[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 25 decembrie 2009

What is Christmas?

An opportunity for sending messages u didn't compose.

Hai sa ne jucam de-a mesajele idioate de Craciun ca sa-i inspiram pe toti ridicolii care vor sa le foloseasca la anul. Incep eu:

Fie ca lumina stelei care i-a condus pe magi sa va orbeasca atat de tare incat sa nu mai gasiti drumul catre hypermarket-uri si astfel sa fiti nevoiti sa stati acasa aplecati asupra versurilor din cartea cu colinde. Fie ca nasterea lui Isus sa nu va prinda ragaind a porc si apa minerala amestecata cu vin. Fie ca semnificatia reala a Craciunului sa nu fie ascunsa de sclipirile magice ale instalatiei de brad. Fie ca goana dupa cadouri sa nu va aduca in situatia extrema de a uita cum sa le daruiti. Craciun linistit!

Alte idei :)?

37 de comentarii:

  1. Pe mine ma scarbesc de-a dreptul toate mesajele prefabricate fara pic de sentiment ori sinceritate in ele. Ori dai un mesaj simplu si din inima, ori nu-l mai dai. Cand vad zece mesaje scrise fortat, compuse din “lumina, pacea, caldura caminului, dansul fulgilor de nea, hora oualor de paste, etc. “, ma gandesc de ce mi s-au trimis… Mai bine era fara.
    Cat de gol trebuie sa-ti fie capul sau sufletul ca sa nu poti avea inspiratia de a compune TU un simplu mesaj pe care sa-l trimiti celor dragi?? Ti-e greu sa-i dai fiecaruia un SMS, sau poate chiar sa-l suni si sa-i urezi sarbatori fericite, la multi ani, sanatate si numa’ bine?? E atat de greu???
    Crezi ca mai ramane cineva impresionat de toate mesajele care incep cu “fie ca” ?? Hai sa fim seriosi!
    Oricum iti doresc craciun fericit in continuare!Sa ai parte de sanatate si dragoste, lucruri care nu prisosesc niciodata.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. offf..cum am zis si pe facebook nu asta trebuie sa insemne. Dar cati stim ce i Craciunul, cati stim ca nu i vorba nici de masa imbelsugata , nici de colinde adreate lui Mos Craciun, nici de mesaje cu ingerasi si mosi cu tolba plina.Cred ca am uitat ca astazi e ziua Lui.

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca e cel mai frumos post pe care l-am citit vreodata! cata dreptate ai.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Craciunul e iubire, pace si impacare. Magii sa va sfatuiasca, Cristos sa va ocroteasca"... Hai ca merge... Haha... Sarbatori fericite, TC!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici una din urarile voastre de anul trecut nu s-a adeverit, anul asta va rog sa-mi trimiteti bani sau cadouri:))

    RăspundețiȘtergere
  6. oamenii il asteapta pe mos craciun in loc sa-l astepte pe Hristos ..

    RăspundețiȘtergere
  7. "fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara,ci sa aiba viata vesnica" (ioan 3:16) Hristos este darul cel mai frumos,pe care noi oamenii l-am primit,El este centrul, esenta craciunului :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Urasc obligatia de a trimite mesaje de Craciun la: colegi, rude si cunoscuti...Anul asta le-am trimis un mesaj atipic...putini au fost cei care au gustat gluma...
    mesajul a fost urmatorul:
    "Dragul mosului, baiete, iti spun clar si raspicat, am primit scrisoarea ta si m-am sters la cur cu ea si ma pis pe ce-ti doresti, nici in vis n-ai sa primesti! Si daca-mi mai scrii vreodata, iti rup gura cu-o lopata; nu-l mai cauta pe mosu ca, iti face curu' rosu; mosu' a plecat din tara, ca e criza finan-ceara!"

    RăspundețiȘtergere
  9. Pt mine e o zi normala adica tot eu cu matza mea carti si filme si acelasi meniu..
    da am ascultat niste colinde si am primit niste copii..parca incercam sa simt si io ceva din asta da nu m-am chinuit mult.
    in afara de faptu ca nu cred in sarbatori religioase ci in esenta energiei , constiintei christice, a fost o energie puternica aseara si azi..de eliberari asa.
    nu cred ca au simtit o multi dupa sarmai da nu conteaza noi sa fim sanatosi..

    RăspundețiȘtergere
  10. just...Blessed holidays.
    si inca ceva..."Fie ca mintea noastra sa se trezeasca din somnul prostiei si sa realizeze bunele valori"
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  11. fie ca bucuria craciunului sa nu ne gaseasca inversunati pe "ailalti" care nu se bucura cum trebuie de craciun! ca daca e asa inseamna ca avem o problema. noi nu ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-am compus singura mesajul de sarbatori, dar am primit multe "prefabricate".

    RăspundețiȘtergere
  13. Camelia, si eu am simtit-o. Mi-a adus vise cu figuri foarte colorate...Si multa inspiratie.:) Craciun fericit, ingerasul meu drag!}{

    RăspundețiȘtergere
  14. Anul acesta, dupa mult timp, am petrecut ajunul Craciunului in familie. Am ramas de-a dreptul uimita si mai ales profund marcata de un anumit fapt:telefoanele tatalui meu si ale unchiului meu nu au incetat sa sune timp de 24, dar aceasta este numai partea "buna" sa spunem asa... au fost multe persoanele care trimiteau nelipsitele "urari de sarbatori" amandurora si vreau sa spun ca 100% din mesaje care aveau acelasi expeditoer erau identice. Mai nou,urarile de craciun se cauta pe google... apoi.. cu un simplu click se trimit tuturor persoanelor din agenda telefonica. Au devenit banale, superficiale si prive de sens, fara sa mai spunem ca an de an sunt identice... paerea mea este casingurii care inca se mai bucura de toata aceasta harababura sunt proprietarii serviciilor de telefonie...pana la urma sunt unicii care mai castiga ceva.

    Si acum pe final... daca tot suntem in tema, fara sa mai fie nevoie de jocuri de cuvinte.. Un Craciun Fericit! Scurt si la obiect! ..si sper sa ne mai incantati si in 2010 cu cantecele voastre! Va mai asteptatm pe la Brashov :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Christmas is a time to spend with family and the people you love. It's a celebration of love.

    RăspundețiȘtergere
  16. Craciunul e Hrusca. Hrusca e Chuck Norris al Romaniei.

    Hrusca e ocupat. Va poate ajuta Dumnezeu cu ceva?

    Eternitatea e contemporana cu Hrusca.

    Cand primeste un apel, telefonul lui Hrusca suna lin.

    Colindele lui Hrusca vindeca deficientele de ler.

    RăspundețiȘtergere
  17. la capitolul asta se pot spune cateva povesti interesante. eu am spus doua :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Fie ca Tudor Chrila si multeeee alte persoane din Romania sa invete cum se scrie corect ''Iisus''. Din respect. Atat. No offense:) E Craciunul.

    RăspundețiȘtergere
  19. un copil isi intreaba parintele:
    taticule ce,i aia Politica?
    tatal ii explica : eu aduc banii in casa =sint Finantele , maicata scoate banii ea e Guvernul , bunicul are grija ca totul sa fie bine el e Sindicatul , servitoarea e Clasa Muncitoare si toti au grija sa,ti fie tie bine , tu fiind Poporul ,iar fratiorul tau care e in scutece e Viitorul. Copilul nu prea pricepu dar ramase cugetind la asta.In timplul noptii fratiorul isi facu nevoile in scutece. Se duce sa cheme parintii dar maicasa dormea dusa , servitoarea il calarea pe taica-su , bunicul se benocla la ei , toata lumea era ocupata.Dimineata taica-su il intreaba daca a inteles ce e politica.Da zice copilul : Finantele fut Clasa Muncitoare, Sindicatul ii urmareste , Guvernul doarme ,nimeni nu ia in seama Poporul iar Viitorul e in cacat pina la git ! LA MULTI ANI ROMANE !

    RăspundețiȘtergere
  20. @Cool Shopping, protestantii, greco-catolicii si alte denominatiuni scriu Isus cu un I.In Biblia Cornilescu este scris cu un i si in versiunea Biserici Ortodoxe cu doi de i. Problema scrierii numelui lui Isus este o problema minora in judecarea spiritualitatii cuiva. Este pur si simplu o problema de redactare.

    RăspundețiȘtergere
  21. Postasem ceva asemănător mult înaintea ta la mine pe blog. Ai şi tu dreptate şi am şi eo :))

    RăspundețiȘtergere
  22. E inutil
    Eu am incercat sa nu dau mesaje prea multe pentru ca oricum e un gest neapreciat de cele mai multe ori insa am incercat sa compun eu si sa -mi astern gandurile pe telefon si sa dau send cu cea mai mare usurinta si superficialitate.
    Ehe..majoritatea mesajelor sunt copiate de pe net am primit vreo 5 la fel deci deasta nu se merita plus ca sunt scrise intr-un mare sictir sa zic asa.
    Oricum iti urez Craciun fericit si o ninsoare de ganduri dalbe cu vise implinite si impliniri nevisate.
    Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  23. Are Mosul o urare pentru iubitorii de sarmale: Merry ClismaS!

    RăspundețiȘtergere
  24. genial!
    anul acesta m'am gandit bine si nu mai trimit mesaje..desi primesc..scriu doar ''Multumesc!'' si atat..am primit doua mesaje identice de la doi frati..adica,man,chiar asa ati ajuns?anyway..chiar daca nu imi zice cineva craciun fericit,etc..tot fericit este..nu am incalzeste cu absolut nimic..
    am vorbit prea mult si fara rost..sunt revoltata in aceasta perioada..

    RăspundețiȘtergere
  25. Tatal meu a primit un mesaj retrimis de cineva care l-a primit de la un ungur,scris in limba maghiara...Mi s-a parut asa o tampenie!
    Eu una nu am dat si nici nu am primit mesaje de genul asta.Mai degraba ii spui cuiva pe viu ce ai de spus si ii dai o imbratisare,mai schimbi doua vorbe,decat sa trimiti mesaje de astea expirate.
    E a 3-a zi de Craciun.V-o doresc fericita:)
    Tudor,blogul tau este...Muzica ta...Sincer,mi-as dori sa te vad si la teatru.
    Numai bine!:)

    RăspundețiȘtergere
  26. ''An opportunity for sending messages u didn't compose''

    Văzând postarea asta m-am uitat de curiozitate prin telefon la mesaje ,şi mi-am dat seama că sunt un om destul de norocos - nu am mesaje care să se repete sau comerciale .
    Dar am văzut în telefonul tatălui meu 47 identice ! Suna bine , e destul de lung ,că doar nu poţi să-i spui omului simplu :''Crăciun fericit,alaturi de cei dragi!'' noo ...tre' să fie ceva lung ...şi aşa mai''special'' după care trimiţi tuturor ;că doar e Crăciunul şi tre' să le arăţi că nu i-ai uitat ,deşi nu i-ai sunat un an întreg !


    Christmas is, of course, the time to be home – in heart as well as body. – Garry Moore

    RăspundețiȘtergere
  27. exista cazuri in care un mesaj prefabricat de tine se intoarce. urarea vine insa din partea altcuiva.

    RăspundețiȘtergere
  28. Dar chiar nu ti-e rusine? Chiar ai impresia ca esti buricul pamantului?
    Sunt romani care muncesc ca vitele si de sarbatori vor sa manance bine si sa-si puna instalatii in brad. Esti tu in masura sa-i judeci? Indiferent de nivelul lor... Sau crezi tu oare ca asa vei reusi sa schimbi ceva? Cu injurii? Batandu-ti joc dintr-o pozitie care crezi ca iti dreptul sa fii ironic si zeflemitor?
    Si daca un prieten se gandeste la tine si-ti trimite un mesaj de Craciun, crezi tu ca asta-i raspunsul pe care il merita? Pentru ca s-a gandit la tine?
    Nu cred ca asta este o cale buna si nici demna. Cauta in alta parte si incearca sa intelegi si sa accepti ceilalti oameni care nu sunt ca tine si nu din vina lor. Schimbarea se poate face altfel

    RăspundețiȘtergere
  29. gs eu zic sa incerci sa citesti printre randuri. Tudor este unul dintre putinii care incearca sa schimbe ceva. E simplu sa stai cu mainile in san si sa citici asteptand schimbarea...sau mai grav, nerealizand ca e necesara o schimbare.
    Nu cred ca Tudor a zic ca ii dispretuieste pe cei care mananca bine de sarbatori. Ideea e ca oamenii se preocupa prea mult de aspecte trupesti si nu iau deloc in seama suflet. El trage un semnal de alarma dar suntem prea orbi sa intelegem. Cat despre prieteni daca se gandesc la tine si nu dau un sms copiat sau primit din comoditate/obligatie inseamna ca trebuie sa le spuna cineva ca e mai frumos ce scrii din suflet...

    RăspundețiȘtergere
  30. Bine zisa dansa, scrierea. Mai era loc de mers cu rationamentul si ideea mai departe insa contextul este izbitor de real.

    RăspundețiȘtergere
  31. M-am întrebat care e esenţa sărbătorii. Cu niţel iz conservator, am îndrăznit să mă uit în Scripturi şi să îi întreb pe cei ce au sărbătorit întâia dată Crăciunul. În Evanghelia Sfântului Luca, fără excepţie, cei ce se întâlnesc cu Mântuitorul înainte ca Acesta să se nască, sau imediat după naştere, au aceeaşi reacţie: se închină! De la Preacurata Fecioară Maria până la Cuviiosul Simeon, cu toţii se închină.

    Cum ar arata Crăciunul cu luminiţele de pe brad stinse, o lumânare aprinsă şi o rugăciune adusă înaintea Celui născut în grajd.

    Şi urarea...
    Să ai parte de închinare sfântă!

    Răz.

    RăspundețiȘtergere
  32. www.fotocristal.ro fotografii in cristale

    RăspundețiȘtergere