[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 7 august 2008

Bun si ieftin. La bulgari

Stavrid la gratar, salata de icre(2), salata de ardei copti la gratar, supa de iaurt(2), sarmalute in foi de vita cu orez, ardei copti pane, snitel pane de pui cu cartofi prajiti, o inghetata de ciocolata, apa plata, suc de rosii, doua ape minerale, toate astea pentru doar 125 de lei noi. Nu in Romania, stati linistiti. In Bulgaria.

23 de comentarii:

  1. DA ai dreptate,stiu...poate se va intampla si la noi ceva ,candva si undeva in Romania caci date avem dar din pacate nu's promovate.Se promoveaza ce au altii...
    That's life...
    Rabdare,rabdare...rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acuma chiar ai scris ce ai mancat la pranz! :)))

    Sa va fie de bine, sa va intoarceti sanatosi de la bulgari, cu toti rinichii si ficatii la purtator.
    Imi pleaca si mie parintii intr-acolo si tare am emotii pt ei :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. vorbesti de locul ala superb cu restaurant cu pereti mari de sticla si curte ? si un catel mare si prietenos prin in lant afara. am fost si eu acolo, plecand din vama spre a manca undeva.

    RăspundețiȘtergere
  5. la ei peste tot e mancarea buna si ieftina..

    RăspundețiȘtergere
  6. e vorba de litoralul bulgaresc? super misto...
    din pacate insa, in Bulgaria cele mai multe locatii de la malul marii sunt pe duca. iar cand mai mult de patru hoteluri din tara vecina dau faliment, zilnic, cred ca incerci sa salvezi ce mai e de salvat, inclusiv sa ajustezi din pret...
    Romania e de cacat, corect; uneori insa am impresia ca si noi vrem sa ne pastram un aer de inocenti...

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa va fie de bine...
    Asa este foarte ieftin si bun...

    RăspundețiȘtergere
  8. Am fost si eu la ieftin si bun in Muntenegru. Si va recomand cu mare mare caldura sa mergeti. Niste peisaje imposibil de descris in cuvinte.
    Dupa care m-am dus la Costinesti si in Vama Veche si am ramas cu un gust amar. Nu stim sa facem turism. Nu mi-a placut deloc. Abia in ultima zi m-a apucat nostalgia de cand eram in liceu si mergeam la mare.

    Ziceati unii ca va e dor de mare. Eu zic ca nu e dor, e doar nostalgie.

    RăspundețiȘtergere
  9. A cam trecut vremea aceea cand mai visam cu ochii deschisi ca imi pot gasi un colt al meu unde sa ma inchid ca intr-un cerc si nimeni sa nu-mi poata disturba linistea.
    Se intampla cam acum 9 ani cand alergam cu sufletul la gura in "Tudor" sa-l vad pe Tudor in fata relativ noii minuni - Mall-ul Iulius Mall ( abia se "lansa" moda...eheheiii...) si priveam stupefiata cum "nebunii" dadeau foc la cearsafuri si la suluri de hartie igienica din T17.
    Ce vremuri, ce moravuri...mai mergeam cu personalul si cantam cu colega-mea "Nu am chef azi" si "Vara asta" pana raguseam. Oricum nu ne auzea nimeni desi in sinea noastra tare ne-am mai fi dorit sa ne "descopere" cineva, asa, ca in filme : mergi cu trenul la facultate si cu niste bagaje imense dupa tine, canti si fumezi pe culoarul infect si din capatul celalalt iti surade destinul: un nene sau doi care te duc direct la Bucuresti in studiourile de inregistrare.
    Am deviat de la subiect cu siguranta, insa intentionam totusi sa subliniez ca nu foarte departe sunt totusi timpurile in care ne mai permiteam sa fim naivi si sa ne bucuram de...nimic, chit ca asta insemna un petic de plaja sau un culoar mizerabil de personal. Incredibil cat de mult si cat de nefericit se poate schimba lumea!

    RăspundețiȘtergere
  10. ahaaa... deci in Bulgaria era plaja acea pustie...

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fost si eu la mare in week end. Marcovicii nu mai sunt, casa lor nu mai stiu cum miroase de multi ani. Nici Oltea nu mai este, nu mai sunt nici caii lui Liti in tablourile lui galbene. Chiar pustie nu e plaja mea, oamenii care vin pe acolo insa-s foarte cuminti si eu sunt fericita. Ma culc pe nisip, cu ochii spre ea intotdeauna si marea imi spala palmele, valurile imi duc si aduc povestile ei printre degete. In mainile mele sta tot sufletul meu, simt ca renasc astfel prin ea. Stau ore in sir acolo si nu stiu ca exista timp.Cand privesc marea, simt eternitatea si simt ca viata mea face parte din ea.E o taina pe care cred ca am reusit s-o impartasesc cu un singur om de pe planeta. Ea e marea mea, n-o dau pe nici o mare din lume, fiindca ea e marea marilor.

    RăspundețiȘtergere
  12. mda..pacat ca noi nu stim sa pretuim TOT asa cum trebuie...mereu trebuie sa fie mai scump...si ar trebui sa invatam de la bulgari...or fi ei o tara saraca dar este o tara foarte ieftina si pot sa zic si frumoasa.:d?

    RăspundețiȘtergere
  13. dobro Bålgaria ... scolco priatilia, narusenie, zasada, preturi mici ... si marketing ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Dragul meu Tudor, dragi blogg-eri, ca o completare care sa intareasca si mai mult ceea ce ai scris mai sus, trebuie sa va spun ca sora mea, in varsta de 18 ani acum, studiaza de 3 ai la VELIKO TARNOVO, la Colegiul American Arcus, care costa 3000E/an...
    Nu stiu daca toti stiti, dar Veliko, este capitala istorica a Bulgariei, situata la 120km de Russe, in drumul spre Sofia, un orasel minunat:)...
    E, unde vroiam sa ajung de fapt?ca acum o luna jmatate, tatal meu a acizitionat al doilea apartament intr-un bloc ou construit acolo, la ultimul etaj, cu 4 camere si o terasa de 100m2, cu Velux-uri in 3 camere si usi de termopan catre terasa, la MIRIFICUL PRET DE 50,000E...mai are rost sa comentam si alte detalii? Nu...doar o mica precizare: de pe terasa vezi tot orasul:)

    RăspundețiȘtergere
  15. @ ruxandra -> In afara de faptul ca este o stupizenie sa faci scoala in ... Bulgaria, una si mai mare este sa locuiesti acolo. Pentru cei ca tine care in afara de cifrele de pe banii taticului nu a citit prea mult sa nu oboseasca, Veliko nu este nici Budapesta si nici Paris. Nu este nici macar Iasi.

    Mi-ar placea, sincer sa fiu, sa exportam cat mai multi romanasi d-astia catre civilizatiile bulgaresti si albaneze.

    RăspundețiȘtergere
  16. Draga Domnule Valeda, nu crezi ca ai mintea cam ingusta deiti permiti sa scrii asemenea randuri la adresa articolului meu?
    de fapt cine te crezi? si de ce vorbesti in necunostinat de cauza?
    de unde stii tu cati bani are tata ? de unde stii tu cat a muncit si munceste sa faca banii cu care o tine pe sor'mea acolo? de unde stii tu cum e acolo? ai idee de sistemul de invatamant din acest colegiu? ai idee e diploma e recunoscuta pe plan mondial si ca la anul, cu diploma asta pleaca mai departe la new york sa studieze, unde acum 2 saptamani a plecat deja prietenul ei? si unde by the way, am stat 6 luni pe banii mei , munciti de mine?
    ai idee ca in primul an a luat premiul de excelenta pt ca a invatat bilgara scris- vorbit de la o profa care nu stai deact bulgara? ai idee ca anul urmator a fost aleasa prin votul elevilor presedinta colegiului pt ca a fost cea mai buna din an si singura romanca? ai idee ca a luat Cambridge-ul la toate tsetele cu punctaj maxim, si ca acum pe langa franceza si germana, s-a apucat de un an si de araba?

    urasc persoanele ca tine care , ca orice roman RAU, INCHIS LA MINTE SI FRUSTRAT, se apuca sa arunce cu piatra si sa judece ca boul in oc sa-si vada de treaba lui, sas-i vada greselile lui, si sa caute sa si le indrepte...d-aia nu evoula, , pt ca amjoritatea sunt ca tine, prea ocupati cu ce face celalalt, prea ocupati sa judece, sa fie rai si sa nu vada in perspectiva, prea fricosi de schimbari radicale...pacat ca esti rac, ac si eu sunt si nu credeam ca exista asa raci, si pacat si de varsta pe care o ai...e clar ca ai trait degeaba pana acum si nu ai invatat nimic...
    a, sa nu uit, sunt de 9 ani in buc, pe carca mea, am amsina noua in leasing pe care o platesc lunar din slaariul meu, si de curand mi-am luat si o garsoniera la casa in centru in spate la romana pe care tot singura mi-o platesc...iar prietenul meu, ca sa nu existe suspiciuni, e redactor si dj la un post de radio pe net, deci cu siguranta nu ma tine el...
    have a nice fucking life:)

    RăspundețiȘtergere
  17. @ ruxandra -> Te saluta din Lausanne un roman frustrat ca nu a studiat la Veliko si nu stie bulgara ! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  18. puteai sa ma saluti si din sediul apple , NY, Manhattan, sau de pe Turnul Eiffel, ca tot rece ma lasai..cu atat mai mult ca esti in Lausanne, e clar ca esti degeaba, asa ca...
    Comme je dirai en avant: Have a ice fucking life, si poate te mai deschizi si tu la minte daca tot esti acolo, mai invata si tu ceav despre oameni, si nu mai judeca macar azi, ac e Duminica for God sake...

    RăspundețiȘtergere
  19. @ ruxandra -> Iti recomand sa ramai la bulgara ... ;)

    RăspundețiȘtergere