    Simt în mine câteodată
    O mânie ca ş-a ta,
    Şi de-ar fi ca să-ţi iau locul,
    Ţepeş, eu te-aş imita!

    Visurile tale sumbre
    Pentru mine nu sunt noi…
    Ţepeş, Ţepeş, lasă-ţi groapa,
    Să mai vii şi printre noi!

    A. Macedonski

    RăspundețiȘtergere