[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 28 august 2008

VAMA TOUR SEPTEMBER

5 septembrie - Targoviste

6 septembrie - Brezoi - Parcul Central

11 septembrie - Bucuresti - Cafeneaua Actorilor

13 septembrie - Chitila

20 septembrie - Campina

27 septembrie - Sibiu - Piata Mare

47 de comentarii:

  1. Chitila ?
    unde in chitila ?

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci ne vedem in cafenea...incep scoala cu voi...ce tare...poate asa am si eu noroc la bac;))
    bafta multa in concerte,si mai multe prin bucuresti...ca tot vine bacu, macar sa am motiv sa chiulesc:P

    RăspundețiȘtergere
  3. deci ne vedem in piata mare. haha....danseeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzz

    RăspundețiȘtergere
  4. omg.:x.:x.de abia astept.:x.:x.bucuresti si campina.\:d/

    RăspundețiȘtergere
  5. mai zic si eu, ca deh...
    Pe la Constanta. Vara nu mai tine mult. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. de acolo'i si trupa Prometeu.
    dar ideea e la ce ora?:)

    RăspundețiȘtergere
  7. in brezoi, jud valcea? ueau!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sibiu, uhuuuuuuuuuu!!!! See ya there!

    RăspundețiȘtergere
  9. targoviste :X superrr !!! va asteptam cu bratele deschise !

    RăspundețiȘtergere
  10. multumim frumos:) orele de incepere le vom comunica mai apropape de datele concertelor.

    RăspundețiȘtergere
  11. tttaaaarrrgovisteeee :X:X

    abia asteeptt :X

    RăspundețiȘtergere
  12. Finally! Nu ma gandeam ca vara asta se va termina asa frumos! Vama in Targovisteeeeee!!! Va multumim si va asteptam,undeva prin...oras :D \:D/ \:D/

    RăspundețiȘtergere
  13. vreaaaaau si la braila..:X:X:X dar poate ajung in bucuresti:):)

    RăspundețiȘtergere
  14. Care ati fost prin Cafeneaua Actorilor? Aveti idee, se fumeaza?

    Imi cer scuze daca intrebarea e puerila, dar nu imi plac concertele in aer inchis unde se fumeaza ... ma duc sa ma bucur de spectacol, nu sa inhalez tone de fum.

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. ne vedem la majoritatea (sper)
    :D
    de abia astept sa revad Sibiul :)

    @ laurentiu

    parca se fumeaza, nu mai stiu sigur.
    in orice caz e destul de mare si de aerisit, nu se simte foarte tare ( iti zic asta pt ca nici eu nu suport fumul)

    RăspundețiȘtergere
  17. VAMA IN TARGOVISTE!!!!!!!!!

    OMG!!! :X:X:X 8->

    UNDE mai exact? =p~ :X

    RăspundețiȘtergere
  18. Oradea va asteapta in BLUE MONDAY !

    RăspundețiȘtergere
  19. 11 septembrie - Bucuresti - Cafeneaua Actorilor
    Ohhhh Dumnezeuleeee!
    de unde iau bilete?
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. Abia astept sa te vad.
    o zi minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  21. stie cineva cat e intrarea la Cafeneaua Actorilor?:) :X

    RăspundețiȘtergere
  22. tudooor... te rugam din suflet , in numele targovistenilor , sa canti pe 5 spetembrie HOTEL CISMIGIU :) vom fi acolo in fata si vom canta din tot sufletul :X

    RăspundețiȘtergere
  23. Daaaaaaaa vrem la targoviste hotel cismigiuuuu!!!
    Doamne abia asteeeeept!!!Retraiesc emotiile pe care le aveam la arene..:x

    RăspundețiȘtergere
  24. Daaaaaaaa vrem la targoviste hotel cismigiuuuu!!!
    Doamne abia asteeeeept!!!Retraiesc emotiile pe care le aveam la arene..:x

    RăspundețiȘtergere
  25. vreeemm hotel cismigiu :))) :X

    la targoviste normal :))

    deja am facut un club pentru sustinerea melodiei :))))

    RăspundețiȘtergere
  26. care dintre cafenele? tineretului sau univ? (presupun ca tineretului)?

    RăspundețiȘtergere
  27. salutare
    abia astept sa va vad la sibiu si sper sa aveti cat mai multe cincerte in ardeal ca sa va vad si eu mai des.

    RăspundețiȘtergere
  28. salutare
    abia astept sa va vad la sibiu si as vreau si eu sa sustineti cat mai mute concerte in ardeal ca sa apuc si eu sa va vad cat mai mult....

    RăspundețiȘtergere
  29. salutare
    ma bucur enorm ca o sa sustineti un conceti si la sibiu ca asa am si eu ocazia sa va vad si am sa fiu acolo undeva in primul rand ca sa cant si eu cu voi si sa ma simt fericit si bine....

    RăspundețiȘtergere
  30. vama+trooper :D cred ca o sa fie cel mai tare concert din vara asta...

    RăspundețiȘtergere
  31. Vama+Trooper+Cargo (din cate stiam eu) \:d/

    RăspundețiȘtergere
  32. Chirila iti multumesc ca ne aduci marea,aici,acasa....va asteptam de mult.
    Poate faceti un duet..si poate valurile ei se vor contopi cu valuri de aplauze.Poate ne lasi un pic din mare...in noi...in fiecare si in cei care au uitat de mult drumul spre ea.

    RăspundețiȘtergere
  33. ce frumos arata banner`ul cu targoviste , 5 septembrie :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna!Stiu ca a mai fost intrebarea, dar nu am vazut un raspuns, asa ca revin cu ea: de unde pot cumpara biletul pentru concertul din Bucuresti?
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  35. Unde in Chitila???
    Abia astept sa va revad ... >:D<
    Cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  36. in sfarsit te prind la sibiu.nu te-am mai vazut de anul trecut din vara cred cand a fost o seara mai speciala cu iris ,vama ,vita de vie si cam atata imi amintesc.va astept cu mare drag si poate de data asta reusesc sa imi fac o poza cu voi.nu stiti pe la ce ora o sa ajungeti?
    o sa aveti si repetitii inaite de concert?
    astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  37. si la Calarasi? Vrem Vama la Calarasi!

    RăspundețiȘtergere
  38. si la Calarasi? Vrem Vama la Calarasi!

    RăspundețiȘtergere