[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 1 octombrie 2009

Guest post. Daydreamers :)

Pentru ca suntem prieteni de mult si Tudor e baiat bun, mi-a cedat un post pe blogul lui ca sa va spun despre "daydreamers": am inceput un proiect care are ca unic scop colectionarea de zambete - de la cei fotografiati si de la cei care privesc fotografiile, pentru o lume un pic mai frumoasa. Pentru ca incercam sa gasim 1000 de visatori si am ajuns abia la 300, avem nevoie si de ajutorul vostru. Pentru mai multe detalii: http://alexunu.ro/daydreamers

11 comentarii:

  1. Ce pacat ca e doar in Bucuresti valabila chestia... As putea eu face rost de inca cateva zeci de zambete, poate chiar sute :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Visatori.. nu este o perioada tocmai propice viselor.. Trebuie sa fim cu capul in nori dar cu picioarele pe pamant. Trebuie sa ne oferim concret si cu luciditate posibilitatea de a zambi. Sa ne-o meritam.

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-a facut placere sa vad toti acei oameni fericiti. knd vezi pe cineva zambind, automat zambesti si tu...nici eu nu sunt din bucuresti..pacat, eu si-asa sunt cam daydreamer..loll

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumosi sunt toti!!zambesc,e normal...

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte tare ideea, bravo Alexandra,am sa postez si la mine pe blog, site-ul respectiv pentru cei zambareti :D si daca am timp poate chiar iti fac o vizita la studio :)

    RăspundețiȘtergere
  7. E mult prea frumoasa ideea sa nu ne implicam asa ca o sa trecem marti pe la studioul Alexandrei. Ar trebui postate pozele astea prin tot orasul. Macar asa sa mai zambeasca lumea.

    Tudor, ne-a placut show-ul vostru de aseara. Totusi.... nu a fost prea multa lume si cred ca v-ainfluentat.

    RăspundețiȘtergere
  8. check this out pls:

    Trupa”Cu un nume Marfa” si mister Priza – StandUp
    http://aprozarnet.com/?p=686

    cred ca o sa dau mail si o sa trec si pe la studio pt un zambet...in fond, cred ca nu poate sa fie decat de bine...ca rezultat, oricat de mic

    RăspundețiȘtergere
  9. superba ideea,te face sa zambesti si pe tine, felicitari Alexandrei pentru proiect, nu am cum sa ajung pana in Bucuresti ca as fi facfut si eu o vizita la studioul ei :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat de dragut... Am intrat pe site-ul respectiv si m-a uimit ce fericiti pareau. Pozele acelea sunt facute in asa fel incat sa radieze, fetele lor sunt atat de luminoase... Asa ar trebui sa fim mereu. Dar azi nu mai vezi decat fete posomorate, triste, incruntate. Suntem mereu incurcati, grabiti, stresati, nu avem timp nici macar sa zambim. Pentru ca daca am zambi am arata la fel ca oamenii din fotografiile de pe site.
    Asa arata fericirea.

    RăspundețiȘtergere