[ascunde postari]
arhiva

rss | facebook | twitter | vama | contact

sâmbătă, 16 mai 2009

Pactul cu Rock'n Roll-ul

Fratilor, acest articol n-are nevoie de nici un fel de nuanta sau incercare stilistica. Voi fi aspru si direct intocmai ca spectacolul de aseara. Spectacol? Ce spectacol, frate, ca-mi curge sange din urechi si mai am nevoie de doi plamani. Ne-au spart. Batranetea pur si simplu nu se potriveste anumitor oameni. Nu lui Angus Young sau Brian Johnson. Iar nemtii stiu sa asculte AC/DC.

Spectacolul tribunei a fost halucinant. Inainte de intrarea in stadion se predasera armele. Cei trecuti de primul filtru si care erau mai sus cu un damb decat noi, cei care veneam, se pisau linistiti in vazul lumii. WC-urile nu mai faceau fata pentru ca la AC/DC se vindea bere la litru. Cred ca eram singurul fara tricou cu inscriptie. La Shook me all night long eram la coada la bere, dar cand a inceput m-am napustit inapoi in stadion. Imaginea era apocaliptica. Nu stiai unde sa te uiti. 80.000 de mii de oameni erau ca unul. A inceput o ploaie torentiala.

Angus Young dezbracat. In short si la bustul gol. Cortina de ploaie. Nemtii in delir. Tribunele tremurau la propriu, se clatinau pentru ca zeci de mii de oameni sareau. Nimeni nu statea jos. Nimeni. Erau doua variante: or erai dupa bere, or in picioare. Sunetul iti sfasia urechile efectiv. Brian Johnson avea patru mii de coaie in voce. Si canta zid. Rock'n roll fara nuante, fara figuri, simplu si direct. Despre tarfe bune si barbati transpirati cu greutate-n pantaloni si bratu' greu. Muzica despre sex si bautura. Fara depresii si dezamagiri. S-a cantat o singura balada. Hahahaha. The Jack. La Let there be rock Angus a facut solistica aia care te scoate din minti. S-a tavalit pe scena care baltea de apa.

Stadionul urla, noi urlam. Bere, multa bere. Betivi, da, betivi. Angus parca nu se mai opreste. Ploua si mai tare. Nu misca nimeni. Highway to hell. Mi se zbarleste parul. La refren ai senzatia ca tuna. Nu tuna. E reverbul care se intoarce din 80.000 de piepturi. Nu poti sa nu canti. Nu poti, pur si simplu. Brian Johnson fuge de nebun. Unde naiba se duce? Se arunca inainte si se agata de o franghie. E funia unui clopot imens. Au umflat-o si pe Rosie. Mare de tot. Tate mari carne multa. Decolteu imens. Nu mai poti sa gandesti. Gandesti doar chitara si chitara si chitara si chitara. Ce naiba fac astia cu noi? Ce naiba fac ei cu noi? Nu te poti opune. Te duci cu muzica si cu berea si cu Angus Young pana la capat.

Trag tunurile, normal. We salute you. Nu pot sa nu ma gandesc la razboi. Parca e o chemare la razboi. 80 de mii de nemti care au baut bere din halbe de 1 litru canta versuri si refrene simple cu ochii tulburi. E o reteta infailibila. Angus e un zeu. E zeul Gibsonului. E mai mult decat chitara. E religia chitarii. Si-a vandut sufletul chitarii. In schimb, a primit tineretea vesnica. Chipul imbatranit? Mare cacat! Doar o problema de estetica. Ieri seara am vazut pactul cu rock'n roll-ul. Ieri seara am inteles despre ce e vorba in rock. Rock'ul nu e despre libertate, sex sau droguri. Rock'ul este despre AC/DC!!!!!

P.S. Daca AC/DC ar canta cu clapa ar fi cea mai mare jignire adusa rockului pur :)
Cel mai mare dezastru al trupei ar fi ca Brian Johnson sa-si piarda raguseala :)
Am citit ca un ziarist englez spune ca AC/DC nu aduce nimic nou. Mi se pare o afirmatie imbecila. E ca si cum am vrea sa evolueze painea.

38 de comentarii:

  1. Dupa descrierea facuta de tine,crede-ma ca imi doream sa fiu si eu acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu. Deci cum ai descris... totul a fost magnific.
    Eu nu i-am vazut niciodata live pe cei de la ACDC da' cum ai povestit tu, parca eram acolo.
    Urlam si eu cu voi, cantam cu toti nemtii :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. te admir ca esti printre cei care stiu ce inseamna muzica buna..din pacate romanii ca public n-ar putea fi niciodata ca americanii sau chiar ca nemtii.astia ai nostri prea putin participa efectiv la un concert. parca ne doare in pix de muzica..asa mi se pare...ce crezi ca daca madonna se nastea in romania mai ajungea unde e acum?

    RăspundețiȘtergere
  5. iti multumesc ca ai povestit despre acest concert aici... asa, am avut si eu o particica...

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca e cel mai bun post al tau de cand scrii aici...

    ma faci sa imi doresc sa fi fost acolo...da rau de tot...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce show! Cu detaliile pe care le-ai adus, m-am putut contopi cu irealul si am simtit ca eram si eu in harababura aceea minunata! Acum chiar te invidiez :D

    Vleau si eu! Nu vleau la mama, vleau la AC/DC!

    Mai merge si la anu cu 1L de bere? :)) (Poate chiar in Romania)

    RăspundețiȘtergere
  8. So , there goes passion , huh? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma faci sa am erectie, O, Cudor Thirila!

    RăspundețiȘtergere
  10. descrierea ta FACE TOTI BANII!! foarte tare! de mult nu am mai citit un post (descriere) asa tare! ma captivat in adevaratul sens al cuvantului, mai ales ca sunt mare fan AC/DC si o sa fiu pana o sa mor. bafta!

    RăspundețiȘtergere
  11. WOWWWWWWW
    Super, imi place descrierea facuta de tine. Oare la fel de misto va fi si in 26 Mai in Belgrad?
    Acum parca mor mai mult de nerabdare sa ii vad.

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte tare...si eu sunt normal de invidios :P...poate apuc sa prind si un concert de genul vreodata , mai ales cu ACDC care te lasa fara cuvinte...sunt curios insa..care formatie mai tanara , cu rockul in vene , iti place (in afara de Coldplay..presupun) ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Va asteptam si pe voi la SILENT RAVE, organizat de iFlashmob Bucharest in parcul Herastrau. Mai multe detalii pe http://sp2.ro/silentrave/ .
    Ce facem? Ne strangem multi oameni, dansam cateva minute fara muzica, dupa care facem baloane uriase de sapun. Nu uitati camerele foto!

    RăspundețiȘtergere
  14. Parca trecea urletul ala dincolo de monitor, auzeam scrasnete de dinti, incordari de muschi, suprasolicitarea corzilor vocale.
    Frumos.
    @Filotas- sunt de acord cu tine, e cel mai bun post de pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  15. Da..ne-ai transmis energia de acolo si ne-am hranit din ea avizi..foarte tare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Oftez! Bravo ție Tudor and lucky you. "AC/DC nu aduce nimic nou?", într-adevăr ce afirmație imbecilă, într-unul din episoadele "Rock N Roll Fannation" unul din fani zice: "If somebody was from one planet and came to earth and you had one album to pick to just show this person what the definition of rock'n'roll was, you just can pick out any album of AC/DC's Catalog and that will be the perfect representation of what rock'n'roll is supposed to be." - can't agree more. Totuși m-am ales cu un AC/ DC Keyring:) pe care l-am primit de la un prieten care i-a văzut acu' o lună și ceva. For those about to rock, I salute you!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Concurs povestiri lan de grau, sosea, om, caine, copac....?????

    RăspundețiȘtergere
  18. hm :). Is sigur ca iti place AC/DC (si alte formatii ce se apropie de hard ) mai mult decat muzica ta. si totusi nu cred ca vreo piesa de ta se apropie de stilul AC/DC. Nu te-ai gandit sa faci una mai spre directia aia? ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. sincer...nu am dat importanta formatiei pana acum(sa-mi fie rusine)...dar modul in care povestesti...si cata energie emani ma face sa caut piesele pe YouTube ...ceea ce am si facut ..si realizez k defapt stiam multe din piese de la radio dar nu stiam cine le canta...ASTA DA MUZICA!!!...DIN ACEST MOMENT MA DECLAR FAN AC/DC..!!

    RăspundețiȘtergere
  20. the best damn thing: nicio sansa...se pare inca "trippy" dupa concert:(

    RăspundețiȘtergere
  21. Te admir foarte muult si esti cel mai tare! MUzica de la Vama veche era preferata mea, am cumprate toate albumele si ma bucur ca ti-am gasit blogul!
    Sincer chiar CRED ca esti cel mai tare in muzik si imi pare rau ca nu mai este VAama veche asa ca ma multumesc cu ce a mai ramas....:d
    PS: A fost si sormea a conecrtul tau...!!

    RăspundețiȘtergere
  22. multumim de impresii
    dar emani atita energie incit ne intrebam "nu cumva am fost si noi pe acolo?" :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Super tare... ce senzatie frate.
    Cred ca iti da o energie un asemenea concert...

    RăspundețiȘtergere
  24. Poate vor veni si in Romanica noastra, totusi...

    RăspundețiȘtergere
  25. Asa fa-ne sa murim de ciuda celor care n-am fost:)si mai ales dupa teapa din Romania....

    RăspundețiȘtergere
  26. tare descrierea... cine nu si-ar dori sa fi fost acolo... 8-> esti tare, frate! cel mai tare! vama rullz! si acdc, bine inteles;))

    RăspundețiȘtergere
  27. Mda, eram la Rockmania in '95 cu varu-meu, un rapper (vindecat de nevasta, desigur, intre timp). Ala facea ca toti dracii, sarea de nebun, ca toti ceilalti. L-am intrebat de sanatate mentala, ma rog,mi-a zis ceva de genul ca daca e agitatie legala, haos legal, se baga si el bucuros.
    Eu venisem acolo pentru Cocker.
    AC/DC, Metallica etc. sunt trupe cu 10-20 piese pe care probabil le poti asculta si la varste mai obosite, insa, Chirila amice, show-ul vazut de matale la nemtii aia joaca in alta liga de interes. Sper ca am fost suficient de putin clar :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Salbatic si direct ca de obicei..Aseara te-am vazut pt prima data,la Teatrul de comedie..recunosc ca si dupa terminarea spectacolului chicoteam la rememorarea accentului sudist cu care ai interpretat.Imi placi ca si artist,ca si spirit,transmiti incredibil de mult.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  29. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  30. stai linistit, TUDOR!N-AI INTELES NICI ACUM NICI INAINTE, NU VEI INTELEGE NICIODATA CE-I CU ROCK-UL!!!Esti un "muzician"* SUBMEDIOCRU SI MULT, MULT SUPRA-EVALUAT
    P.S.Cum beep-ul meu iti curge sange din urechile alea de plastic????
    __________
    *muzicant

    RăspundețiȘtergere
  31. P.S.Apreciez totusi, faptul, ca iti plac AC/DC....

    RăspundețiȘtergere
  32. "Angus a facut solistica aia care te scoate din minti."...foarte profund....

    RăspundețiȘtergere
  33. "S-a cantat o singura balada. Hahahaha. The Jack."


    BALADA?????????????????????????



    de BLUES ai auzit, muzicantule?


    B L U E S !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. oh i am so gonna be there!!!!
    one year after!!!

    RăspundețiȘtergere