[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 19 octombrie 2009

Antonescu si Geoana s-au trezit din greseala

Am spus intr-un post anterior ca uniti impotriva lui Basescu, nominalizand un candidat unic la sefia guvernului (pe Johannis) Antonescu si Geoana isi pierd forta de comunicare individuala si si-o dilueaza in unitatea gestului comun.

Se pare ca Geoana a realizat primul acest lucru si a inceput sa-l taxeze pe Antonescu, acuzandu-l ca se foloseste de imaginea lui Johannis pentru a castiga puncte in campanie. Era previzibil.

Nu trebuie sa fii subtil analist politic in Romania ca sa sesizezi miscari "strategice" superficiale si vulgare.

10 comentarii:

  1. sunt jalnici acesti conducatori de partide din pu8nctul meu de vedere...dar daca e sa votezi pe cine votezi?....pe cel mai putin jalnic evident...http://www.mihalache-mvm.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. "Nu trebuie sa fii subtil analist politic in Romania ca sa sesizezi miscari "strategice" superficiale si vulgare."

    nu trebuie. dar noi le sesizam si ce rezolvam? ca jocurile si sforile isi urmeaza cursul mirsav de ticalosenie si de mizerie iar noi muritorii de rind innotam in milul de noroi creeat de cei de "sus"
    e trist
    dar asta este tara in care traiesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Noroc cu tine ca mai stiu si eu ce se-ntampla in politica :) Multam'

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm.. Antonescu si Geoana s-au trezit din greseala.. care greseala? Nu imi dau seama care este greseala lui Crin Antonescu.. Urmaresti evenimentele la rece Tudor, nu pui suflet in ceea ce scrii si sincera sa fiu, mi se pare ca ai fi si un pic fermecat de rautatea lui Basescu. Ai un soi de admiratie pentru el, pentru lipsa lui de scrupule.. Nu o persoana ca asta ii trebuie Romaniei, incearca sa nu gandesti limitat te rog.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca Geoana ti-a citit blogul si de aceea a miscat...

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta e o veste buna. Altii inca persista in greseala :p

    RăspundețiȘtergere
  7. din care greseala tudor?tudor bagate tu in polica si aratale cum sta treaba ...ia fraiele in maini ....

    RăspundețiȘtergere
  8. mie imi place ca niciunul dintre ei nu spune ca de la 1 ianuarie 2010 o sa creasca preturile incredibil de mult si ca o sa ne arda la buzunar tare rau. Ei se cearta...si normal ca la cati bani au. Ce conteaza daca benzina o sa se faca 6 lei si daca nu o sa mai putem sa platim intretinerea? noi sa fim sanatosi si saraci iar ei sanatosi si bogati

    RăspundețiȘtergere
  9. Tudor "politica e o curva" - poate fi ea imbracata in "LUX" dar nu e decat o VAGABOANTA.... oamenii cu adevarat inteligenti nu vor intra niciodata in politica.... iar cei care au ajuns acolo se vor gandi doar la ei.... Ai vazut discursul lui "Jiji"? NE FACEM DE RAS IN TOATA EUROPA!!! si e pacat, e trist....

    RăspundețiȘtergere
  10. tudor scuze ca las comentariu asta total pe langa post aici, dar am nevoie de ajutorul tau... intra pe site'ul asta www.paun-cosmina.eu si lasa'mi comentariu pe blogul meu daca poti sa ma ajuti in vre'un fel. multumesc si scuze inca o data...

    RăspundețiȘtergere