[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

duminică, 17 august 2008

Tulcea Calling.Tomescu si Maratonul.

frate cve fci la ora asta?
Csima WBS (6:32 AM): mam uitat la maraton ai vazut?
tudor (6:32 AM): nu ce?
tudor (6:32 AM): eu sunt beat mort
tudor (6:32 AM):
Csima WBS (6:32 AM): a cistigat o romanca maratonul
tudor (6:33 AM): ba esti nebun?????????????
tudor (6:33 AM): cine???
Csima WBS (6:33 AM): a fugit la 20 de km si urmatorii 21 ia fugit de una singura a spart
Csima WBS (6:34 AM): constantina tomescu ditza nam auzit in viata mea lea batut pe kenience etiopience chinezoiace
tudor (6:34 AM): am vazut acum
tudor (6:34 AM): incredibiil
Csima WBS (6:34 AM): bei nu mai bea betiile repetate duc l;a excluderea individului din societate
Csima WBS (6:35 AM): bey sa vezi rezumatul la cursa aia ca e spectacol avea 1 min jumate avans si era sa o ajunga dar cu grimase pe fata a rezistat
tudor (6:35 AM): stiu dar societatea include excluderea individului
tudor (6:35 AM): asa ca e un cerc vicios
Csima WBS (6:35 AM): tu nici nai fost inclus deci nai cum sa fii exclus
tudor (6:35 AM): unde e rzumatu'?
tudor (6:36 AM): hahahahahahah
tudor (6:36 AM): pai tocmai aia e societatea include excluderea
tudor (6:36 AM): e ca la optiuniç
tudor (6:36 AM): fututre pe excludere
Csima WBS (6:37 AM): nu stiu il dau astia pe toate canalele eu lam vazut la italieni in direct 2 ore jumate ca naveam somn si cind sa ma culc am vazut romanca ca a fugit de nebuna si am zis stau pina o prind si am stat pina la sfirsit

10 comentarii:

  1. imi ce e pe blog-ul tau. citresc mereu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si aur la sooooooolllll!!! dadada :X strike

    RăspundețiȘtergere
  3. Am plans alaturi de ea...
    Sunt mandra de ea si de efortul si truda supra-omeneasca pe care a depus-o pentru aceasta tara!...
    Ma bucur enorm ca mai sunt oameni care nu renunta la visele lor,chiar si atunci cand le este greu ...
    imi pare bine ca ai scris despre asta...:)!
    Cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. doi oameni geniali in dialog daca ma intrebati pe mine.... pe dl. Cristian Sima l-as asculta non stop, iar Chirila e Chirila....pe el chiar ca il ascult non stop..:))

    RăspundețiȘtergere
  5. "tudor (6:32 AM): eu sunt beat mort"
    uuuuuups......de cand?!

    RăspundețiȘtergere
  6. de cand? de cand nu are chef nici azi..nici maine...asteapta ziua de joi...si atunci spune din nou..nu am chef azi.......

    RăspundețiȘtergere
  7. era vorba de un cerc vicios in orice caz=))

    RăspundețiȘtergere
  8. beau cand am chef desi recunosc ca nu s-a mai intamplat de mùlt timp.

    RăspundețiȘtergere