[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 15 octombrie 2009

O lume pe dos. O baba psihopata.

Voie buna la repetitii azi. Suntem trei. Eu, Meda Victor (o actrita pe care am sa v-o prezint mai pe larg) si Iarina Demian. Plus Doru Dragoi, asistentul nostru de regie. Am ridicat aproape toate cele trei piese in picioare. Asta inseamna ca schita de miscare e creionata. Iarina joaca o baba psihopata. Face niste treceri excelente. Radem mult, uitand de tragedia acestui personaj insingurat. Asa e si in viata. Hohotele de ras acopera adeseori tragediile ambulante. Personaje comice cu destine tragice. Dar teatrul e viata, nu? Intrebarea e retorica, nu va lansati in consideratii filosofice exagerate. Mi-e destul de clar ca toata lumea se pricepe la absolut orice, prin urmare va cred pe cuvant. Va tin la curent.

15 comentarii:

  1. singura iesire din tragediile vietii este risul...asa ca spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama ta are un nume superb. Tot timpul ii spui Iarina?
    Mult succes si abia astept sa ne vedem la Timisoara:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu ce intelegi tu prin termenul de baba "psihopata", dar a rade de tragediile altuia denota doar frica de tragedie si poate ca prin asta pacatuim cu totii atunci cand discreditam prin ras, alaturi de nonvaloare si valorile autentice, una din ele, extrem de sensibila, fiind acea valoare umana. Sper sa fie un spectacol reusit, desi iesirea dintr-o tragedie nu o va face niciodata rasul, cat plansul autentic si plin de compasiune fata de sine.
    P.S. Imi cer scuze ca mi-am permis sa-ti atrag atentia asupra acestui mic amanunt care pentru mine a devenit trist mai cu seama ca e promovat la scena deschisa. Cu cele mai frumoase ganduri...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. unde si cand va debuta piesa? ai uana cam...:))

    RăspundețiȘtergere
  6. maybe this world is another's planet hell...

    RăspundețiȘtergere
  7. Bafta in noul proiect si sper sa te vad si in altele cat mai curand!

    Victor

    RăspundețiȘtergere
  8. atita timp cit treaba se misca si incepe sa se creioneze sinteti pe drumul cel bun
    bravo voua
    sa ne tii la curent
    sint foarte interesante intimplarile de la repetitii dar cele mai interesante sint acelea cind sala este plina de spectatori si -actorul uita replica
    -actorul sare peste actiune
    -actorul incurca piesele....

    ar fi interesant sa incerci sa ne creionezi situatii stiute doar de cei de pe scena-multam in avans ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. haha, tare ultima fraza :)))

    bafta multa!
    sa va vedem cat mai repede pe scena :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Haha, e interesant sa joci alaturi de mama ta, sa-i zici "mamiiii, Iarina, ce rol super faci

    RăspundețiȘtergere
  11. sirena, ia zi-mi tu la ce piesa de teatru ai fost si a incurcat actorul piesa sau a sarit peste actiune ? Comentarii penibile ce discrediteaza munca unor oameni care traiesc pentru un lucru, si nu din el.

    RăspundețiȘtergere
  12. " Marian spunea...
    sirena, ia zi-mi tu la ce piesa de teatru"

    iubita tudor stie exact la ce ma refer
    nu am facut o referire exact la persoana lui aici
    acum stau in mangalia si am acces mai greu la piesele de teatru dar am locuit in sibiu si acolo mergeam des la teatru
    normal ca nu eu am sesizat greselile
    exista un club sau bar cum vrei sa,l numesti tu art cafe si acolo se string actori pictori se c,am intra doar pe baza de legitimatie
    si toate aceste discutii de acolo le stiu nu de pe scena

    dar tudor sint convinsa ca stie la ce ma refer si lui m,am adresat
    poate intr,o buna zi se va hotari si el sa ne destainuie cite ceva

    RăspundețiȘtergere
  13. bafta multa!

    va tin pumnii: TUTUROR :)

    RăspundețiȘtergere