[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

vineri, 8 august 2008

Eu si Dharma.

Dharma: - Crezi c-o sa-mi cada acum pe drumul asta?
Eu: (privind copacii de pe marginea drumului si umbra masinii proiectate pe lanul de grau)- E posibil...
Dharma: - Si tu ce-o sa faci?
Eu: - O sa opresc masina si o sa-ti pun un tifon acolo...
Dharma: - Poate mi se rupe in snitel....
Eu: Nu-l mai misca-n fata si-n spate...Misca-l stanga-dreapta.
( Dharma se conformeaza si incepe sa traga de lopatar in stanga si-n dreapta privindu-ma cu gura plina de mana ei si cu ochii mari)
Dharma:(cu oarecare vitejie) N-are rost sa opresti masina pentru un dinte...
Eu: Vreau sa fac asta pentru tine....
Dharma: O sa curga mult sange...
Eu: Ziceai ca-ti place sangele..
Dharma: Pe bune ca da...(Tacere) Auzi, tu crezi in Zana Maselutza?
Eu: Da. Cred.
Dharma: Lui Bi i-a luat consola de playstation...
Eu: Aha...
Dharma adoarme cu gandul la Zana Maselutza. Ma uit la ea si zambesc....

13 comentarii:

  1. Calea neprihănirii a rămas ştirbă. Şi acum, pare urâtă ... doar pare.

    RăspundețiȘtergere
  2. inocenta nestirbita de caderea unui dinte.. dar jocurile si respectivele desene animate moderne o strica..

    "cineva sa opreaca invazia de biti..
    cineva sa ne faca din nou fericiti.."

    RăspundețiȘtergere
  3. Pina cade, dintele trebuie mai intii sa creasca - etapa asta are alt tip de comunicare decit cel descris de tine, ai sa vezi...Rabdare, toate etapele sint frumoase, incepind cu prima - a-i gasi Dharmei o mamica pe masura, care sa o faca dupa chipul si asemanarea viselor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate ca odata cu dintii pierdem si o parte din copilarie

    RăspundețiȘtergere
  5. "In maselele de minte, degetele nu ti le prinde" (Sancho Panza). Calitatile literare a lui Tudor promit; de data aceasta pare prea vrajit de spectacolul vietii pentru a smulge din el ceva util cititorilor sau chiar si lui.
    A scrie e ca si cum ai sculpta, trebuie sa inlaturi; e un exercitiu obositor si unii il evita. Iata astfel explicatia maselor de cuvinte inutile care se plimba prin sistemul solar. Scusati comentariul lung, ar fi fost mai scurt daca as fi avut mai mult timp :)

    RăspundețiȘtergere
  6. am cascat gura ca tot vad la blogrolluri,dar comentarii mai antinaturale..calea neprihanirii,inocenta nestirbita..inca putin si o dati in sacru si profan..e cam deam pwlea si usturator la ochi.un simplu "ba" poate sa fie mai expresiv decat dorinta de afirmare beletristica fata de...detinatorul blogului

    RăspundețiȘtergere
  7. postul asta m-a facut sa-mi amintesc de cum imi legam o ata de dinte si de clanta de la usa si trageam ca sa il scot, sau mancam un mar ... si seara il puneam sub perna pt Zana Maseluta

    RăspundețiȘtergere
  8. tudoor, cand lansati videoclipul de la "suflet normal" ?? ca ziceati ca il lansati acum o luna :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei, Dharma! Sunt Zana Maseluta! Crezi in mine? Sa crezi...la fel de mult pe cat cred eu in ...tine!!! Si, nu-ti fie teama, "...dintisorii care cad, nu pier..."....:)

    RăspundețiȘtergere