[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 19 octombrie 2009

SMS pentru o viata

Trimite un SMS la 890 si doneaza 2 euro pentru tratamentul lui Razvan Zainescu, un tanar de 32 de ani diagnosticat cu Encefalopatie Hipoxo-ischemica. Pentru ca nu mai exista resursele financiare necesare continuarii tratamentului lui Razvan, mama si sotia sa au inceput o campanie de strangere de fonduri in care va rog sa va implicati. Fiecare gest, SMS, donatie, email, idee conteaza ENORM. Va rog sa cititi povestea lui Razvan si sa va uitati la fotografii - www.razvan-zainescu.eu

16 comentarii:

  1. Mi-a fost coleg de liceu. :(( Ce aiurea e viata asta!!

    RăspundețiȘtergere
  2. E una dintre cele mai socante vesti pe care le-am trait, lasand la o parte ca il stiu pe Razvan.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma adresez tie pentru ca simt ca faci parte dintre acei oameni care vor sa schimbe ceva.
    Am preluat intr-un post de pe blogul meu un mesaj pe care cred ca ar trebui sa il primeasca multi oameni. Nu costa, are un caracter educativ. Daca acest mesaj iti trezeste vre-un sentiment si crezi ca merita sa il perpetuam, ajuta-ma te rog. Locuiesc in Baia Mare, unde traiesc mii de caini fara stapan si nici urma de adapost, nici macar in proiect. In schimb avem un buget de 5 miliarde pentru decorarea orasului de Craciun. Sunt asociata la o fundatie prin care vreau sa schimb ceva. Acest articol este un inceput.

    Cum ai putut?
    Un articol despre povestea a milioane de animale de companie care mor in fiecare an în adăposturile de animale din toată lumea. Oricine este binevenit să distribuie acest eseu în scopuri necomerciale si orice poate contribui la educarea oamenilor pentru a evita aceste nenorociri. Am nevoie de tine pentru asta. Iti multumesc. http://antiquescoffee.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. ma agit si eu dupa un an! dar sunt 'revoltata' ca desi suntem uneori capabili sa ajutam un om, un tanar care ar mai avea atatea lucruri de oferit, unii dintre noi prefera a ajuta animalele sau "scumpul lor caine" si nu ma refer neaparat la ce s-a postat mai inainte neaparat. NU zic nu!ajutati si cainii si orice vietuitoare! dar, cel putin eu, sunt convinsa sa ar trebui intai sa ne ajutam intre noi si abia mai apoi, patrupedele

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua ma numesc sophia peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Words Counter shows you the top keywords and keywords for you are writing. This lets you know which keywords you use and how often you use them. This can prevent you from overusing words or combining words and checking the proper distribution of keywords in your writing. Please visit here >>> https://wordscounter.newswingz.com

    RăspundețiȘtergere
  7. If anybody is looking Hair Patch Hair Style. We are near you, We are from Hair Fall Treatment. To Book Your Service ��+91-9250504810, For more informtion learn more.

    RăspundețiȘtergere