[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

joi, 7 august 2008

Eu si plaja pustie

Sunt intr-un loc secret. Pe o plaja aproape pustie. Nu incercati sa ghiciti. Nu are rost. E o plaja care ma duce cu gandul la "Moarte la Venetia" al lui Visconti. Ce pacat ca nu ne mai putem permite un soi de rafinament al inceputului de secol. Pijamale de plaja pentru baieti, rochii dantelate si umbrele albe pentru fete, seniori in costume negre contempland albastrul etern al marii. Sau oceanul din "Once upon a time in America" la sfarsitul prohibitiei. O fanfara cantand pe plaja fox-trot la ora pranzului. Deocamdata sunt intr-un loc secret fara legatura cu burti, slapi, costume de baie cu paiete, sau cocktailuri non-alcoolice a la maniere de Ibiza. Plaja pe care stau e pustie. Astfel ca-mi pot imagina nobili rusi scapatati la casele de vacanta de prin Crimeea sau incercand sa uite vreo iubire europeana la Lido di Venezia. Imi permit acum pe plaja pe care ma aflu, rafinamentul rememorarii... ca si cum in alta viata... am fost nobil al anilor nebuni... preocupat de linia eleganta a costumului asigurat de vreun croitor faimos din centrul Parisului...

15 comentarii:

  1. Iti inteleg perfect nostalgia. Timpul trecut pare atat de minunat pt ca nu-l mai putem avea sau alegem noi sa ne amintim doar ce e frumos?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca esti acasa cu ochii inchisi imaginandu-ti acea plaja pustie, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nisipul fierbinte,cerul limpede,marea si cintecul ei iti trezesc nostalgii.Singur fiind,iti poti imagina o poveste de dragoste intre un tinar cu un puf de barba si favoriti si o domnita cu palarie si umbreluta alba.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te invidiez pentru peticul tau de plaja..visez la asa ceva de multa vreme...

    RăspundețiȘtergere
  5. doar tu...
    si plaja pustie!

    sa poti sta departe de lume,
    sa poti sa te cauti pe tine insuti, sa poti tacea fara sa te auda nimeni,
    sa poti visa in ale tale valuri,
    este plaja pustie din tine!

    RăspundețiȘtergere
  6. de cand asteptai tu momentul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu poti decat sa ne ispitesti Tudor...
    De cand imi doresc si eu "un colt de nemurire undeva", un colt din lume care sa fie doar al meu chiar si numai pentru o clipa ... si atunci , in acel loc, sa le pot incredinta valurilor visele mele!
    Cred ca, la un moment dat, fiecare dintre noi are nevoie de un asemenea loc pentru a se regasi.
    Macar o data pe an sa ne umplem sufletul cu soare, cu valuri, cu nisip umed, cu pescarusi !

    RăspundețiȘtergere
  8. Athea, in septembrie o sa fie cald. Du-te la mare in timpul saptamanii, o sa ai ce visezi.

    RăspundețiȘtergere
  9. A plouat superb. Am fire de nisip in telefonul pe care tastez si sarea marii peste tot, pielea mea miroase a vant, irisii mei mangaie talpile tale. Pe buzele mele sunt pecetluite bataile inimii....doar tu stii cum bate inima mea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa ma gandeam si eu anna- mai mult ca sigur voi ajunge doar prin septembrie la mare. Sper sa fie frumos...

    RăspundețiȘtergere
  11. 9 km de granita, la bulgari in camping

    RăspundețiȘtergere