[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 2 octombrie 2009

Jukebox. Done

Multumim celor din Jukebox. A fost frumos aseara. Gasca din fata a fost superba. S-a legat bine toata cantarea si a curs usor, in acelasi timp. Cred ca lumea a primit bine piesa noua. Mai e mult de lucru la ea, dar ca structura "we have what we have". Mi-a dat o senzatie neasteptata de bine faptul ca lumea stia versurile la piesele noi. La toate piesele noi. Asta a fost si motivul pentru care aseara am vorbit mai putin intre cantece. Mai ales in partea intai. Am vazut oameni trecuti de treizeci de ani, de patruzeci. Am vazut public din toate categoriile sociale. M-ar interesa sa stiu parerea celor trecuti de treizeci. Cum au perceput cantarea de aseara? Cantecele noi? Vama?

Urmeaza Brasov. Tequilla Bowling. Ne intoarcem cu mare drag la voi, ma, copii...

21 de comentarii:

  1. va asteptam cu nerabdare.parca nu mai vine ziua de 10...

    RăspundețiȘtergere
  2. apropo de copii...de ce n-ai venit in liceul Virgil Madgearu?:(( te asteptam inca...

    RăspundețiȘtergere
  3. "16 ani?? poate par de 16 machiate.." :)) si eu ma tot minunam si apoi mi-am dat seama ca acum 5 ani cand veneam la cantarile din Music aveam tot 16 ani..

    si acum imi mai rasuna UUUUuuuuUUUuuuUUUUUUUUUuuuuuuu - ul in cap.. o sa creeze super stari in concertele viitoare.

    minunati ati fost, nu l-am mai vazut pe Eugen sa schimbe 3 tricouri. pe val :>

    RăspundețiȘtergere
  4. de data asta nu mai am cum sa ajung la Brasov:-<:-<

    pacat, a trecut putin timp de la Cerb, dar deja imi e dor de un concert Vama:-<

    atmosfera de aclo... vis.

    succes in continuare, sper sa ami treceti si prin Moldova cat mai curand:-<

    RăspundețiȘtergere
  5. ma repet, a nu stiu cata oara:( ce trebuie facut sa va putem vedea si in Londra? poate primesc si eu un raspuns, o singura data:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevar, a fost foarte frumos aseara (desi continui sa cred ca in show-urile grandioase iti dai mai bine masura talentului si astept ca lansarea noului album Vama sa se faca pe Stadionul Lia Manoliu). Marturisesc ca ma asteptam sa fie mult mai multa lume la spectacolul vostru. Cati am fost ultima oara in Becker? Vreo 200-300?
    Iti multumesc din suflet pentru al doilea bis. Publicul poate fi uneori ca un copil cu toane, dar daca ii faci pe plac, oricat de obosit ai fi, fericirea lui este atat de mare....si atat de adevarata...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am decat 24 de ani, insa pot spune ca am fost impresionata aseara de show-ul pe l-ati facut si mai ales, asa cum ai afirmat si tu, am fost impresionata de publicul variat, ca varsta, pe care l-ati avut. Se vede ca v-ati maturizat si ca incercati si, zic eu, ca reusiti, sa atrageti si publicul mai in varsta. Singurul repros pe care vi-l pot face in legatura cu show-ul de aseara este ca nu ati cantat si Scrisoare catre Fat-Frumos, chiar asteptam cu nerabdare sa cantati si aceasta melodie. Per total, nota 10, ati fost extraordinari.

    Poate ne vedem si la Noaptea Devoratorilor de Publicitate pe 9 octombrie.

    RăspundețiȘtergere
  8. aseara
    nu am fost dar banuiesc ca ar fi meritat
    am peste 30 ani
    muzica ta este ca prima dragoste
    nu o uiti niciodata
    nu o mai schimbi cu nimic
    si mereu iti fredoneaza in ceafa
    ne hranim cu melodiile tale

    iti doresc sanatate putere de munca si creeatie
    si noi vom fi alaturi de tine

    RăspundețiȘtergere
  9. copiii te asteapta cu sufletul la gura:)

    RăspundețiȘtergere
  10. da...oricum,am fost invidiata pentru faptul ca am primit un prosop fix in cap!:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu chiar trebuie sa comentez aici! "We don't know each other" ca sa zic asa...:) La mai multe cantari fusei...31 de ani am...public putin si interesat...adica nu pareau veniti sa bea o bere din intamplare fara un chior in buzunar pentru bilet...publicitate putina. Bine ca m-am "dus sa-mi pudrez nasul" la toaleta de la serviciu unde poti asculta Guerilla in timp ce...asa am aflat de concert. Scuze! :)Inainte de concertul vostru, acum 2-3 ani, am fost la un concert al Loredanei Groza in "La Scena" cu maxim 40 de spectatori. Foarte frumos! Pentru ca erau "interesatii", nu "intamplatii".
    Ma rog...nu stiu cat de coerenta sunt acum...pentru ca sunt sub influenta concertului de aseara...minunat...parca ar fi fost doar pentru mine si prietenii mei...senzatia e minunata. Ca intre prieteni, noi si voi. Bine, ca sa-ti spun adevarul, mie-mi place rau de Dan de la Zalau:)) si de la bas:). Miscarile lui sunt irezistibile! :)
    Noul cantec, ca sound e minunat, ca versuri...mie mi-a ramas bolboroseala ta englezeasca "stay..." sau ce-oi mai fi zicand acolo. :) Prefer versuri in romana...ca-n engleza sunt destule! :)Am invatat si sa "iuuuuuuuhuuuhuuuiiiu" dar din pacate am uitat linia melodica din cauza "ohhhhoooooo"lui de pe intro-ul ala superb!Imi place la nebunie ultimul vostru album, de-aia am cantat ca nebuna, imi plac si melodiile vechi pentru ca voi le-ati facut nemuritoare si ar fi aiurea sa nu le cantati.Si-mi place ca pustii din fata stiau si versurile de pe ultimul album...
    Deci eu si prietenii mei, toti trecuti de 30 de ani :( va rugam sa creati cum simtiti si cand simtiti dar sa ne impartasiti si noua...ca sa avem ce "barfi".

    RăspundețiȘtergere
  12. Am uitat ceva important! Unde a disparut Fat-Frumos? :((( Ar fi fost minunat sa apara si el...de undeva...:))))Cu o recipisa...acolo... ceva minuscul...putea fi si o telegrama...
    "In palose sa ne taiem sau in lupta dreapta sa ne luptam?. Stop.Asteptam raspuns.Stop. La urmatorul concert.Stop.No ofense.Stop" (era si poliglot, pe langa alte "calitati") :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-a placut mult concertul de joi.

    Si mi-a mai placut mult acolo o fata in rochie alba si cu umerii goi. Sper sa o revad la urmatorul concert Vama. De ce nu, poate tot intr-o joi...

    RăspundețiȘtergere
  14. buna,
    ma incadrea la categoria "peste 30" si am fost la toate concertele voastre din bucuresti de anul acesta .... asa ca sunt un fan serios.
    dar
    in privinta concertului de la JUKEBOX:
    1. daca ii dai o cautare pe google a clubului JUGEBOX ... o sa gasesti DOAR adresa din str. Sepcari 22 ... asa ca am pierdut cam o ora cautand clubul (asta, de ... nu stau doar prin cluburi) ... si ca mine probabil si altii.
    2. fata de concertul din aceeasi locatie, dar fost BECKER mi s-a parut mult mai proasta sonorizarea.
    3. un lucru bun in locatie ... ca se putea fuma (dar ... asta nu cred ca te prea intereseaza)

    cat despre piese ... nu am ce comenta, daca nu mi-ar place nu as merge de 3 ori intr-un an sa ascult mai mult sau mai putin acelasi album.

    sunteti intr-un fel ...

    RăspundețiȘtergere
  15. publicul trecut de treizeci de ani s-a simtit foarte bine, a savurat un pahar de muzica buna...la concert am stat langa un grup de straini (irlandezi cred) care au spus ca sunt pentru prima data la un concert Vama si au fost foarte incantati de acest gen de muzica. Well done Vama!

    RăspundețiȘtergere
  16. Regret nespus ca nu am putut ajunge la concertul din Jukebox . Au fost imprejurarile de asa natura..
    oricum
    ma consolez cu faptul ca vei veni miercuri in liceul nostru
    ceea ce imi umple inima de fericire
    .
    asa ca see ya then
    Hugs.

    RăspundețiȘtergere
  17. ...si aici, ca si la concert vad ca te intereseaza destul de mult parerea celor "trecuti de 30"... 33 se pune?
    Ce sa spun, nu am talent de scriitor; mesajele pieselor sunt foarte adevarate, cu multa substanta, iar linia melodica... nu e pentru toata lumea. Atmosfera de club se muleaza foarte bine pe stilul vostru; starea de spirit aproape ca te obliga sa-ti aprinzi o tigara, sa contempli fumul cum se ridica nepasator.
    Intimitatea clubului a fost deranjata doar de volumul parca prea tare a instrumentelor; mi-as fi dorit ca urechile mele sa fie patrunse de vocea ta si pe fundal, undeva departe, sa se auda si partea instrumentala.
    Ar trebui sa va promovati mai mult aparitiile, in afara de acest blog si radio guerilla.
    Eu te inteleg ca ai ceva cu ziua de joi, dar unii ca noi care mai au si copii de dus la scoala si la gradinita trebuie sa faca mari eforturi sa poata ajunge; ai sa intelegi intr-o dimineata rece cand o sa-ti duci copilul la gradinita cu ochii impaienjeniti de somn... Hai ca ma lungesc prea mult si poate nu e nici locul, nici momentul potrivit.
    Una peste alta, cu voi plecam de-acasa pana la servici, lucram cu voi urland in casti, cu voi petrecem cel mai mult timp cam de 12-13 ani incoace (asa batrana sunt?)si inca ma surprinde faptul ca mai gandeste si mai simte altcineva la fel ca noi si ca la fiecare auditie ma trec fiorii ca intaia oara.
    Sa auzim de bine si de mai multe concerte!

    RăspundețiȘtergere
  18. am fost acolo...in fata:X...genial!

    RăspundețiȘtergere
  19. In soapta. Zbor si dor... de viata. Mi-am adus aminte de un film in care un inger alege sa cada pe pamant. Gust de pere.

    RăspundețiȘtergere