[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 2 mai 2009

1 May Rock Party

Aseara, pentru ca fitele s-au bulucit la mare ca sa-si etaleze sclipirile, am ales sa ma duc la Fratelli cu o gasca de prieteni. Si a fost excelent. Oameni decenti care venisera la o distractie cinstita. Am dansat de mi-au sarit mintile si camasile. S-a pus Killers, Coldplay, Prince, AC DC, Kiss, Maiden, Muse si, bineinteles, mixurile clubbing ale momentului. Una peste alta insa, a fost o seara rock. Foarte tare. Si lumea s-a distrat pe rock. Am dansat pana la patru dimineata. Si parca ma bate si azi un gand :))

24 de comentarii:

  1. Dc s-a postat de atatea ori?:-o

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiam k nu esti fitzos...te'am vazut intr'o zi la universitatea iarna care tocmai a trecut ...si mi s'a parut k esti f ok..revenind la dans...hmm ce zici ramai dator cu o invitatie:))?sa stii k ma gandesc serios daca sa accept sau nu :P

    RăspundețiȘtergere
  3. tudor chirila nu e fitzos?asta e un pleonasm in toata regula.Statul in garaj nu te face masina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tudor, am si eu o intrebare si as fi foarte recunoscatoare daca m-ai putea ajuta cu un raspuns: unde se pot face cursuri de actorie pentru amatori in Bucuresti? Am tot cautat pe net, dar nimic din ce am gasit nu m-a inspirat:D.
    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tudor, am si eu o intrebare si as fi foarte recunoscatoare daca m-ai putea ajuta cu un raspuns: unde se pot face cursuri de actorie pentru amatori in Bucuresti? Am tot cautat pe net, dar nimic din ce am gasit nu m-a inspirat:D.
    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-e pofta de o partida de dans.
    tudor as dori sa repet intrebarea pusa de lavizz mai sus.
    eu am castigat un curs de teatru in urma preselectiilor pe care le-am avut la inceputul primaverii.
    sunt in mijlocul unui proiect care se va incheia prin octombrie.
    deocamdata sunt la liceu. dar as vrea sa stiu daca pot sa fac cursuri pentru amatori dupa ce imi termin proiectul care este in desfasurare. mi-ar placea sa primesc un raspuns din partea ta.
    apropo cred ca spectacolul se va tine la sala rapsodia din cadrul teatrului de revista constantin tanase. proiectul este realizat de teatrul vienez pentru copii cu sprijinul actorilor din trupa de teatru a lui dan puric. ( de precizat ca piesa care se va juca se numeste visul unei nopti de vara de william shakespeare)

    RăspundețiȘtergere
  7. iubesc modul tau de a canta...dar hai sa recunoastem... pe fata ai o privire de fitza amestecata cu "nu am chef azi"+ superioritate

    RăspundețiȘtergere
  8. Grigoar daca nu ai ce face de 9 mai incearca sa vezi filmele lui Clint Eastwood, mai ales Gran Torino! In rest bafta! Asculta The Killers ! Doar sunt din vegas! Bye

    RăspundețiȘtergere
  9. Like the old time cu petrecutul!
    Acum am inteles uouohhh-ul ....e de la cat ai dansat....extenuat huh? zic si eu...
    Hug!

    RăspundețiȘtergere
  10. in fiecare duminica dimineata mergem in acelasi loc magic... intr-o zi va veni timpul sa vorbim...ca deja ne stim din vedere....si culmea culmilor dupa ce ne vedem in locul acela...se intampla sa ne intalnim tot intamplator in club sau intr-un bar bun...English Bar.... :))

    RăspundețiȘtergere
  11. si... te-a batut bine... pt k ai venit si sambata ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. interesant.... am încercat împreună cu prietenii mei să pătrundem în acest faimos club... dar ne-am lovit de nesimţirea celor de la intrare... şi de comentariul că acolo este scump... cred că ne permiteam să mergem acolo, dar eram prea decenţi pentru club.. noi, fetele, ne luasem şi pantalonii pe noi.. mare greşeală...

    RăspundețiȘtergere
  13. interesant.... am încercat împreună cu prietenii mei să pătrundem în acest faimos club... dar ne-am lovit de nesimţirea celor de la intrare... şi de comentariul că acolo este scump... cred că ne permiteam să mergem acolo, dar eram prea decenţi pentru club.. noi, fetele, ne luasem şi pantalonii pe noi.. mare greşeală...

    RăspundețiȘtergere