[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

luni, 18 august 2008

Tulcea. Bors de peste. Vama Show.

Concertul de la Tulcea a stat sub semnul caldurii ucigatoare al eclipsei de luna si al unui public implicat.

Am cantat Dumnezeu nu apare la stiri exact cand luna era acoperita. A avut o magie aparte momentul.
A doua zi pe strada un barbat de patruzeci de ani ne-a multumit ca i-am salvat de opincari. Am luat-o ca pe un compliment.

Cartita a fost cel mai bun cantec din spectacol. Gasca s-a sudat foarte bine si era un pachet sonor solid.

Iubesc acest cantec. Si am iubit si concertul din Tulcea.

Si cele trei ore pe Dunare pe canalul 36. Borsul de peste care se serveste cu zeama separata de bucatile de stiuca, somn si crap imbibate cu mujdei.

12 comentarii:

  1. mi-a lasat gura apa...ce as manca un bors de peste...hmmm...asta da viata....calatorii...muzica buna...mancare speciala ....la mai mare!! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa te reascult. Nu te-am mai ascultat, in mod intentionat, de 3 ani.
    o zi minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe! shi app de bors, traditional e sa se scoata intai bucatile de peste pe un fund de lemn si carnea sa se manance intai, iar zeama sa fie bauta din cani dupa aceea:)

    RăspundețiȘtergere
  4. as avea o intrebare ...de ce nu te uiti la comenturile de pe blog?noi chiar scriem aici degeaba?....poate ca da...

    RăspundețiȘtergere
  5. "in ochii tai rade marea...orasul iubirii..." asta canta la roata. Sunt fericita.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand veniti in Timisoara din nou?

    Mi-e atat de dor sa va aud melodiile live...

    RăspundețiȘtergere
  7. citesc toate comentariile. nu simt nevoia permanenta de a raspunde. e vreo problema?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. din pacate nu am fost in tulcea pe 16 :( si regter foarte mult ca nu v-am vazut..insa..din cate am inteles, v-ati simtit foarte bine si poate ca acest lucru va va motiva sa mai veniti pe la tulcea pentru a sustine un concert :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am ajuns acasa dupa concertul vostru si m-au intrebat parintii daca am vazut cum a fost luna inghitita in intregime de umbre. Imaginea asta am ratat-o intr-adevar, dar a meritat, caci am fost cu ochii la voi si cu sufletul pe scena, alaturi de toti ceilalti tulceni de pe faleza. Super spectacol. Super atmosfera. Imi pare bine ca v-a placut la noi si..ce pot spune..va mai asteptam la Tulcea cu bratele si mai deschise decat anul asta. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma zgariam pe ochi ca am fost pedepsita sa nu vad concertul atunci(live); l-am vazut la tv, pe postul local : GROAZNIC. Poate mai veniti la vara la un bors de peste si cu ocazia asta va vad si eu.
    Sunteti absoult geniali...ati facut si faceti istorie( asta e un compliment pe care il meritati si e spus din toata inima)

    RăspundețiȘtergere