[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 23 octombrie 2009

Zambetul din Cluj

A fost frumos la Cluj. Mult prea frumos. Pentru ca sunt zile grele, social vorbind, n-ai cum sa nu fii afectat de framantarile din tara asta haituita. Si atunci ai nevoie de momente ca in noaptea asta de la Cluj, cand o mie de oameni te privesc ZAMBIND. Da, cata nevoie ai de zambetul asta, sa ingheti momentul in timp si sa te trezesti peste o vesnicie cand lucrurile vor fi fost asezate in matca lor. Un ZAMBET cat o mie de terapii, aseara la Cluj, de la un public cald. Usor, usor Bucurestiul mi se pare din ce in ce mai putin acasa... si uite asa, ca intr-o relatie care moare, orasul asta ne da afara, ne alunga, se intampla firesc, fara eforturi, ne simtim marginalizati, alungati catre alte zari unde lumea mai ZAMBESTE.
Multumim Cluj, Timisoara ne vedem in seara asta :)

13 comentarii:

  1. Multumesc! :) [alte cuvinte nu isi au rostul]

    RăspundețiȘtergere
  2. "pentru ca avem coaie. pana si fetele au doua perechi de coaie!" un mare zambet! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubim Vama aici la Cluj. Si orasul va adora. Ziua de ieri sta marturie.
    Cel mai frumos este sa simti ca cealalta parte simte cat il iubesti... zambetul exprima destul daca stii sa-l citesti.
    A fost senzational!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uai!
    Pentru ca nu ma intereseaza ca am surzit langa boxa. Pentru ca nu ma intereseaza ca dimineata la 7 trebuia sa fiu treaza. Pentru ca nu ma intereseaza nimic, doar faptul ca am fost acolo si.... a fost mai mult superb!!
    :)!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un simplu, dar sincer: Multumim, VAMA! Jos palaria, ati fost senzationali. :) Desi am vazut ca bis-ul ar fi constat in Fericire si Cartita, faptul ca ne-ati cantat Hotel Cismigiu si Epilog a demonstrat inca o data ca nu doar publicul va iubeste, ci si voi ne iubiti!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari. Publicul de la Cluj va iubeste

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am zambit si am ras, si am strigat si am cantat.si v-am iubit

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut. Acum urc videourile din seara asta de la Timisoara.

    Le puteti vedea accesand youtube - VAMA TIMISOARA

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am fost si eu la Cluj. Cu probleme.M-au surprins clujenii.Prin omenie,prin felul lor de a fi.altfel decat oriunde.Sa luam exepmlu...

    RăspundețiȘtergere
  11. Privindu`te,auzindu`te,iar acum citindu`te intr`adevar mi`ai pus un zambet pe fatza :)
    Zambeste si tu!

    RăspundețiȘtergere