[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 3 august 2008

Multumim Zalau

A fost foarte bine la Zalau. Un show legat. Un public entuziast mai ales gashca din fata scenei. Am fost surprins sa vad lume care a fost si la Arenele Romane pe 6 iunie. Pentru noi asta inseamna foarte mult. They've come a long way for us.

Prin urmare lumea s-a entuziasmat iar noi ne-am destrabalat:)) Am avut niste mici probleme de monitorizare la inceputul show-ului dar s-au reglat pe parcurs. Cantecele noi foarte bine primite si asta ne bucura mult.

Pentru cei care calatoresc recomand un hotel nou acolo. Se numeste Briliant si este cald si primitor.

26 de comentarii:

  1. multumim si noi. Super concert! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc Vama si am simtit fiecare cuvant pe care l-ati cantat... am asteptat 17 ani...infinit, as fii vrut... dar a fost 18 ani
    si chiar n-a mai contat nimic cand ati cantat epilog... am plans :)
    eu inca mai vreau si as fi stat in fata scenei pana poimaine sa strig Vama, daca as fii stiut ca ati fi urcat din nou.
    si daca zici ca ti-a placut hotelul mai veniti :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari Vama pentru concertul de aseara ! A fost intr-adevar la inaltimea asteptarilor si chiar mai mult de atat.
    Am trait la maxim fiecare cantec, fiecare clipa, m-am abandonat muzicii si a fost minunat !
    Va multumesc din suflet pentru tot!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca noi ar trebui sa va multumim..sa va multumim pentru toate acordurile care ne-au reamintit momente din alte veri, din alte zile, din alti ani..momente care imi vor ramane mereu in suflet..momente in care as vrea sa vad oasele goale si pe toata lumea voastra, sau a mea, pe o plaja..sa-mi zambeasca..sa va zambeasca voua..si sa va multumeasca pentru momentele de evadare pe care ni le oferiti..

    eu, persoanl, va multumesc pentru cei 18 ani..pe care ii am si de care ma bucur..va multumesc din suflet pentru piesa care imi descrie cel mai bine viata >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. ne bucuram ca ti-a facut placere sa canti la zalau;))...ne-ai speriat un pic cand te-ai urcat pe marginea scenei. oricum superb concert...poate daca era si 17ani...infinit era perfect;)) asteptam data viitoare:D

    RăspundețiȘtergere
  7. bine spus ..public entuziast care a cantat alaturi de voi si s'a bucurat de fiecare clipa.....Wai cat mi'a placut .:X:X
    un super concert VAMA

    RăspundețiȘtergere
  8. ma pun si eu alaturi de restul sa iti/va multumesc pt un show superb,a carui energie inca ma cuprinde de fiecare data cand ascult una din piesele voastre, aici, acasa...
    sper sa va intoarceti, sa ne bucurati cu prezenta si muzica voastra de un infinit nebun frumos >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Aia "mica si creata" va multumeste cu mult drag si zambet de placere dar totodata de triste fiindca ceva atat de frumos s-a terminat atat de repede!
    Probabil ne vom revedea la Sibiu...sa vedem daca ne maresc astia alocatia :))...Daca nu, venim cu NASU :>

    RăspundețiȘtergere
  10. Mare bucurie pentru un zalauan sa primeasca laude de la o trupa de asa prestigiu. Astfel mai afla lumea ca existam si noi, o mana de oameni cu suflet cald si iubitori de mare (care e cam departe). Si de voi.
    Multumesc pentru tot, pentru zambete si vorbe! A insemnat mult pentru noi toti.

    (ziarista cu pricina)

    RăspundețiȘtergere
  11. Un concert minunat. Multumim in mod deosebit.
    Vreau versurile de la "Suflet Normal" daca se poate.

    RăspundețiȘtergere
  12. gasesti pe www.vamamusic.ro de toate de pe albumul noi

    RăspundețiȘtergere
  13. superb!
    nu regret ca am batut atatia km pt un astfel de show!

    :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Concertul din Zalau a fost de neuitat.Faceti muzica de calitate,sunteti de apreciat!

    RăspundețiȘtergere
  15. zalau orasel micut uite ca sau dus si ei dar sa speram ca veti veni din nou pe la noi sa ne incantati cu muzica voastra toata lumea a fost entuziasmata.va multumim.zalaul va multumeste

    RăspundețiȘtergere
  16. Gashca din fata scenei saluta Vama!

    vaaaaaaaavaaaaVAMA! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. a fost chiar super...desi fiind vorba de voi nici nu ma asteptam sa fie altfel!va mai asteptam :-)

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumim Vama pentru un show exceptional!Toate melodiile ne-au incantat si ne-au transmis un sentiment atat de placut si de profund incat speram sa nu se mai termine niciodata.Asteptam si alte concerte pe la noi prin Zalau.

    RăspundețiȘtergere
  19. foarte tare ma impresionat prestatia voastra nu credeam sa vad un concert asa reusit laZalau

    RăspundețiȘtergere
  20. mii de multumiri am plins cind am vazut atitea vorbe bune venite de la zalaoani,sinteti tari ma bucur ca vam putut vedea la noi in oras

    RăspundețiȘtergere
  21. mii de multumiri am plins cind am vazut atitea vorbe bune venite de la zalaoani,sinteti tari ma bucur ca vam putut vedea la noi in oras

    RăspundețiȘtergere
  22. Intradevar un show cum rar mai vezi.Apropo de lansare...ne-ati lasat masca.A fost mai mult decat genial.Si toata oboseala de pe drum a fost data la o parte cand v-am vazut pr scena.
    MULTUMIM VAMA.MULTUMIM TUDOR!
    Trupa ca VAMA mai rar!
    VA MAI ASTEPTAM CU MARE DRAG!
    numai bine.
    Sper ca Dodo si Roxi sa isi faca prezenta la Sibiu!
    Cu mult dor, Dodo

    RăspundețiȘtergere
  23. Ati stabilit cumva cand si unde va fii viitorul vostru concert ?

    RăspundețiȘtergere
  24. ...nu am fost la concert...daaaar...gasca de bolovani de langa scena erau prietenii mei...so...multzamim de show!!!!!va saluta Ip-ul...:-))

    RăspundețiȘtergere
  25. Zalau... da! Super show!! Am ajuns in zalau la timp,defapt chiar in clipa-n care ati urcat pe scena!! Era a 10-a oara cand va vedeam... Mi-am trait visul pentru a 10-a oara si am reusit sa imi fac si o poza cu tine, Tudor! Sunteti fantasmagorici(si acesta e un cuvant mic pentru voi, pentru ceea ce faceti)

    Felicitari :*

    RăspundețiȘtergere