[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 18 august 2008

Braila Ruuulllllzzzz

La Braila a fost superb.Dupa cate un astfel de concert realizezi cat esti de fericit ca ai ceea ce ai. Pur si simplu dinspre public venea o stare de bine care te facea sa vrei sa dansezi la disperare. Ne-am stropit cu apa!!!Da, era o gasca misto in stanga scenei care se infierbantase asa ca le-am administrat dusuri cu apa plata. Am primit in schimb acelasi tratament:))

Tata taie porku a facut ravagii printre braileni. Concertul a mers snur si doar in sus. Ca si la Tulcea, Cartitza a fost un moment de apogeu. M-am simtit mult prea bine pentru a avea rabdarea cu care sa caut cuvintele potrivite. Multumim Braila.

PS. In premiera la Braila Nu am chef azi a beneficiat de versuri noi. Supliment de good jazzy mood.

PS2. Cred/sper ca Dumnezeu nu apare la stiri a dat si aici de gandit...

39 de comentarii:

  1. Uai, cel mai tare concert din Braila, ever ! VAMA definitly RULLZ ! A fost superb, noi va multumim voua !
    Hope u come back :D

    haha, Braila rullz ! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. intradevar, a fost superb aseara,( am facut parte din acea gasca nebuna din stanga scenei, de care tu ai aminti ;)) )the best concert ever la braila, sper sa mai reveniti la noi, va multumim pt acea seara minunata, va iubim:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot descrie in cuvinte atmosfera pe care am creat-o impreuna . De fapt nici nu cred ca vreau asta . Au fost cu siguranta niste momente unice . Pentru cateva ore nu m`am recunoscut . Sufletul meu era in fiecare vers , in fiecare strofa , in fiecare acord de chitara . GENIAL ! Multumesc Vama , multumesc Tudor .

    Ps. Hotel Csimigiu mi-a adus aminte de un concert mai vechi din Costinesti . Ce sentimente ..

    RăspundețiȘtergere
  4. "Dumnezeu nu apare la stiri"e melodia care mi-a facut pielea gaina cand am auzit-o :)) ..aa si la cat de cald a fost, dusul a fost bine venit:P ...recunosc nu am fost fana Vama pana aseara cand am realizat ce trupa extraordinara sunteti...si sincer sa iti spun imi place mult mai mult sa vin la un concert de-al vostru decat sa pun cd-ul...o adevarata explozie de energii sunteti...mi-ar place sa te vad si intr-un rol la teatru,sper sa am aceasta onoare. cu respect !

    RăspundețiȘtergere
  5. si noua ne-a placut Dumnezeu nu apare la stiri

    RăspundețiȘtergere
  6. baaA:((



    da la galatzi cand...




    VA VREAU NERVOOOOOSSSS

    RăspundețiȘtergere
  7. yeah
    am racit din cauza ta Tudore ca nai vrut sa facem schimb pe schimb de tricouri :D

    cat despre concert a fost al 3-lea din toate concertele dupa Vama lanseaza Vama si Sinaia forever cand era Vama Veche... ploaia aia nebuna cand toata lumea era dezbracata ... mai iti aduci aminte dupa atatea concerte? xDDDD

    RăspundețiȘtergere
  8. phwth din pacate urmatorul concert e abia la sfarsitul lunii septembrie :(( http://www.fostavamaveche.ro/site/concerte

    aaa si app aiurea rau Braila zici ca-i Bucuresti la modul cum arata :(( pacat de oamenii de acolo ca sunt super ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Concertul ala era trecut gresit. De fapt a fost acum 2 luni. :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Dap...stropii de apa plata m-au cam ajuns:)..

    @b4h40s3r..nush cat din Braila ai vazut tu, dar e un oras care iti poate da multe amintiri frumoase..
    eu n-as da portul si centrul vechi al orasului pe nimic in lume. Multa vreme Braila a fost un oras cochet. S-a situat ca dezvoltare chiar inaintea Galatiului pana la Gheorghe Gheorghiu Dej. Strict personal, ultimii 4 ani mi s-au parut cel putin nefasti...dar hey! de aceea se organizeaza alegeri...sa vedem de acum ce va fi, ca proiecte de genul "refacerea centrului istoric" sunt in derulare. Ti-as vorbi de orasul asta pana maine...dar cred ca sunt eu "prea" braileanca:)

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte offtopic: pot primi o adresa de mail sau un numar de telefon de contact al formatiei Vama pentru un eventual concert?

    RăspundețiȘtergere
  12. cel mai tare concert a fost aseara....iati depasit clar pe cei de la voltaj....VAMA 4EVER...veti ramane mereu in sufletele si inimile mele...eu eram in grupu celor din partea stanga si kiar neam bucurat ca neai mai racorit...va multumim mult si va mai asteptam..

    RăspundețiȘtergere
  13. BabyRacy nush fata de Sibiu, de Valcea, Valea Oltului, nu mi sa parut cine stie ce ... zici ca e copie dupa Bucuresti ... da ma rog pe faleza era misto... dar si noi avem Cimigiul, Herastraul, Lacul Tei, Lacul Morii, etc... si m-am cam plictisit de ele ... daia zic
    ... in schimb am intalnit nuami oameni de nota 10

    RăspundețiȘtergere
  14. fara cuvinte..a fost foarte frumos..felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  15. raoul
    : )) ce comparatie faci frate intre Vama si Voltaj ma mir k nai zis iati depasit pe aia de la Hara ...
    Hara de ex nau nici un farmec adica e o formatie ca toate cele care nau nimic creat de ei... cum sunt in general toti romanii... ca sa ai succes tre sa faci ceva creat de tine si cat mai diferit nu tre sa te inspiri dupa nimeni...
    cand ii auzeam ca, canta dalea Muro Shavo, etc melodii de tzigani ma lua tristetea...
    cam asa si Voltaj ... nau stilul lor ... am mai auzit stilul asta la 2092902902 de formatii ...

    PS: VAMA te iubim CA CA tine NU gasim :X

    RăspundețiȘtergere
  16. Da,a fost super aseara :D
    Eu si prietenele mele am venit de la 6 ca sa prindem locuri in fata dar a meritat.
    Noi am stat in stanga scenei.Ce-i drept a fost super tare si cineva a spus ca sunt mai multi fani voltaj dceat Vama.Dupa parerea mea Voltaj nu ajunge nici la degetul mic al celor din Vama.Toata melodiile au fost super,dar piesa mea de suflet ramane indiferent de ce ar fi "Pe sarma":X
    Si cei de la Hara au fost super dar eu nu mai aveam rabdare pana sa incepeti voi sa cantati.
    Faza cu apa a fost dupa parerea mea foarte originala si in sfarsit pot spune ca mi-a placut o seara de duminica.
    Va mai asteptam pe aici si sa siti ca pentru noi voi veti ramane mereu cei mai buni.
    Poate veti mai veni si la anu` si eu sper sa va pot vedea si in alte circumstante.


    PS:Vama rullllzzzzzzzzzzzzzzzz!!

    RăspundețiȘtergere
  17. A fos cel mai tare concert:X:X:X!!
    A meriat 3 ore de asteptare. Bestial! Recunosc...m-a cam speriat microfonul ala zburator:)).
    Mi-au placut totate melodiile...in special "Pe Sarma" si "Dumnezeu nu apare la stiri".
    Sa mai veniti pe la noi!!Multumim pentru seara extraordiara!!!


    PS:Vama is the Best!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. OMFG...in sfarsit,in sfarsit ati ajuns si in braila:X:X:X(genial cel care v-au adus)doamne cat am asteptat...nu am cuvinte sa zic cat de bine m-am simtit duminica:X:X:X am venit de la 6 cu toti dupa mine ca sa prindem locuri in fatza si chiar a meritat..efectiv nu ne dezlipeam de gardul ala:X:X:Xati fost bestiali,geniali,minunati:Xam citit unul din comm,,voltaj nu ajunge nici la degetu mic al vostru''corectez,nimeni nu a ajuns si nici nu va ajunge vreodata la degetul mic al vostru...si vorba mea..sunteti prea geniali ca sa existati:))asa..intradevar faza cu stropitu a fost geniala:X:X:Xam stat in partea stanga si chiar era incinsa atmosfera si eu eram ff infierbantata:))am cantat toate versurile cu voi,sunteti idolii mei:X:Xmi-au placut toate piesele,toate au adevar in ele si in toate ma regasesc intr-un mod sau altul...si de fiecare data cand am stari din alea nasoale,va ascult pe voi..si-mi revin:)si ceea ce mi-a placut a fost ca ati pus suflet in tot ceea ce ati cantat,chiar sa vazut asta si s-a transmis pasiune pe care voi o puneti in piesa:)si zic asta pentru ca putini sunt cei care pun suflet in ceea ce fac...mai ales cei cu muzica..gta are mama si tata bani sunt vedeta...:)anyway miar fi placut sa cantati si undeva in vama si zmeul..aaa si am o intrebare:unde pot gasii tricouri cu voi??:X:X:xsi mai am una:))care sunt urmatoarele voastre concerte:X??

    RăspundețiȘtergere
  19. BESTIALLLLLL!!!!!!in sfarsit am vazut si altceva la braila in afara de fetizte cochete din showbiz-ul romanesc, carora sa le sara cd-ul!concerul Vama a fost extraordinar,iar k un raspuns la afirmatia lui tudor,, Cred/sper ca Dumnezeu nu apare la stiri a dat si aici de gandit...``, intr-adevar pentru unii chiar a dat de gandit si sunt ferm convinsa k si in alte concerte va maida de gandit pentru oamenii interesati cu adevarat de ,,tarisoara noastra``:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce pot sa spun .. a fost mai mult decat perfect .
    Rezumat : vama.braila.caldura.eu.vis.august.noi.partea stanga.tudorrr.superb.fotografie.ramas bun.:).


    PS: Am reusit sa surprind partea "slow motion" intr-un filmulet. Foarte tare :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Ahhhhhh ce senzatie ati facut la Braila:>:>:>......nu vom uita prea curand concertu vostru:X:X:X....a fost d n-ori mai frumos dkt toate concertele pe care le-am avut noi p'aici:D....ati fost super super supeeeer....va mai asteptam

    PS cam mult a durat sa scapi de tricoul ala la kt era de cald;)):P oricuma fost binevenit"dusul ala"

    RăspundețiȘtergere
  22. a fost cel mai tare!
    cartitza, hotel cismigiu si epilog au fost la inaltime.

    nota 10 :D
    si "i love braila" :))

    RăspundețiȘtergere
  23. sunteti extraordinari:X:X:X:X:X
    va iubim pentru ceea ce sunteti si pentru muzica pe care o compuneti:*:*:*
    ...sh eu faceam parte din gasca din stanga sh am primit un dush pe care o sa-l tin minte:)):))

    tudor, esti cel mai tare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. a..vama la braila!!cuvintele sunt de prisos.ca de ..nu pot spune in cuvinte ce am simtit de cand ati ajuns pe faleza si pana cand ati plecat.da!tudor :X:Xextraordinar!
    Bine,am avut parte si de un funny moment cand se inghesuiau sa dea mana cu tine in masina,in special un taranus care se credea interesant :))
    era de ajuns sa cante doar Vama la braila pentru ca numai cu asta am ramas de la zilele brailei:X
    cei mai tari!

    RăspundețiȘtergere
  25. ...fain asa...imi rade inima in mine...ca ai facut asta..pentru aia de acasa...
    pe vremea mea..venea doar axinte si glumele sale idiote..de ziua brailei..
    publicul de acolo..nu e exploatat...nu vin trupe nu vine nimeni..
    de aceea...pooate a fost altfel..mi-ar fi placut sa fiu si eu acasa....
    iti multumesc..in numele celor de acasa...

    RăspundețiȘtergere
  26. a..vama la braila!!cuvintele sunt de prisos.nu pot spune in cuvinte ce am simtit de cand ati ajuns pe faleza si pana ati plecat ..toate melodiile au fost super,in special hotel cismigiu si dumnezeu nu apare la stiri.si daaa..tudor:X:XExtradordinar!
    am avut parte si de un funny moment cand se inghesuiau astia sa dea mana cu tine in masina,in special un taranus care se credea interesant:))
    anyway ..ar fi fost de ajuns sa fie doar Vama la braila pentru k doar cu asta am ramas de la zilele brailei:X
    cei mai tari!!
    si ..parea stanga rullz:))

    RăspundețiȘtergere
  27. http://www.obiectivbr.ro/index.php?pagina=single&id=0000021769&domeniu=Local

    RăspundețiȘtergere
  28. un articol despre concertul tau tudor!

    RăspundețiȘtergere
  29. sa citesti articolul! e super poza, asa te-am mai vazut si noi, fanele tale! sa-mi zici ce parere ai!

    RăspundețiȘtergere
  30. Concertul a fost suuper,din 3 concerte ,care au fost organizate pe faleza la Braila,am fost doar la cel de duminica seara si a meritat din plin,multumesc VAMA:).
    Domnule Tudor Chirila sunteti atat de iubit incat o prietena,cu care am vizionat concertul de undeva de sus(in partea stanga a scenei),striga in mod repetat in gura mare sa te dezbraci:))

    PS:BRAILA AND VAMA RULES!!

    RăspundețiȘtergere
  31. stiti cum se spune, prima parere conteaza si eu cred ca atat pentru voi, cat si pentru noi a fost mai mult decat ne-am fi imaginat !!! a fost o zi memorabilaa!! ati facut atmosfera din toate punctele de vedere !! poate ca nu ne-am fi asteptat sa fie chiar asa, dar ati dovedit, din nou, ca sunteti the best !! va mai asteptam pe la Braila... v-am aratat ca va iubim !!! superb !!!

    Vama rullllllzzzzz !!! :X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  32. inca nu mi am revenit...vama la braila...cu toate ca am stat in fata...lipita de gard ;) tot nu mi vine sa cred...sa stii tudor ca nu am glumit cand ti am scris ca "te iubesc" (sper ca iti amintesti :P) ce sa mai...ati fost super fratilor:X:X:X:X va mai vrem la braila...:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  33. eu nu am venit de la ora 6. cand am ajuns era deja terminata prima piesa. am stat sus la fantana si ti-am aratat degetul cand ai spus ca acolo nu se canta...ca eu eram ragusit ;)

    RăspundețiȘtergere
  34. Ps: uite aici filmuletul cu "slow motion" ;))


    http://www.youtube.com/watch?v=6ULHiLHKOEo

    RăspundețiȘtergere
  35. si constantenilor cand le bucurati auzul?
    respectul meu si a multor de aici pentru ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
  36. aaa...nu are rost sa mai scriu ce s-a scris, asa ca o sa inlocuiesc cu bla bla bla...
    si nici nu vreu sa scriu "te iubesc tudor" sau alte chestii de genul asta, pentru ca nu e adevarat!eu declar ca NU te iubesc nici pe tine si nici formatia.eu iubesc doar stilul de viata pe care mi l-am creat datorita voua!am crescut cu voi...am invatat sa traiesc in camin cu voi sa iubesc, sa urasc....;))pe mine nu ma intereseaza daca sunteti Vama, sau Vama Veche.....ceea ce e important pentru mine este sa fie vocea lui Tudor, si sentimentele care renasc cu fiecare concert si care , mie personal, imi reincarca dorinta de a merge mai departe, si continuarea visului ca intr-o zi nu vom mai trai pe o scena de teatru...mda....mai bine inlocuiam toate astea cu bla bla bla...;))
    am fost la concert, logic....d'asta am lasat coment aici....
    pe mine ma interesaza daca o gasesc pe matusha pe strada Olimpului la nr 5;))
    sper ca intelegi ceva, ca eu am recitit si n-am inteles nimic
    pa!

    RăspundețiȘtergere
  37. Cu siguranta unul dintre cele mai bune concerte la care am asistat pe faleza braileana. Ati facut atmosfera si exact ce-mi place la o trupa, ati fost atasati de public. Nota 10+, mai ales pt momentul de jazz;)!

    PS: Nu stiam motivul pt care ati facut melodia Hotel Cismigiu... cu adevarat trista intamplarea bietei fete:(! Succes pe mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  38. :) ma bucur ca in sfarsit apare ceva frumos despre braila:P, din pacate multi considera altceva, ba chiar si noi, locuitorii.eu spre exemplu de abia astept sa ajung in buc la facultate, acum in oct :d.
    am fost la concert, nu puteam sa-l ratez :D :"> mi-a placut f mult si m bucur ca ati trecut pe la noi.poate un bis ceva:P. brailenii stiu sa se distreze:))inainte la celelalte concerte erau multi manelisti si faceau mijtouri...tipau asa aiurea...uite k la un concert rock a venit lume normala :)) si a iesit super:P. u rull, too

    RăspundețiȘtergere