[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 27 decembrie 2009

Vama la Cerbul de Aur.

Iata ca in sfarsit ne tinem de promisiune si anuntam show-ul Vama de la Cerbul de Aur.

In noaptea asta de la 01:40 sau si mai specific in dimineata de luni 28 decembrie de la 01:40 pe TVR 1 puteti urmari 90 de minute de show VAMA.

Cerbul de Aur a fost pentru noi cel mai important moment din 2009. Materialul din noaptea asta este o surpriza si pentru noi pentru ca nu l-am vazut pana acum. Tot ce ne amintim este explozia de muzica, emotiile si forta celor 4.000 de oameni care au cantat cu noi.

Asteptam comentariile voastre aici, dupa show!

The Vama Show luni 28 decembrie ora 1:40 AM!!!!

46 de comentarii:

  1. multumim foarte mult,de ceva timp asteptam sa vad Vama.

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa vad materialul:D N-am ajuns acolo la Cerbul de Aur si tocmai din acest motiv asta e o surpriza tare placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. super:) deja am inceput sa caut modalitati de a vedea TVR1 online....acum merge, sper ca si la noapte. de-abia astep....nu te-am mai vazut cantand din facultate, si a trecut ceva timp de atunci:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost acolo >:)
    A fost foarte frumos..

    RăspundețiȘtergere
  5. Enfin! Credeam ca numai apuc. Eram suparata ca plecasem in Franta chiar in ziua in care[dupa spusele unora] trebuia sa se difuzeze intregul spectacol.. Ma bucur ca apucam si noi in 2009 sa`l vedem. Abia astept. :-ss

    RăspundețiȘtergere
  6. esti demential stau pe scaun si cant cu tine si mai facut fericita ca eram uparata si deabea astept sa vii in tm>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. you're absofukinglutly amazing...
    n-am cuvinte care sa exprime cat de...

    RăspundețiȘtergere
  8. Tudor, sunteti geniali. Nu am cuvinte sa exprim ce simt acum. Mi-am trezit toata casa cu televizorul :)). Sunteti geniali, va iubim!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu adevarat minunat concert. Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  10. Amazing, great, the best, thank you....love it:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu acum ma uit. Pentru prima data la un spectacol al vostru. Imi place si ma inspira. As fi putut sa ma urc in masina si sa vin in Piata Sfatului sa simt vibratia din urma... Sunteti foarte talentati si va felicit!

    RăspundețiȘtergere
  12. A iesit foarte bine. Ca deobicei, publicul tanar canta cat il tin plamanii. A lipsit VST dar ati facut show si asta-i tot ce conteaza. Pacat ca TVR n-a defuzat mai devreme concertul.
    Felicitari:).

    RăspundețiȘtergere
  13. bestial show-ul de la Brasov...cata energie poti transmite...WOW

    RăspundețiȘtergere
  14. Incredibil. Am fost acolo. publicul... pfff , fara cuvinte... show-ul ... incredibil. ne e dor de
    Raul :(. Am fost acolo... tvr a taiat din concert... pacat , vara asta ( in premiera cu un nou look) si fericire le-au taiat...

    RăspundețiȘtergere
  15. In mare parte frumos cu exceptia momentelor in care v-ati gandit la ce se-ntampla (din fericire au fost putine)...

    RăspundețiȘtergere
  16. imi parea rau ca aveai asa mari emotii dar in final mi-am dat seama ca au farmecul lor... ofera autenticitate.. si fac diferenta intre cantarea de club si cea angro :)) ...superbi ati fost! si raul totul din priviri cu clopo... (btw, mortal noul tip cand nu se mai oprea din solo pe nu am chef azi in tribute.. mortaaal :) e simpatic) bafta.. sa cantam cu bine la anu!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Tudor ai oferit un show pe cinste,iti multumim si cand spun iti multumim cred ca toti sunt de acord.
    You are the Best!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. am dat din greseala peste el, dar am fost fericita ca s-a-ntamplat asa :)
    foarte fain. imi pare rau ca n-am fost si eu p-acolo.
    oricum.. bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  19. Tudor,m-ai facut sa plang!Daca am trezit-o pe mama cu televizorul,acum in toiul noptii si in loc sa tipe la mine,s-a asezat pe scaun si asculta cu acelasi entuziasm ca si mine melodiile tale inseamna mare lucru!Nu stiu de ce acum imi doresc si mai tare sa te intalnesc si sa am curajul sa-ti si vorbesc,pentru ca de intalnit ne-am intalnit,ne-am si privit.
    Acum in concert,am vazut sufletul tau.Am vazut dorinta in ochii tai,am vazut sinucigasul care s-a aruncat intre masini si a strigat cat a putut de tare,toate melodiile tale sunt mesajul sinucigasului!
    Tudor nu fac politica si nu suport politica,dar te-as pune presedinte.Mint nu presedinte,rege!Sa detii toata puterea.Sa tai si sa spanzuri pentru ca gandesti mai mult si mai bine decat toti cei din politica la un loc.Poate atunci ar fi o Romanie mai buna.

    P.S: Iti amintesti de ziua in care ai spus ca iti doresti pe cineva cu care sa iesi la o cafea?Cineva necunoscut si sa vorbesti si altceva decat despre realitate,marketing si derivatele lor?
    Imi doresc sa te cunosc Tudor!

    P.S 2: Oare asa mare impact ai avut asupra mea cu concertul asta incat indraznesc sa-mi pun toate gandurile mele amestecate pe foaia asta virtuala?

    P.S 3: Autograful de la tine chiar mi-a dat putere intr-un moment in care am dat intamplator de el prin agenda mea.Banalul "Bafta".Chiar functioneaza!

    Fie ce-o fi!Cu Dumnezeu inainte!

    RăspundețiȘtergere
  20. hahahaha, na, am vazut si noi concertul la tv (chiar daca muuuult mai tarziu) :P totul a fost senzational: publicul, voi, piesele... voi meritati un concert de vreo 5 ore, in care sa cantati toate piesele faine (mi-au lipsit cateva piese) pe un stadion imens... nu cred ca ar fi o problema umplerea lui. pe cand un dvd cu un concert d-asta? ii pastrez deja viitorului dvd un loc langa dvd-ul lui queen pe wembley.

    RăspundețiȘtergere
  21. si totusi nu a ramas intre voi :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Ma bucur nespus ca nu a ramas intre voi. A fost superb concertul . Am dat televizorul la maxim sh rand pe rand se aprindeau luminile vecinilor mei... Mama fredona si ea langa mine ( va stie toate melodiile de cand tot le ascult eu).Eu am cantat ca si cum as fi fost acolo, simtind emotia, am cantat asa cum am cantat la fiecare concert al vostru la care am fost prezenta, am cantat cum voi canta si in 2010 la concertele voastre, cum vor canta si copiii mei in 2040 sper. Caci piesele voastre vor dainui in timp.
    Esti un fericit Tudor ca ti-ai gasit vocatia. Tu esti facut sa stai in fata oamenilor. Stii sa transmiti emotia.Va iubesc!!! Sunteti singurii care ma faceti sa meditez, sa rad, sa plang, si toatte astea doar ascultandu-va cantand. E minunat. Sunt coplesita...

    RăspundețiȘtergere
  23. Am ratat.....am fost la un majorat si de abia acum am vazut postarea ta....mda...numai mie mi se putea intampla sa ratez....

    RăspundețiȘtergere
  24. Ah..ati fost amazing.Asteaptam cu sufletul la gura fiecare vers,chiar daca stiam care va fi acela.Parca Show-ul de la tv ma hranea mai mult ca winamp sau youtube.De la 1 pana la 1:40 parca a durat 7 ore,si cand a inceput ..timpul se scurgea de 3 ori mai repede.Toata familia spunea ca imi neglijez somnul cand pot sa ascult la pc cat si cand vreau,dar nu,simteam nevoie sa vad ceva asa ca asta,absolut amazing,as fi stat 3 nopti sa astept ceva ca asta,chiar daca show-ul ar fi durat doar 5 minute.

    RăspundețiȘtergere
  25. Lista mea cu dorinte pentru anul 2010:....Sa am DVD-ul cu concertul VAMA de la Cerbul de Aur- Brasov 2009; sa vad pe MTV videoclipurile trupei VAMA, care au un imens succes; sa citesc cartea scrisa de Tudor Chirila; sa-l vad si la Brasov in piese de teatru, jucate alaturi de colegii lui; VAMA, sa-si lanseze noul CD in vara lui 2010 si sa dea toate top-urile peste cap...,si sa-l vad pe Tudor fericit !!!!!!!
    Ce ziceti oameni buni, treceti si voi pe lista voastra cu dorinte, ce le dorim a fi implinite, si pe acestea ? Lista ramane deschisa si cu cat suntem mai multi cu aceleasi dorinte...si mai ales ca acesti baieti o merita din plin, mai mult ca sigur ca dorintele se vor implini !!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  27. Izbutesc sa zic ca am retrait emotiile de atunci, poate chiar la o intensitate mai mare...
    "Fotomodele": eram in spatele scenei, te urmarea, traiam piesa, versurile descriau acea lume din care am reusit sa scap.
    "Pe sarma": am asteptat cu sufletul la gura sa vad partea cu sarutul, care bineinteles ca nu a aparut :( pierderea lor pana la urma.
    "18 ani": gasca noastra...imi lipsesc mult acele momente; eram toti atat de entuziasmati, am incercat sa dam maximul, sa nu te dezamagim. Si chiar a iesit frumos momentul. :X p.s. ce bine ca nu s-a vazut cazatura mea.
    "La radio": atmosfera e superba.
    "Tata taie porcul": aici insa din 'fericire' am putut admira pentru cateva clipe cazatura ta regizata.
    "Dumnezeu nu apare la stiri": normalitate? 'Arta sta in incercarea de a o face.'
    "Zmeul": 'Am cazut de mii de ori...trebuie sa zbor!' E o arta cum sa te ridici, si o vei face de multe ori, de fiecare data va fi mai greu dar satisfactia ca ai reusit ce te asteapta la capat e de fiecare data mai mare. Nimeni nu sta jos, toti suntem in picioare, cantam si traim cu tine piesa si emotiile noastre ajung la tine si invers.
    "Undeva in vama": Vama Veche, mare, vise, locul unde se nasc iubiri, unde se cladesc adevaratele prietenii. Ceea ce a fost si poate va fi.
    "E plin ce fete": Ne trezim la realitatea zilelor noastre.
    "Nu am chef azi" 'n-am chef de nimic...' dar de Paul Kusak si Eugen Caminschi si momentele lor am intotdeauna chef, sunt pur si simplu unici.
    The end...Aplauze, batrani, copii, toti sunt in picioare si va aclama. 'Va-ma! Va-ma! Va-ma!'
    Primul bis, "Epilogue": 'Celor care cred ca lumea asta cu iubire va scapa...' Gasca din fata scenei traieste cantand. 'Astia nu merita o sansa?! ... Voi o sa faceti pentru voi!' 'Ura nu naste copii...' si ai aratat spre noi...iti multumim ca investesti incredere in noi.
    Si ei credeau ca au scapat?! A uramat si al doilea bis...
    Spectacolul a fost superb.

    Dar mai sunt si multe lucruri care nu au aparut acolo si care au fost mult mai importante. Acolo nu s-a vazut Tudor ala care ne-a tinut lectii de viata, care a incercat sa ne faca sa intelegem ca daca nu suntem noi sa schimbam lumea nimeni nu o va face...
    Multumim Tudor, multumim Vama, multumim Carina pentru tot!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Asta a fost un moment in care mi a parut rau ca nu am televizor..

    RăspundețiȘtergere
  29. Otilia, o sa adaug dorintele zise de tine la lista mea:D

    RăspundețiȘtergere
  30. Cred ca e prima oara cand vad inregistrarea unui concert pe care l-am vazut si live. A fost frumos, dar altfel. E altfel sentimentul, sunetul, vibratia. Cand esti acolo, faci parte din el. Oarecum asemanatoare cu diferenta de perceptie a unui om atunci cand il iubesti.:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Am urmărit show-ul, a fost demenţial. Am postat pe blog, cum s-a văzut din faţa tv-ului.
    http://akeasi.blogspot.com/2009/12/vama-ce-emotii-ce-spectacol.html
    Felicitări Vama!

    RăspundețiȘtergere
  32. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  33. a fost un concert superb..imi pare rau ca nu am fost, dar si asa cu siguranta mi`l voi amiti mult timp de acum inaite

    RăspundețiȘtergere
  34. nu pot sa cred ca am ratat..nu e posibil..:((((

    RăspundețiȘtergere
  35. Vrei sa pui un anunt? Te gandesti sa vinzi produsul cat mai profitabil si in cel mai scurt timp? te poate ajuta ! http://www.amestecate.ro Posteaza-ti anuntul si nu vei regreta!

    RăspundețiȘtergere
  36. eu cred ca tu,si visatorii tai fani ai blogului traiti in alta lume.e adevarat ca lumea asta in care traim e mizerabila si foarte departe de a fi perfecta,dar asa a fost mereu si o sa fie pana la sfarsitul ei.esti credincios,si ar trebui sa stii ca nici macar Iisus nu a reusit sa o schimbe,ci s-a lasat prada regulilor ei.Daca a existat vreodata un erou in sensul adevarat al cuvantului,El a fost.Si inca ceva,spuneti ca eroii n-au loc de grasanii astia de la tv.pai inseamna ca sunt mai puternici decat voi eroii wanna be.ei se adapteaza la lumea reala si chiar au puterea s-o schimbe,in bine sau in rau.
    pt voi,admiratorii chirilieni cu ganduri sinucigase,daca vreti sa fiti eroi,lasati-l pe tudor chirila si auto-construiti-va.singurul lucru pe care tudor chirila poate sa-l schimbe e mintea fetitelor de liceu,care il vor vedea ca pe un fel de zeu Eros.
    Despre indemnul lui la cultura pot sa spun ca e ok,cu exceptia de a citi tot,fara discrimare.Nu tot ce e scris e si folositor,si in niciun caz nu veti schimba lumea cu cititul,ci doar veti deveni "mai cititi",nu si apti de a face ceva pt lumea asta.
    Si nu inteleg de ce ai ales tu liceeinii pt asta,care emotional sunt instabili(ceea ce e si normal ptt varsta lor)si psihic si fizic nepregatiti pt ce le spui tu?de ce nu studentii?pt ca copilele de liceu sunt mai avide ca sa-ti accepte aberatiile ca pe niste adevaruri absolute.
    Sfatul meu pt tine Tudor:reprofileaza-te sau ramai la muzica ta si atat,muzica ce imi place de atatia ani.

    RăspundețiȘtergere
  37. Costi, poti sa explici de ce crezi tu ca Tudor se adreseaza doar copilelor fara minte? Oricine are acces la blog, la muzica lui, chiar tu ai zis ca esti fan Vama. Nu stiu de ce crezi ca ar trebui sa se reprofileze . Eu si multi altii consideram ca are cu adevarat talent la scris si mai are multe de spus. El nu obliga pe nimeni sa faca nimic.
    Uite de exemplu: eu il admir pe Tudor, ascult de ani buni Vama/Vama Veche , nu am ganduri sinucigase, din contra imi iubesc viata, am 18 ani nu ma consider instabila, aud multe aberatii si stiu sa aleg din ceea ce vad, citesc si aud ceea e consider ca e bun... Crede-ma ca nu poti generaliza.Tudor are fani din toate categoriile de varsta. De exemplu la concert in buzau au venit foarte multi adulti, chiar parinti cu copii, si bineinteles liceeni si studenti.
    In plus , nu vad ce legatura au aberatiile tale cu concertul vama de la Cerbul de Aur.
    Tudor, continua sa scrii si sa canti pentru ca intr-adevar ai talent.Iti doresc un an nou plin de bucurii si realizari. Si asteptam cat mai multe concerte Vama si albumul ala, da?:)

    RăspundețiȘtergere
  38. andreea,n-am zis ca se adreseaza copilelor fara minte,ci copilelor usor influentabile,mai ales de cuvintele unui "trubadur".asta e,asa sunt adolescentele,se indragostesc repede,de oricine le atinge coarda sufletelului lor,deschis natural catre sentimentul "dragoste".Fani ai muzicii lui sunt convins ca sunt de toate varstele,insa fani ai blogului sunt in majoritate FETE,cele mai multe,de liceu.
    Comentariul meu,evident n-are legatura cu concertul,ci e unul general,dupa citirea a mai multor posturi de pe aici,in care se spun cuvinte mari.Mie mi se par puerile si idealiste.E parerea mea,si am dreptul sa mi-o expun,ca toata lumea.Nici nu ma astept ca fanele lui sa fie de acord cu mine,pentru ca ele il iubesc pe el mai presus de ideile lui.Va doresc La multi ani si multa minte!:)

    RăspundețiȘtergere
  39. A reusit cineva sa inregistreze spectacolul? :(

    RăspundețiȘtergere
  40. Scuze daca am reactionat aiurea, Costi . E parerea ta si e la fel de buna ca a oricui, dar mi s-a parut ca ai generalizat putin. Nu sunt indragostita de Tudor , nu e perfect, oricine are defecte, dar de multe ori ma regasesc in piesele si in cuvintele lui. Oricum acum am inteles punctul tau de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  41. nu eram in tara.
    n-am avut cum sa-l vad.
    pacat.
    l-am ratat.
    dar daca ma gandesc putin, parca il stiu pe de rost.
    am fost in public, am fost pe scena, am fost ACOLO.
    momente superbe.
    poate am sa reusesc cumva sa-l vad.
    multumim frumos.

    RăspundețiȘtergere